Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

ΒΙΝΤΕΟ - ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ - ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ . https://rumble.com/vsrnvw-48319916.html Προφητεία Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπεδινού για το τι μας περιμένει στο μέλλον αλλά και στα όσα ζούμε και βλέπουμε να γίνονται σήμερα… Ο Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπεδινός μας είχε πει χρόνια πριν για γεγονότα τα οποία θα βλέπαμε. Ο Αγιος Γέροντας ο οποίος κοιμήθηκε στις 1 Ιουλίου 2009 στο Άγιον Όρος μας είχε μιλήσει για την Οικονομική Κρίση, την Πολιτειακή Ανωμαλία, τις απολύσεις, την φτώχεια, την εισβολή των Τούρκων σε ώρα αδυναμίας της Ελλάδας, τη Ρωσική σφοδρή σύγκρουση, τη νίκη των Ρώσων και την ήττα της Τουρκίας. Μίλησε επίσης για τον Παγκόσμιο Πόλεμο στον οποίο η Ελλάδα δεν θα πάρει μέρος και για τον θρίαμβο του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. Δεν θα πρέπει ως πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί να φοβόμαστε για τα επερχόμενα δεινά.

 ΒΙΝΤΕΟ -  ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ - ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ .

https://rumble.com/vsrnvw-48319916.html

Προφητεία Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπεδινού

 για το τι μας

 περιμένει στο μέλλον

 αλλά και στα όσα ζούμε 

και βλέπουμε να γίνονται σήμερα…

 Ο Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπεδινός μας είχε πει

 χρόνια πριν για γεγονότα τα οποία θα βλέπαμε.

Ο Αγιος  Γέροντας ο οποίος κοιμήθηκε στις 

1 Ιουλίου 2009 στο Άγιον Όρος μας είχε μιλήσει

 για την Οικονομική Κρίση,

 την Πολιτειακή Ανωμαλία, 

τις απολύσεις, 

την φτώχεια,

 την εισβολή των Τούρκων

 σε ώρα αδυναμίας της Ελλάδας,

 τη Ρωσική σφοδρή σύγκρουση,

 τη νίκη των Ρώσων

 και την ήττα της Τουρκίας.

Μίλησε επίσης για τον Παγκόσμιο Πόλεμο

 στον οποίο η Ελλάδα δεν θα πάρει μέρος 

και για τον θρίαμβο του 

Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας.

Δεν θα πρέπει ως πιστοί

 Ορθόδοξοι Χριστιανοί 

να φοβόμαστε για τα

 επερχόμενα δεινά. 

Αλλά να κάνουμε 

προσευχή με 

περισσότερη θέρμη 

για την Ελλάδα 

και τις οικογένειας μας.


ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ
 ΙΩΣΗΦ Ο ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ.


Θα γίνει μια πολιτειακή ανωμαλία. 

Μόλις γίνει η πολιτειακή ανωμαλία, 

θα τραβήξει πίσω το κεφάλαιο. 

Το παγκόσμιο κεφάλαιο. 

Το κεφάλαιο είναι διεθνές,

 εβραϊκό. 

Μόλις τραβήξει πίσω

 το κεφάλαιο,

 θα απολυθούν 

όλοι οι υπάλληλοι.

Θα επιστρέψουμε 

πίσω στις βάσεις μας. 

Η Ελλάδα τότε θα φτωχύνει

 πολύ αλλά μετά θα κινηθεί.

 Θα επιστρέψουμε πίσω 

στις βάσεις μας, ο Πόντος, 

η Μικρά Ασία, 

η Καππαδοκία 

όλα αυτά δικά μας είναι. 

Είναι οι ρίζες των προγόνων μας.

https://rumble.com/vsrnvw-48319916.html

Επίσης να σημειώσουμε 

πως ο Γέροντας Ιωσήφ Βατοπεδινός 

σε ερώτηση σχετικά με το 

«τι είναι οι προφητείες

 και γιατί να μη γίνονται 

σαφείς χρονικά;»

 είχε δώσει την εξής απάντηση:

Προφητεία είναι η πρόρρηση

 όσων πρόκειται να γίνουν

 με τη βοήθεια και των ενέργεια 

της θείας Χάριτος.

