Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021

ΆΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ; Η μητέρα μου έλεγε: «ΑΠΟΨΕ ΜΟΝΟ οι εβραίοι κοιμούνται!» Τις γιορτές για να τις ζήσουμε, πρέπει να έχουμε τον νου μας στις Άγιες ημέρες και όχι στις δουλειές που έχουμε να κάνουμε για τις Άγιες ημέρες!

  ΆΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: - ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ; 

Η μητέρα μου έλεγε: «ΑΠΟΨΕ ΜΟΝΟ οι εβραίοι κοιμούνται!» 

Τις γιορτές για να τις ζήσουμε, πρέπει να έχουμε τον νου μας στις Άγιες ημέρες και όχι στις δουλειές που έχουμε να κάνουμε για τις Άγιες ημέρες!


Ο Χριστός με τη μεγάλη Του αγάπη και με την μεγάλη Του αγαλλίαση που σκορπάει στις ψυχές των πιστών με όλες τις άγιες γιορτές Του, μας ανασταίνει αληθινά αφού μας ανεβάζει ψηλά πνευματικά!


Αρκεί να συμμετέχουμε και να έχουμε όρεξη πνευματική να τις πανηγυρίζουμε πνευματικά!

Τότε τις γλεντάμε πνευματικά και μεθάμε πνευματικά από το παραδεισένιο κρασί που μας φέρνουν οι Άγιοι και μας κερνούν!

Τις γιορτές για να τις ζήσουμε πρέπει να έχουμε τον νου μας στις Άγιες ημέρες και όχι στις δουλειές που έχουμε να κάνουμε για τις άγιες ημέρες! 


Να σκεφτόμαστε τα γεγονότα της κάθε Αγίας ημέρας και να λέμε την ευχή δοξολογώντας τον Θεό!

Έτσι θα γιορτάζουμε με πολύ ευλάβεια κάθε γιορτή!

Να μελετάει και να ζει τα θεία γεγονότα συνέχεια! 

Όταν κανείς μελετάει τα γεγονότα της κάθε γιορτής, φυσιολογικά θα συγκινηθεί και με ιδιαίτερη ευλάβεια θα προσευχηθεί! 

Έπειτα στις Ακολουθίες ο νους να είναι στα γεγονότα που γιορτάζουμε και με ευλάβεια να παρακολουθούμε τα τροπάρια που ψέλνονται. 

Όταν ο νους είναι στα θεία νοήματα, ζει τα γεγονότα ο άνθρωπος, και έτσι αλλοιώνεται!

- Γέροντα, μετά την Αγρυπνία των Χριστουγέννων δεν κοιμόμαστε;

- Χριστούγεννα και να κοιμηθούμε! 

Η μητέρα μου έλεγε: «Απόψε μόνον οι Εβραίοι κοιμούνται!» Βλέπεις, την νύχτα που γεννήθηκε ο Χριστός οι άρχοντες κοιμόνταν βαθιά και οι ποιμένες «αγραυλούσαν».

Φύλαγαν τα πρόβατα την νύχτα παίζοντας την φλογέρα. Κατάλαβες;

Οι ποιμένες πού αγρυπνούσαν είδαν τον Χριστό!

- Πώς ήταν Γέροντα το σπήλαιο;

- Ήταν μία σπηλιά μέσα σε έναν βράχο και είχε μία φάτνη τίποτε άλλο δεν είχε. Εκεί πήγαινε κανένας φτωχός και άφηνε τα ζώα του. 

Η Παναγία με τον Ιωσήφ επειδή όλα τα χάνια ήταν γεμάτα και δεν είχαν πού να μείνουν κατέληξαν σε αυτό το σπήλαιο. 

Εκεί ήταν το γαϊδουράκι και το βοϊδάκι που με τα χνώτα τους ζέσταναν τον Χριστό!

«Έγνω βοῦς τον κτησάμενον και όνος την φάτνην του κυρίου αὐτοῦ» δεν λέει ο Προφήτης Ησαΐας;

- Σε ένα τροπάριο Γέροντα λέει ότι η Υπεραγία Θεοτόκος βλέποντας τον νεογέννητο Χριστό «χαίρουσα ὁμοῦ καὶ δακρύουσα» ἀναρωτιόταν: «Ἐπιδώσω σοι μαζόν, τῷ τὰ σύμπαντα τρέφοντι, ἢ υμνήσω σε, ὡς Υἱὸν καὶ Θεόν μου; ποίαν εὕρω ἐπὶ σοί προσηγορίαν;»

- Αυτά είναι τα μυστήρια του Θεού, η πολύ μεγάλη συγκατάβαση του Θεού την οποία δεν μπορούμε εμείς να συλλάβουμε!