 Ο Θεός, που κατασκεύασε

 και φροντίζει τα πάντα,

 με των πανσωστική πρόνοιά του,

 «αυτός που τα γνωρίζει 

όλα πριν να γίνουν»,

 πληροφορεί τον άνθρωπο 

εκ των προτέρων για το τι

 πρόκειται να συμβεί 

στο άμεσο 

ή και στο μακρινό μέλλον.

https://rumble.com/vsrnvw-48319916.html

Οι προφητείες δεν γίνονται 

συνήθως χρονικά γνωστές

 για να μην εκβιάζεται 

η ελευθερία του ανθρώπου

Ο Θεός μπορεί να σώσει όλο

 τον κόσμο αυτόματα και δωρεάν.

 Αν και το δωρεάν είναι 

δεδομένο ούτως ή άλλως, 

αλλά δεν το κάνει αυτό, 

για να δείξει ο άνθρωπος 

τι προτιμά.

https://rumble.com/vsrnvw-48319916.html






           https://rumble.com/vsrnvw-48319916.html

Παναγία Εκατονταπυλιανή Της Πάρου: Ένα Συνεχές Θαύμα ! Για την ονομασία του Ναού έχουν γραφεί αρκετά και έχουν διατυπωθεί πλήθη απόψεων από μελετητές του μνημείου, ιστορικούς και αρχαιολόγους. Ο Ναός αποκαλείται από άλλους Καταπολιανή και από άλλους Εκατονταπυλιανή. Η επωνυμία Καταπολιανή σχετίζεται προφανώς με την τοποθεσία της εκκλησίας, όπου είναι κτισμένη. Ο Ναός ανηγέρθη κατά την πόλη, προς το μέρος της αρχαίας πόλεως, πράγμα που πιστοποίησαν τα ανακαλυφθέντα ψηφιδωτά δάπεδα, κάτω από το σημερινό δάπεδο του κυρίως ναού, με τις παραστάσεις των άθλων του Ηρακλή. Τα ψηφιδωτά αυτά εκτίθενται στο αίθριο του Αρχαιολογικού Μουσείου της Πάρου και ανήκαν σε μεγάλο κοσμικό κτήριο του 300 μ.Χ., το οποίο λειτουργούσε ως γυμνάσιο, όπου γυμνάζονταν οι έφηβοι της Πάρου. Ο πάνσεπτος Ναός της Παναγίας θεμελιώθηκε πάνω στα ερείπια αυτού του αρχαίου γυμνασίου. Κατά συνέπεια η ανακάλυψη του γυμνασίου «της λαμπροτάτης πόλεως των Παρίων», όπως αποκαλείται η πόλη σε σχετική επιγραφή των ρωμαϊκών χρόνων, δικαιολογεί απόλυτα την ονομασία Καταπολιανή. Εξάλλου η επωνυμία αυτή απαντάται και σε άλλους Ναούς της Παναγίας στις Κυκλάδες, όπως στη Νάξο και στην Τήνο.

 Παναγία Εκατονταπυλιανή Της Πάρου: Ένα Συνεχές Θαύμα !

Για την ονομασία του Ναού έχουν γραφεί αρκετά και έχουν διατυπωθεί πλήθη απόψεων από μελετητές του μνημείου, ιστορικούς και αρχαιολόγους.

Ο Ναός αποκαλείται από άλλους Καταπολιανή και από άλλους Εκατονταπυλιανή.

 Η επωνυμία Καταπολιανή σχετίζεται προφανώς με την τοποθεσία της εκκλησίας, όπου είναι κτισμένη. 

Ο Ναός ανηγέρθη κατά την πόλη, προς το μέρος της αρχαίας πόλεως,

 πράγμα που πιστοποίησαν τα ανακαλυφθέντα ψηφιδωτά δάπεδα, 

κάτω από το σημερινό δάπεδο του κυρίως ναού, με τις παραστάσεις

 των άθλων του Ηρακλή. 

Τα ψηφιδωτά αυτά εκτίθενται στο αίθριο του Αρχαιολογικού Μουσείου 

της Πάρου και ανήκαν σε μεγάλο κοσμικό κτήριο του 300 μ.Χ., 

το οποίο λειτουργούσε ως γυμνάσιο, όπου γυμνάζονταν οι έφηβοι της Πάρου.

 Ο πάνσεπτος Ναός της Παναγίας θεμελιώθηκε πάνω στα ερείπια 

αυτού του αρχαίου γυμνασίου. Κατά συνέπεια η ανακάλυψη

 του γυμνασίου «της λαμπροτάτης πόλεως των Παρίων», 

όπως αποκαλείται η πόλη σε σχετική επιγραφή των ρωμαϊκών χρόνων, 

δικαιολογεί απόλυτα την ονομασία Καταπολιανή. 

Εξάλλου η επωνυμία αυτή απαντάται και σε άλλους

 Ναούς της Παναγίας στις Κυκλάδες, όπως στη Νάξο και στην Τήνο.

 Η άλλη επωνυμία Εκατονταπυλιανή έχει σχηματιστεί 

από γλωσσολογικής πλευράς από την αρχαία λέξη εκατοντάπυλος. 

Δεν αποτελεί κατασκεύασμα των εντοπίων λογίων του 17ου 

ή του 18ου αιώνος, αλλά υπήρχε και πριν

 την πτώση της Κωνσταντινούπολης. 

Μνημονεύεται δε για πρώτη φορά σε έγγραφο του 

Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Θεολήπτου Β΄ το έτος 1586.

 Η ιστορία και οι παραδόσεις του Ναού αναφέρουν 

ότι ιδρύθηκε από το μαθητή του πρωτομάστορα 

της Αγίας Σοφίας, ονόματι Ιγνάτιος, και λόγω των 

μεγάλων διαστάσεων του Ναού ονομάστηκε Εκατονταπυλιανή. 

Εξάλλου γνωστή ήταν η παράδοση για τις ενενήντα εννέα πόρτες, 

που λεγόταν όχι μόνο για την Αγία Σοφία αλλά και

 για την Εκατονταπυλιανή της Πάρου

 «Ενενήντα εννέα φανερές πόρτες έχει η Καταπολιανή.

 Η εκατοστή είναι κλειστή και δεν φαίνεται. 

Θα φανεί η πόρτα αυτή και θα ανοίξει, όταν οι Έλληνες πάρουν την Πόλη».

Από τα παραπάνω συνάγεται το συμπέρασμα 

ότι η επωνυμία Καταπολιανή υπενθυμίζει ότι ο Ναός 

είχε ιδρυθεί προς το μέρος της προχριστιανικής πόλεως 

της Πάρου, η δε επωνυμία Εκατονταπυλιανή 

συνδέεται στενά με την ιστορία του μνημείου της 

Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, ήτοι την Αγία Σοφία.

Για το χρόνο ανέγερσης του Ναού δεν υπάρχει ιστορική

 μαρτυρία, ούτε σώζεται κτητορική επιγραφή, που να

 αναφέρει το έτος ανοικοδόμησης του Ναού.

 Ιδρύθηκε αρχικά επί της εποχής του πρώτου 

Χριστιανού Αυτοκράτορος 

Μεγάλου Κωνσταντίνου (324-337), 

ενώ το μνημειακό αυτό συγκρότημα έλαβε τη 

σημερινή του μορφή στα χρόνια 

του Ιουστινιανού (527-565). 

Η σεπτή Εκκλησία της Πάρου ανηγέρθη 

όταν άρχισε να εδραιώνεται η Ορθόδοξος Εκκλησία. 

Τα πρώτα χρόνια της ιστορίας της συμπίπτουν 

με την έναρξη του ιερού θεσμού της συγκλήσεως 

των Οικουμενικών Συνόδων, αφού στην

 Α’ Οικουμενική Σύνοδο, που συγκλήθηκε 

επί Μ. Κωνσταντίνου στη Νίκαια της Βιθυνίας 

της Μ. Ασίας το 325, παρέστη και

 ο Επίσκοπος της Πάρου Ακαδήμιος.

Τα μονογράμματα ΥΑΣΙΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ 

ή κατ’ άλλους ΒΛΑΣΙΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ,

 που έχουν χαραχτεί στα ακραία τύμπανα 

των τόξων του μεσαίου κλίτους, καταδεικνύουν 

ότι ο Επίσκοπος Βλάσιος θα ήταν ο κτήτορας 

ή πιθανόν και ο πρωτεργάτης της ανεγέρσεως

 του Ναού, εκείνος δηλαδή που θα χορήγησε 

γενναία την ανοικοδόμηση της Εκατονταπυλιανής.

Οι παραδόσεις μαρτυρούν ότι η Αγία Ελένη, 

η μητέρα του Μεγ. Κωνσταντίνου, 

πηγαίνοντας προς τους Αγίους Τόπους το 326

 για την ανεύρεση του Τιμίου Σταυρού, 

προσόρμισε στην Πάρο λόγω θαλασσοταραχής. 