- Γέροντα πώς θα μπορέσουμε να ζήσουμε το γεγονός της Γεννήσεως ότι δηλαδή ο Χριστός «Σήμερον γεννάται εκ Παρθένου;»

- Για να ζήσουμε αυτά τα Θεία γεγονότα πρέπει ο νους να είναι στα Θεία νοήματα.

Τότε αλλοιώνεται ὁ άνθρωπος.

«Μέγα και παράδοξον θαύμα τετέλεσται σήμερον!» ψάλλουμε.

Άμα ο νους μας είναι εκεί στο «παράδοξον» τότε θα ζήσουμε και το μεγάλο μυστήριο της Γεννήσεως του Χριστού!

Εγώ θα εύχομαι η καρδιά σας να γίνη Αγία Φάτνη και το Πανάγιο Βρέφος της Βηθλεέμ να σας δώση όλες τις ευλογίες Του!

- ΑΓΙΟΣ  ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ 🇬🇷🇬🇷🇬🇷


ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ ΚΥΡΙΟΥ!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ!

ΑΠΟΨΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ!

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΓΡΥΠΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΗΣ ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ!

ΔΟΞΑ ΕΝ ΥΨΙΣΤΟΙΣ ΘΕΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΙΡΗΝΗ ΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΕΥΔΟΚΙΑ!

Υμνούμεν Σε, ευλογούμεν Σε, προσκυνουμεν Σε, δοξολογουμεν Σε, ευχαριστούμεν Σοι δια την μεγάλην Σου Δόξαν!

ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ! ΧΡΙΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΣΜΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΣΟΥ! ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ, ΑΓΓΕΛΟΙ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΚΑΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΖΩΝΤΟΣ, ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ, ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ, ΚΑΙ ΖΩΟΠΟΙΟΥ, ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΣΑΤΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ! †

Μαθάτε πάντες οι λαοί οτι Αυτός εστίν ο Βασιλεύς της Δόξης, ο Λυτρωτής του κόσμου και ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ! †

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ! 🇬🇷

ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΘΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΙΤΟΥ ΣΟΥ ΔΟΞΗΣ!

ΔΟΞΑ ΤΩ ΠΑΤΡΙ ΚΑΙ ΤΩ ΥΙΩ ΚΑΙ ΤΩ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ! ΚΑΙ ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ!

                                   Γιάννης Βογιατζής - Μεινε Χριστέ μας .

                                                Γιάννης Βογιατζής - Αγια Νύχτα .







Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ . Το βαθύτερο νόημα της εορτής των Χριστουγέννων.

  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ .

Το βαθύτερο νόημα της


 εορτής των Χριστουγέννων.



Το θεολογικό περιεχόμενο και το βαθύτερο νόημα της εορτής των Χριστουγέννων.


Χαρμόσυνα θα ηχήσουν και εφέτος οι καμπάνες των εκκλησιών, για να αναγγείλουν στον κόσμο τη γέννηση του Θεανθρώπου : «Δεύτε ίδωμεν πιστοί που εγεννήθη ο Χριστός, ακολουθήσωμεν λοιπόν ένθα οδεύει ο αστήρ», «Δόξα εν υψίστοις Θεώ και επί γης ειρήνη…», και άλλα παρόμοια τροπάρια θα ψάλλουν οι Χριστιανοί στις εκκλησιές.


Αναρωτιέται όμως κανείς κατά πόσο οι άνθρωποι κατάλαβαν τη σημασία της γέννησης του Χριστού και αναλογίζεται μήπως η άγνοια της σημασίας του θείου μυστηρίου είναι ίσως η κυριότερη αιτία για την οποία ενώ εκατομμύρια άνθρωποι προσφέρουν τη «λατρεία των χειλέων» στον γεννημένο Σωτήρα του κόσμου, ο σκοπός της ενανθρωπήσεως Του εξακολουθεί να παραμένει απραγματοποίητος.

Διότι δεν μπορούμε να λέμε ότι «γιορτάζουμε Χριστούγεννα» όταν γιορτάζουμε Χριστούγεννα χωρίς Χριστό. 