Προσευχήθηκε στον σημερινό Ναό 

του Αγίου Νικολάου, που ήταν τότε 

Ναός προς τιμήν της Παναγίας

 και έταξε μετά την ευόδωση του σκοπού της 

να κτίσει μεγαλοπρεπή Εκκλησία. 

Ο Μέγας Κωνσταντίνος εκπληρώνει 

το τάμα της μητέρας του, 

που η ίδια δεν πρόλαβε λόγω του θανάτου της. 

Στη συνέχεια ο Ιουστινιανός ανακατασκευάζει 

κατά μεγάλο μέρος το συγκρότημα των τριών

 ξυλοστέγων ναών της Κωνσταντινείου εποχής

 μετά από σημαντικές ζημιές που είχαν υποστεί 

και μετατρέπει αυτούς σε τρουλαίες βασιλικές.

Έκτοτε ο Ναός θα διατηρήσει την ιουστινιάνειο

 μορφή, έστω και παραμορφωμένη με ποικίλες 

προσθήκες και επισκευές και θα συνδεθεί 

με την πάροδο του χρόνου και με άλλες μορφές 

των βυζαντινών, μεταβυζαντινών και νεωτέρων

 χρόνων, όπως π.χ. την Αγία Θεοκτίστη, 

η οποία μόνασε στο χώρο του Ναού για 35 χρόνια,

 και τη γνωστή παριανή οικογένεια

 του Νικόλαου Μαυρογένη, ηγεμόνος της Μολδοβλαχίας.

Επί Μεγάλου Κωνσταντίνου ανεγείρεται η μεγάλη 

σταυρική τρίκλιτη βασιλική, συγχρόνως 

δε και το σπουδαίο πρόσκτισμά της, το μέγα βαπτιστήριο,

 των οποίων η στέγη ήταν ξύλινη, όπως επίσης

 και η στέγη της αρχαιότερης εκκλησίας του Αγίου Νικολάου. 

Η πρώτη αυτή μεγάλη τρίκλιτη βασιλική πιθανόν

 να καταστράφηκε από πυρκαγιά, όπως συνέβη 

σε πολλές εκκλησίες της εποχής εκείνης που είχαν

 ξύλινες στέγες και επανακτίσθηκε επί τη βάσει 

του παλιού σχεδίου με τη διαφορά ότι η κάλυψη

 της στέγης έγινε με θόλους και τρούλο. 

Οι θόλοι και ο τρούλος είναι κατασκευασμένοι 

από πέτρες, που ονομάζονται πωρόλιθοι.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Στην πρώτη βασιλική της Κωνσταντινείου εποχής 

ανήκουν χωρίς αμφιβολία ο νάρθηκας 

του σημερινού Ναού, που διασώθηκε 

κατά το μεγαλύτερο μέρος του μέχρι σήμερα,

 τα λείψανα του αιθρίου, που φαίνονται

 μπροστά στην είσοδο του Ναού, 

το μεγαλύτερο μέρος του βαπτιστηρίου

 με τη σταυρική κολυμβήθρα όπως

 και άλλα σημαντικά ευρήματα:

 όπως α) τεμάχια της Αγ. Τραπέζης, 

β) διάτρητα μαρμάρινα θωράκια του τέμπλου,

 γ) γλυπτά τραπεζιόσχημα τμήματα άμβωνος

 με παραστάσεις παγωνιού, σταυρού, 

αμφορέα με βλαστούς αμπέλου, κ.ά.

Τον 6ο αιώνα το βαπτιστήριο μεταβλήθηκε 

σε Ναό που στεγάστηκε, όπως και η 

εκκλησία του Αγίου Νικολόαυ,

 με θόλους και τρούλο, 

ενώ καταργήθηκε το αίθριο,

 του οποίου τα ελίψανα μονο βρέθηκαν.

Ο νάρθηκας του Βαπτιστηρίου επικοινωνεί με το

 δεξί κλίτος του μεγάλου Ναού και με την αυλή

 του περιβόλου του Ναού. Μια Τρίτη θύρα 

οδηγεί επίσης στο δεξί κλίτος του κυρίως Ναού. 

Από τα πλάγια κλίτη το βόρειο ονομάζεται 

παρεκκλήσιο του Αγίου Πνεύματος, 

το δε νότιο του Αγ. Μύρου. 

Και οι δύο ονομασίες σχετίζονται 

με το σκοπό και την τελετή του βαπτίσματος. 

Το δε παρεκκλήσιο του Αγίου Πνεύματος 

αποκαλείται και παρεκκλήσιο των 

Αγ. Τεσσαράκοντα, γιατί το μύρο 

που ευλογείται από τον

 Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης 

σε ειδική τελετή κατά τη Μ. Πέμπτη 

και διανέμεται εν συνεχεία μέσω 

των Επισκόπων στους ιερείς της Εκκλησίας μας,

 δημιουργείται από 40 περίπου ευώδεις ουσίες. 

Βορειοανατολικά του Ναού βρίσκεται 

προσκολλημένο το μέγα παρεκκλήσιο του Αγίου Νικολάου.

Ο μεγάλος Ναός και η Εκκλησία 

του Αγίου Νικολάου έχουν σύνθρονο. 

Το σύνθρονο έχει τη μορφή μικρού αρχαίου

 θεάτρου και στη μέση της πάνω σειράς

 των εδωλίων εξαίρεται ο θρόνος του Επισκόπου.

 Η Αγία Τράπεζα του Ναού περιβάλλει 

και σκεπάζει ένα ενδιαφέρον αρχιτεκτονικό 

κατασκεύασμα, που ονομάζεται κιβώριο,

 που μοιάζει με Κουβούκλιο.

Όσον αφορά το γλυπτό διάκοσμο, τα γλυπτά

 που συναντά κανείς σήμερα μέσα στο μεγάλο

 Ναό, τα προσκτίσματα και την αυλή του

 διακρίνονται σε χριστιανικά και αρχαία. 

Τα χριστιανικά φέρουν χριστιανικές 

παραστάσεις και διακοσμήσεις ή επιγραφές.

 Όλα τα επιστύλια πάνω από τις πεσσοστοιχίες

 του Ναού και του Βαπτιστηρίου είναι αρχαία γλυπτά. 

Ως προς τις τοιχογραφίες σώζονται ελάχιστα λείψανα. 

Μεταξύ αυτών η Θεοτόκος 

στον τύπο της Βλαχερνιτίσσης

 με το Χριστό σε μετάλλιο μπροστά στο στήθος της, 

που χρονολογείται το 17ο -18ο αιώνα.

Μεγαλύτερης έκτασης ζωγραφικός διάκοσμος 

απλώνεται στα τοιχώματα, που υψώνονται 

δεξιά και αριστερά της κόγχης του ιερού.

 Οι τοιχογραφίες αυτές απεικόνιζαν και τους 

24 οίκους του Ακαθίστου Ύμνου, από τους 

οποίους οι δώδεκα πρώτοι, που αποκαλούνται

 και ιστορικοί, βρίσκονται στη νότια πλευρά

 και οι άλλοι δώδεκα, που ονομάζονται

 θεολογικοί- δογματικοί, στη βόρεια πλευρά. 

Αυτός ο πλούσιος ζωγραφικός διάκοσμος 

ανάγεται στις αρχές του 17ου αιώνα, περίοδο

 αναζωογόνησης της Μητρόπολης Παροναξίας,

 χάρη στα ειδικά προνόμια που είχαν 

παραχωρηθεί από το Σουλτάνο Μουράτ Γ΄.

Κάτω από τις παραστάσεις 

του Ακαθίστου Ύμνου 

είχαν ζωγραφισθεί σκηνές από την Παλαιά Διαθήκη,

 από τις οποίες σχεδόν όλες έχουν καταστραφεί, 

εκτός από αυτή που αναπαριστά την

 κλίμακα του Ιακώβ και αυτή που αποδίδει 

το εικονογραφικό θέμα: «Η Σοφία ωκοδόμησεν εαυτή οίκον…».

Αρκετές φορητές εικόνες έχουν διασωθεί, 

μεταξύ αυτών η θαυματουργή 

Εικόνα της Παναγίας Εκατονταπυλιανής. 

Η Θεομήτωρ απεικονίζεται εν προτομή

 βρεφοκρατούσα στον τύπο της Οδηγήτριας.

 Σχεδόν όλη η εικόνα καλύπτεται με εξαιρετικής

 τέχνης επαργύρωση, που κοσμείται με μερικές 

πολύτιμες πέτρες και μαργαριτάρια, 

ενώ στο κάτω μέρος των ενδυμάτων

 της Παναγίας παρεμβάλλεται

 μικρή εικόνα της Ζωοδόχου Πηγής. 