Ούτε δικαιούμαστε να λέμε ότι γιορτάζουμε Χριστούγεννα, όταν στο επίκεντρο της γιορτής βρίσκεται ο εαυτός μας, παραβλέποντας ή και περιφρονώντας ίσως τον συνάνθρωπό μας. 

Τα ευαγγέλια της Εκκλησίας αιώνες τώρα διακηρύσσουν τη χριστιανική πίστη ότι «Έτσι φανερώθηκε η αγάπη του Θεού σε μας : Aπέστειλε τον Yιό Tου τον μονογενή στον κόσμο, για να ζήσουμε δι’ Aυτού», όπως γράφει ο ευαγγελιστής Ιωάννης. 

Αυτήν τη φιλανθρωπία του Θεού για τον άνθρωπο μας θυμίζουν τα Χριστούγεννα και μας προτρέπουν να αξιοποιήσουμε αυτήν τη δωρεά Του στην καθημερινή προσωπική μας ζωή αλλά και στην κοινωνική μας δράση.


Τα Χριστούγεννα δεν είναι μια ετήσια αναμνηστική γιορτή αλλά μια καθημερινή βίωση της Αγάπης. 

Μιας Αγάπης που φανερώθηκε στον κόσμο την ημέρα της Γέννησης του Θεανθρώπου.

Τότε γιορτάζουμε λοιπόν αληθινά Χριστούγεννα, όταν γιορτάζουμε τη δική μας εν Χριστώ αναγέννηση, την οποία εκδηλώνουμε με την έμπρακτη αγάπη μας προς τον οποιοδήποτε συνάνθρωπό μας. 

Τότε γιορτάζουμε αληθινά Χριστούγεννα, όταν στην καθημερινή μας ζωή αγωνιζόμαστε (προσπαθούμε) να εφαρμόσουμε τον θεσπέσιο ύμνο της Αγάπης που έγραψε ο Απ. Παύλος στην Α΄ προς Κορινθίους επιστολή του (κεφ. 13, στ. 1-13) και που λέει : «Αν μπορώ να λαλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων, ακόμη και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη για τους άλλους, τα λόγια μου ακούγονται σαν ήχος χάλκινης καμπάνας ή σαν κυμβάλλου αλαλαγμός». «….Εκείνος που αγαπάει έχει υπομονή, έχει καλοσύνη΄ εκείνος που αγαπάει δε ζηλοφθονεί΄ εκείνος που αγαπάει δεν κομπάζει ούτε περηφανεύεται, είναι ευπρεπής, δεν είναι εγωιστής, ούτε ευερέθιστος΄ ξεχνάει το κακό που του έχουν κάνει, δε χαίρεται για το στραβό που γίνεται, αλλά μετέχει στη χαρά για το σωστό. Εκείνος που αγαπάει όλα τα δέχεται΄ η πίστη, η ελπίδα κι η υπομονή ποτέ δεν τον αφήνουν. 

Ποτέ η αγάπη δεν χάνει την αξία της….».

Η Εκκλησία κάθε χρόνο τέτοιες μέρες μας υπενθυμίζει τη μεγάλη θεολογική αλήθεια, ότι ο «Θεός έγινε άνθρωπος για να μπορέσει ο άνθρωπος να γίνει κατά χάριν Θεός», όπως γράφει ο Μ. Αθανάσιος. 

Αυτές τις ημέρες μας καλεί να γιορτάσουμε το μεγάλο και ανεπανάληπτο μυστήριο της σαρκώσεως του Υιού και Λόγου του Θεού με έναν άλλον όμως τρόπο, με μια άλλη πνευματική -εσωτερική προετοιμασία.

 Χωρίς να υποτιμάει το υλικό και γιορταστικό επίπεδο των Χριστουγέννων, η Εκκλησία δίνει προτεραιότητα σε πνευματικές ποιότητες, όπως είναι η προσευχή, η νηστεία, η εξομολόγηση και η ειλικρινής απόφαση μας να ανακαινίσουμε εν Χριστώ τον εαυτό μας, να ενωθούμε μυστηριακά μαζί Του μέσω της θ. Ευχαριστίας και προπάντων να δείξουμε έμπρακτη αγάπη προς τους πάσχοντες αδελφούς μας. 

Άλλωστε, σε τελική ανάλυση, στη μέλλουσα κρίση, ο Θεός δεν θα μας ρωτήσει πόσες φορές εκκλησιαστήκαμε, πόσες μετάνοιες κάναμε, πόσα κεριά ανάψαμε, αλλά πόσο βοηθήσαμε τους ελαχίστους αδελφούς μας, δηλ. τους ενδεείς και αρρώστους.

 Αυτά μας διαβεβαίωσε ο ίδιος ο Χριστός στην επί του όρους ομιλία του, με τη φράση : «Μακάριοι οι ελεήμονες διότι αυτοί ελεηθήσονται».

Διότι τι ωφελεί άραγε να στολίσουμε τα σπίτια μας και τους δρόμους και να μην ευπρεπίσουμε τις καρδιές μας, να μην τις καθαρίσουμε από τα πάθη του εσωτερικού μας κόσμου, να μην ανανεώσουμε την ελπίδα, να μην δώσουμε επιτέλους προβάδισμα στην αγάπη για την επίλυση των αδιεξόδων μας ;

Οι άνθρωποι δυστυχώς ζούμε χωρίς Χριστό και χωρίς να εμπνεόμαστε από την Αγάπη που Αυτός δίδαξε και μάλιστα όχι με λόγια αλλά με τη σταυρική του θυσία.


Πoιός άλλος άραγε μπορεί να μας απελευθερώσει από τα δεσμά της αυτοειδωλοποίησης και του εγωκεντρισμού μας, φυσικοί καρποί της σύγχρονης τεχνοκρατούμενης υλιστικής εποχής μας που επίμονα απαρνιέται το Θεό, μιας εποχής που θεοποίησε τη δύναμη της γνώσης και αδιαφόρησε για τον «έσω της καρδίας άνθρωπον» ; 

Η κατακραυγή ενάντια στην κρίση του πολιτισμού μας, γίνεται τραγικό ερώτημα προπαντός για τη Χριστιανοσύνη και για τον κάθε πιστό χριστιανό ξεχωριστά, που καλείται να απαντήσει στο ερώτημα : γιατί άραγε γιορτάζουμε τόσο συμβατικά και τόσο υποκριτικά το θρίαμβο της πίστης μέσα στο τραγικό πανηγύρι της απιστίας. 

Πρέπει να παραδεχτούμε, εάν βέβαια είμαστε τίμιοι με τους εαυτούς μας, ότι το πρόβλημα δεν είναι θεολογικό αλλά ηθικό. 

Κάτι δηλαδή δεν πάει καλά στη γη και όχι στον ουρανό. 

Εάν λοιπόν θέλουμε να τελειωθούμε μέσα στην ιστορία, πρέπει μάλλον να περάσουμε μέσα στο χώρο της αποκατάστασής μας.

Πως όμως θα γίνει πραγματικότητα η νοσταλγία μας για μια καινούργια ζωή ; 

Πρέπει καταρχάς να κατανοήσουμε τον προσανατολισμό στον οποίο μας οδηγεί το μήνυμα των Χριστουγέννων. 

Τα Χριστούγεννα μας προσανατολίζουν όχι στον εαυτό μας αλλά στο Θεό. Η γέννηση του Υιού του Θεού σημαίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε αυτήν τη θεία δωρεά.

 Ο Χριστός είναι πάντα ο «ερχόμενος» προς εμάς. 

Και πάντα με την ίδια φιλανθρωπία και θεϊκή επιθυμία «πάντας ανθρώπους σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν».

 Ο Χριστός δεν περιμένει τα Χριστούγεννα για να εγκατασταθεί στις καρδιές μας. 

Γεννιέται καθημερινά μέσα μας, αρκεί βέβαια εμείς να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για αυτήν η συνάντηση. 

Το ζητούμενο επομένως είναι εάν εμείς έχουμε εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις για να Τον συναντήσουμε στη ζωή μας και συγχρόνως με το παράδειγμά μας, με τη ζωή μας, να Τον μαρτυρήσουμε στην κοινωνία που ζούμε.

Πάντως σε όσους η μορφή Του φανερώθηκε με όλο το πλήρωμα της θεότητας και τη γνώρισαν από κοντά, όπως οι Ποιμένες και οι Μάγοι, αυτοί οφείλουν να κάνουν με κάθε τρόπο γνωστά τα «περί του παιδίου τούτου» και στους άλλους.