Η εικόνα είναι έργο του 17ου αιώνα.

 Ο Ιερός Ναός τιμά την Κοίμηση της Θεοτόκου

 και είναι ο αρχαιότερος σωζόμενος 

ορθόδοξος Ναός της Θεομήτορος. 

Στην Πάρο συρρέουν χιλιάδες προσκυνητές 

καθημερινά για να προσκυνήσουν την εικόνα

 της Παναγίας της Εκατονταπυλιανής 

και να ασπαστούν τις θείες εικόνες.

Πηγή υλικού
Θεολόγου Χρ. Αλιπράντη, 

Η Εκατονταπυλιανή της Πάρου, 

Ζ΄ Έκδοση, Ιερό Προσκύνημα 

Παναγίας Εκατονταπυλιανής Πάρου, 

Πάρος 2007

Επιλογή υλικού
Αικατερίνη Διαμαντοπούλου
Υπεύθυνη υλικού των Ιστοχώρων

 του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων

 

 



ΒΙΝΤΕΟ - ΚΥΠΡΟΣ 1974 ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΑ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ ... https://rumble.com/vspz5d--1974-....html Ο Καταδρομέας Στυλιανός Γρηγοράκης γεννήθηκε τό 1945 στήν Κρήτη. Τό 1964 υπηρέτησε στην ΕΛΔΥΚ οπου στην Κυπρο γνωρισε και παντρευτηκε την γυναικα του και έκτοτε ζούσε μόνιμα στο νησί. Μόλις 29 ετών το 1974, ο Στέλιος Γρηγοράκης ζούσε μόνιμα στην Κύπρο ηδη μία δεκαετία. Είχε παει οπως ειπαμε ως ΕΛΔΥΚάριος στο νησί, παντρεύτηκε στην Αγία Τριάδα και έμενε στην Κύπρο. Το 1974 κατετάγη ξανά ως εθελοντής. Όταν βρέθηκε κοντά στο Ριζοκάρπασο, όπου και πολέμησε, οι Τούρκοι συνέλαβαν ως αιχμαλώτους τον ίδιο κι άλλους 15 στρατιώτες. Οι εισβολείς θεώρησαν πως ο Γρηγοράκης ήταν λοχίας και βασανίζοντάς τον, επέμεναν να τους αποκαλύψει τα αμυντικά σχέδια των Ελλήνων.

 ΒΙΝΤΕΟ - ΚΥΠΡΟΣ 1974 ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΑ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ ...

https://rumble.com/vspz5d--1974-....html

Ο  Καταδρομέας Στυλιανός Γρηγοράκης 

γεννήθηκε τό 1945 στήν Κρήτη. 

Τό 1964 υπηρέτησε στην ΕΛΔΥΚ

 οπου στην Κυπρο γνωρισε και 

παντρευτηκε την γυναικα του 

και έκτοτε ζούσε μόνιμα στο νησί.

Μόλις 29 ετών το 1974, 

ο Στέλιος Γρηγοράκης ζούσε μόνιμα

 στην Κύπρο ηδη μία δεκαετία. 

Είχε παει οπως ειπαμε ως  ΕΛΔΥΚάριος στο νησί, 

παντρεύτηκε στην Αγία Τριάδα και έμενε στην Κύπρο. 

Το 1974 κατετάγη ξανά ως εθελοντής. 

Όταν βρέθηκε κοντά στο Ριζοκάρπασο, όπου και πολέμησε,

 οι Τούρκοι συνέλαβαν

 ως αιχμαλώτους τον ίδιο κι άλλους 15 στρατιώτες. 

Οι εισβολείς θεώρησαν πως ο Γρηγοράκης ήταν λοχίας 

και βασανίζοντάς τον, επέμεναν να τους αποκαλύψει 

τα αμυντικά σχέδια των Ελλήνων.

https://rumble.com/vspz5d--1974-....html

           ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ .

«Αυτομάτως με σηκώσαν και με πήγαν σε ένα μεγάλο θάλαμο 

βασανιστηρίων, όπου εκεί στους τοίχους είδα αίματα,

 δύο πουκάμισα ένα χακί στρατιωτικό και ένα ροζ μες το αίμα. 