 Έχουν μεγάλη ευθύνη λοιπόν οι πιστοί, οι άνθρωποι της Εκκλησίας Του.

 Οι συνειδητοί Χριστιανοί έχουν χρέος να αναζητήσουν με τόλμη και σύνεση τους πιο κατάλληλους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους να μεταδώσουν το ευαγγελικό μήνυμα της Αγάπης στους ανθρώπους της εποχής μας και ιδιαίτερα σε αυτούς που βρίσκονται σε αδιέξοδα υπαρξιακά και κοινωνικά. 

Η γέννηση του Χριστού είναι το θείο τραγούδι της αιώνιας δημιουργίας και εμείς οι πιστοί χριστιανοί οι συνυπεύθυνοι και συνεχιστές της. Μακάρι ένας τέτοιος πόθος να εμφωλεύσει και στις ψυχές όλων, προπάντων των νέων μας. 

Εξάλλου δεν υπάρχει θαύμα χωρίς κρυμμένους  πόθους και ούτε φαίνεται με κλειστά μάτια. 

ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.

 faneromenihol

Α.Παπαδόπουλος

                   Γιάννης Βογιατζής - Λευκα Χριστούγεννα.



21-12-2021 - ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΠΟΥΤΙΝ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑΤΟ...ΒΙΝΤΕΟ .https://rumble.com/vra6yk-21-12-2021-...html

 

21-12-2021 - ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΠΟΥΤΙΝ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑΤΟ...ΒΙΝΤΕΟ .


                                                            ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΒΙΝΤΕΟ .


























Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

Άγια Νύχτα - BINTEO .Πάνω από 200 χρόνια, η «Άγια Νύχτα» ακούγεται σε κάθε γωνία του πλανήτη την περίοδο των Χριστουγέννων.

Άγια Νύχτα - BINTEO .


Πάνω από 200 χρόνια, η
 «Άγια Νύχτα» 
ακούγεται σε κάθε γωνία του πλανήτη την περίοδο των Χριστουγέννων.

 Ποια είναι όμως η ιστορία πίσω από το αγαπημένο τραγούδι;


Το τραγούδι ακούστηκε για πρώτη φορά το 1818 στο χωριό Όμπερντορφ, στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας. 

Δύο άνδρες με μια μικρή κιθάρα μπήκαν στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου, έτοιμοι να ψάλλουν ένα νέο Xριστουγεννιάτικο τραγούδι.

Ήταν μια εποχή δύσκολη για το χωριό που προσπαθούσε -όπως κι η υπόλοιπη κεντρική Ευρώπη – να συνέλθει λίγο μετά τη λήξη των ναπολεόντειων πολέμων.

Μόλις δύο χρόνια νωρίτερα, το ολέθριο

«Έτος χωρίς καλοκαίρι» του 1816 που έφερε λιμό και απόγνωση, ένας νεαρός Xριστιανός Ιερέας ονόματι Γιόζεφ Μορ είχε γράψει ένα Χριστουγεννιάτικο ποίημα έξι στροφών που άρχιζε με τα λόγια “Stille Nacht, Heilige Nacht”...

Ο πατήρ Μορ, περίμενε δύο χρόνια για να επιστρατεύσει έναν φίλο του, ντόπιο δάσκαλο και μουσικό, τον Φραντς Γκρούμπερ, να γράψει μια μελωδία για το ποίημά του. 

Ο Μορ ήθελε να το ερμηνεύσει τα Χριστούγεννα του 1818 παίζοντας κιθάρα, καθώς το εκκλησιαστικό όργανο του ναού είχε πάθει ζημιές από τα ποντίκια και την υγρασία.

Μέσα σε μια μέρα ο Γκρούμπερ ολοκλήρωσε τη σύνθεσή του, και την παραμονή των Χριστουγέννων, ημέρα Πέμπτη, οι δύο άνδρες έψαλλαν πριν από 200 χρόνια στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου για πρώτη φορά την πιο αγαπημένη χριστουγεννιάτικη μελωδία όλων των εποχών.

                      Γιάννης Βογιατζής - Αγια Νύχτα.



Πότε γεννήθηκε ο Χριστός; Ο Χριστός γεννήθηκε το έτος Μηδέν ή το 4 μ.Χ.;

 Πότε γεννήθηκε ο Χριστός;

Ο Χριστός γεννήθηκε το έτος Μηδέν ή το 4 μ.Χ.;


Αν λάβουμε υπ΄ όψιν την ιστορία και την Αστρονομία, τότε οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι ο Χριστός γεννήθηκε το έτος 4 π.Χ.

Αυτό απέδειξε  και ο διαπρεπής αστρονόμος Κων. Χασάπης, ο οποίος απέδειξε μάλιστα ότι το Άστρο της Βηθλεέμ ήταν αληθινό.

Ας δούμε όμως γιατί πρέπει να πούμε ότι ο χρόνος γεννήσεως του Χριστού δεν προσδιορίζεται με σαφήνεια και ακρίβεια σε κανένα από τα Ιερά Ευαγγέλια.

Η Διονυσιακή χρονολογία που καθιερώθηκε το 533 μ.Χ. για τους επιστήμονες είναι λανθασμένη, γιατί ο Διονύσιος ο Μικρός θεώρησε ως έτος γεννήσεως του Ιησού το 574 από κτίσεως Ρώμης. Στην πραγματικότητα όμως το έτος αυτό είναι το 750 από κτίσεως Ρώμης, δηλαδή το έτος 4 π.Χ. Και αυτό γίνεται φανερό από δύο γεγονότα:

α) Ο Οκταβιανός, στο 28ο έτος της ηγεμονίας του οποίου γεννήθηκε ο Ιησούς, είχε γίνει ύπατος και μοναδικός κύριος του ρωμαϊκού κράτους το 723 από κτίσεως Ρώμης, δηλαδή το 31 π.Χ. Αργότερα μάλιστα, το 727, δηλαδή το 27 π.Χ. ονομάστηκε και “Αύγουστος”.

β) Σύμφωνα με τον ευαγγελιστή Ματθαίο, ο Ιησούς γεννήθηκε “εν ημέραις Ηρώδου του βασιλέως” ( Ματθ. 2.1). Είναι όμως γνωστό από τον ιστορικό Ιώσηπο ότι ο Ηρώδης ο Μέγας πέθανε το έτος 750 από κτίσεως Ρώμης δηλαδή το έτος 4 π.Χ. σύμφωνα με τις αστρονομικές μετρήσεις σημειώθηκε στις 11 Απριλίου, γιατί εορτάζετο την πρώτη εαρινή πανσέληνο.

Ο Ιώσηπος αναφέρει ακόμα ότι λίγο πριν απο τον θάνατο του Ηρώδη έγινε μερική έκλειψη Σελήνης στις 13 Μαρτίου του 4 π.Χ. Άρα ο Ηρώδης πέθανε μεταξύ 13 Μαρτίου και 11 Απριλίου του 4 π.Χ. σύμφωνα με την Διονυσιακή χρονολογία.

Κατά τον ευαγγελιστή Μάρκο Λουκά ο Ιησούς γεννήθηκε “ εν ετει πεντε και δεκάτω της ηγεμονίας Τιβερίου Καίσαρος… Εγένετο ρήμα Θεού επί Ιωάννην… και ήλθεν εις πάσαν την περίχωρον το Ιορδάνου κηρύσσων βάπτισμα μετανοίας” (Λουκά 3,1-3). “Και Ιησού βαπτισθέντος… αυτός ήν Ιησούς ωσεί ετών τριάκοντα αρχόμενος (ενν. του έργου του)” (Λουκά 3,23).

Την εξουσία, είναι γνωστό όμως ότι την ασκούσε ουσιαστικά ο Τιβέριος Κλαύδιος Νέρων σαν αυτοκράτορας, όχι από το 767 από κτίσεως Ρώμης (14 μ.Χ.) αλλά από το 765 από κτίσεως Ρώμης (12 μ.Χ.) όταν είχε υποκαταστήσει τον αυτοκράτορα Οκταβιανό. Μόνο λοιπόν εάν θεωρηθεί το έτος 765-766 από κτήσεως Ρώμης (14-15 μ.Χ.) το πρώτο έτος της ηγεμονίας το Τιβερίου, τότε:

α) 15ο έτος της ηγεμονίας του είναι το 779-780 από κ. Ρ. (26-27 μ.Χ.)

β) Επαληθεύεται η πληροφορία του Ματθαίου, οτι ο Ιησούς γεννήθηκε “εν ημέραις Ηρώδου” δηλαδή το 750 από κ. Ρ. (4 π.Χ.).

Ας δούμε όμως τι λέει και ο ευαγγελιστής Ιωάννης: 

Όταν ο Ιησούς μετέβη στην Ιερουσαλήμ, το πρώτο Πάσχα του δημοσίου βίου του οι Ιουδαίοι του ζήτησαν σημείο ότι είναι ο Μεσσίας. Οπότε εκείνος απάντησε: “λύσατε τον ναόν τούτον και εν τρισίν ημέραις εγερώ αυτόν”. Και οι Ιουδαίοι του απάντησαν: “Τεσσαράκοντα και εξ έτεσιν ωκοδομήθη ο ναός ούτος και εν τρισίν ημέραις εγερείς αυτόν;”

Κατά τον Ιώσηπο, όμως, η ανοικοδόμηση του ναού άρχισε το 18ο έτος της βασιλείας του Ηρώδου του Μεγάλου 734-735 από κτήσεως Ρώμης (20-19 π.Χ.). Επειδή λοιπόν οι Ιουδαίοι αναφέρθηκαν σε 46 συμπληρωμένα έτη από της ανοικοδομήσεως του ναού, αυτό σημαίνει ότι το πρώτο Πάσχα μετά το 46ο έτος της ανοικοδομήσεως (27 μ.Χ.) είναι το 28 μ.Χ.

Επομένως τα γεγονότα της ζωής και του έργου του Ιησού, όσα καλύπτουν το διάστημα από της βαπτίσεως μέχρι του πρώτου Πάσχα (28 μ.Χ.) δεν είναι πολλά. Και το διάστημα αυτό δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 6 μηνών. Και η βάπτιση του Ιησού θα πρέπει να έγινε όχι νωρίτερα από τον Οκτώβριο του έτους 780 από κ.Ρ. ( 27 μ.Χ.) εφ΄ όσον το Πάσχα εορτάζετο στις αρχές Απριλίου.

Ο Ιησούς όμως ήταν περίπου 30 ετών όταν βαπτίσθηκε και άρα θα πρέπει να γεννήθηκε το έτος 750 από κ. Ρ. Δηλαδή το 4.μ.Χ.

Πρέπει να αναφερθεί ότι στο ευαγγέλιο του Λουκά γίνεται λόγος για την απογραφή κατά την οποία γεννήθηκε ο Ιησούς και η οποία “πρώτη εγένετο ηγεμονεύοντος της Συρίας Κυρηνίου. Άρα και σύμφωνα με τα νεώτερα αρχαιολογικά ευρήματα ο Κυρήνιος ήταν διοικητής της Συρίας το 4 μ.Χ.

Με το γεγονός όμως της γεννήσεως του Ιησού Χριστού είναι άρρηκτα συνδεδεμένος και ο αστέρας της Βηθλεέμ. 

Οι έρευνες που έγιναν απο αστρονόμους, δείχνουν οτι και αυτό το περίεργο ουράνιο φαινόμενο δεν συνέβη το έτος μηδέν.

dogma.

ΒΙΝΤΕΟ - TΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΤΟΥ 1985 ....ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΩΡΑ.... https://rumble.com/vr9151-t-1985-....-.....html

 

ΒΙΝΤΕΟ - TΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΤΟΥ 1985 ....ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΩΡΑ....

https://rumble.com/vr9151-t-1985-....-.....html

















ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΓΟΙ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ! - Ο Γκασπάρ από την Ινδία το χρυσό , ο Μελχιόρ από την Περσία το λιβάνι , και ο Βαλτάσαρ από Αραβία τα σμύρνα (μύρο).

 ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ  - ΚΑΛΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - ΟΙ  ΤΡΕΙΣ ΜΑΓΟΙ ΜΕ ΤΑ ΔΩΡΑ !

- Ο Γκασπάρ από την Ινδία το χρυσό , ο Μελχιόρ από την Περσία το λιβάνι , και ο Βαλτάσαρ από Αραβία τα σμύρνα (μύρο).


Στην Αγία Γραφή δεν αναφέρονται τα ονόματα τους, η καταγωγή και ο αριθμός τους, τους θεωρούμε τρεις επειδή 3 ήταν τα δώρα που προσέφεραν.

Τα ονόματα τους εμφανίστηκαν περίπου το 500 μ.Χ σε Ελληνικό έγγραφο της Αλεξάνδρειας, μεταφράστηκαν στα Λατινικά και πέρασαν στην Δυτική Παράδοση, εκπροσωπούν δε εκτός από διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες και κουλτούρες, και τις 3 ηλικίες του ανθρώπου:
Ο Γκασπάρ από Ινδία γύρω στα 60 με άσπρη γενειάδα δίνει το χρυσό, ο Μελχιόρ από Περσία γύρω στα 40 δίνει το λιβάνι και ο Βαλτάσαρ από Αραβία γύρω στα 20 δίνει τα σμύρνα (μύρο), άλλες Χριστιανικές Εκκλησίες (Αιθιοπία, Συρία, Αρμενία κλπ) τους ονομάζουν διαφορετικά.
Γονάτισαν μπροστά στον Χριστό ως ένδειξη σεβασμού και η γονυκλισία πέρασε στην Χριστιανική παράδοση, μέχρι τότε γονάτιζες μόνο μπροστά σε Βασιλιά.
Τα δώρα συμβολικά: χρυσός για τον Βασιλιά των Ουρανών, λιβάνι -συστατικό θρησκευτικών τελετών- για την Αρχιερατική Του φύση και μύρο -χρήση στην περιποίηση των νεκρών- για την θυσιαστική φύση Του, και τα τρία παραμένουν αμετάβλητα με το πέρασμα του χρόνου όπως και οι ιδιότητες που συμβολίζουν!
Υπάρχουν διάφορες εικασίες για την τύχη τους: ότι κλάπηκαν από ληστές και είναι αυτοί που σταυρώθηκαν μαζί με τον Χριστό, ότι τα είχαν εμπιστευτεί στον Ιούδα που ήταν ο ταμίας των Αποστόλων και αυτός τα εξαργύρωσε κλπ.
Σύμφωνα με την Ορθόδοξη παράδοση, η Παναγία τα παρέδωσε μαζί με την Αγία Ζώνη της στην Εκκλησία των Ιεροσολύμων και από εκεί περίπου το 400 μ.Χ, ο αυτοκράτωρ Αρκάδιος τα μετέφερε στην Κωνσταντινούπολη όπου παρέμειναν μέχρι και την Άλωση από τους Οθωμανούς.
Τότε η Μάρω, η Χριστιανή Σέρβα μητριά του Μωάμεθ του Πορθητή, τα μετέφερε στην Ιερά Μονή Αγίου Παύλου στο Άγιον Όρος της οποίας το καθολικό είχε κτίσει ο πατέρας της Γ. Βράγκοβιτς, δεσπότης της Σερβίας.
Κατά την Αγιορείτικη παράδοση, καθώς η Μάρω ανέβαινε από το λιμάνι στην Μονή, η Θεοτόκος παρουσιάστηκε σε όραμα για να της θυμίσει το άβατον και να μην προχωρήσει παραπέρα.
Τα παρέδωσε λοιπόν στους μοναχούς και στο σημείο του οράματος υπάρχει σήμερα ο λεγόμενος «Σταυρός της Βασιλίσσης».
Ο χρυσός βρίσκεται υπό την μορφήν 28 περίτεχνα σκαλισμένων πλακιδίων, ποικίλων σχημάτων (παραλληλογράμμων, τραπεζοειδών κτλ.) ενώ ο λίβανος και η σμύρνα υπό την μορφή 62 σφαιρικών χανδρών μεγέθους ελιάς που αναβλύζουν ευωδιά.
Οι Μάγοι επέστρεψαν στις πατρίδες τους και τελικά μαρτύρησαν ως Χριστιανοί.
Οι 3 επίχρυσοι σαρκοφάγοι με τα οστά τους φυλάσσονται στον Καθεδρικό της Κολωνίας και είναι το μεγαλύτερο σκευοφυλάκιο στον Δυτικό κόσμο.
Στον ισπανόφωνο κόσμο η μνήμη τους εορτάζεται στα Θεοφάνεια και είναι αντίστοιχοι του Santa Clauss, έρχονται με καμήλες και μοιράζουν δώρα στα παιδιά.
Σημ. Μάγους ονόμαζαν τους Πέρσες Ιερείς από τους οποίους προερχόταν και ο Ζωροάστρης, ήταν περίφημοι επιστήμονες αστρονόμοι , και δεν ηταν ΄΄μαγοι΄΄ με την εννοια που εννοούμε σημερα.