Ο αξιωματικός με δύο αστέρες, Τουρκοκύπριος,

 μου λέει στα ελληνικά «δεν εμαρτύρησες αλλά 

τώρα θα είναι το τελευταίο σου». 

Κι έπιασε ένα σίδερο 3 μέτρα με χτύπησε στα πόδια

 έπεσα κάτω και ήρθαν 20-30 στρατιώτες μου έβαλαν

 ένα μαντήλι με εστήσανε στον τοίχο και μου 

ακούμπησαν ένα αυτόματο στο αυτί. 

Μετρούσαν από το 1 μέχρι το 10

 και είπαν πως αν δεν απεκάλυπτα 

θα με εκτελούσαν.

Εγώ φυσικά λέω ίσως αντέξω διότι κατάλαβα

 πως ήταν ψυχολογικός πόλεμος. 

Εκείνη τη στιγμή δεν ξέρω πως μου ήρθε, 

είπα «θα αντέξω και βλέπουμε». 

Μετρούσαν 1,2,3… στο 9 και μισό

 και πυροδότησαν με τον γεμιστήρα έξω.

 «Επειδή είσαι Έλληνας στρατιώτης», 

μου λένε, «είσαι ορκισμένος να μην

 λέτε εν καιρώ πολέμου τα μυστικά 

του στρατού όμως θα τα πεις θες 

δεν θες κι αν δεν τα πεις θα πεθάνεις

 από βασανιστήρια». 

Λέω «ο καθένας υπηρετεί για την 

πατρίδα του όμως δεν γνωρίζω

 τι μου λέτε να σας πω».

 «Τότε» μου λέει, «αύριο θα σε πάρουμε

 στην Κερύνεια εκεί που υπάρχουν

 χιλιάδες αγνοούμενοι και τους

 πιάνουμε 10-10 και τους πετάμε

 στους φούρνους και τους καίμε 

ή τους εκτελούμε 

ή τους κάνουμε ηλεκτροσόκ. 

Τους βγάζουμε τα νύχια 

των ποδιών των χεριών. 

Για σένα μια σφαίρα είναι 

πολύ ακριβή, 

θα πεθάνεις από βασανιστήρια».

Τα βασανιστήρια που υπέστη

 ήταν ατελείωτα. 

Χτυπήματα με τον βούρδουλα, 

τραβήγματα από τα μαλλιά. 

Όταν ζητούσε νερό, 

του έφερναν κατούρημα

 και του έλεγαν: 

«Εσάς τους Γκιαούρηδες 

πρέπει να σας κόψουμε την κεφαλή».

Η βία ήταν τέτοια 

που ο Γρηγοράκης

 έφτασε σε σημείο να μην μπορεί

 να επικοινωνεί ούτε να αντιδρά.

 Τότε μόνο ένας Τούρκος αξιωματικός 

διέταξε να τον αφήσουν.

https://rumble.com/vspz5d--1974-....html


https://rumble.com/vspz5d--1974-....html

Παρόλα αυτά, ο νεαρός ΕΛΔΥΚάριος είχε ακόμη

 τη δύναμη και το ένστικτο της επιβίωσης.

 Όταν τον μετέφεραν σε φυλακή, 

ήταν ήδη αποφασισμένος πως 

δεν θα ζήσει φυλακισμένος. 

Προσευχηθηκε στην Παναγία τής Τήνου,

και ακουσε ενα θόρυβο στην οροφή του κτηριου

που τον ειχανε...

Το θεωρησε Θεικο σημαδι ,

σκαρφαλωσε με οση δυναμη του ειχε απομεινει 

στην οροφη,ανοιξε λιγο οσο χρειαζοταν 

  την τσίγκινη οροφή , πηδησε απο το κτηριο

εφθασε στα συρματοπλεγματα 

.και μέχρι να το καταλάβουν οι Τούρκοι, 

βρισκόταν ήδη πολύ μακριά.

Με τη βοήθεια του Ελληνοκύπριου βοσκού, 

Βασίλη Λοϊζου από τη Λεονάρισσα,

 κατάφερε να κρυφτεί σε μία σπηλιά.

 Με τις συμβουλές του βοσκού και το φαγητό 

που του προσέφερε με αυτοθυσία, κατάφερε 

να επιβιώσει  11 ολοκληρους μήνες 

μέχρι το 1975 μέσα στη σπηλιά.

Η διάσωση.

https://rumble.com/vspz5d--1974-....html

Οι πληροφορίες για την ύπαρξη του Γρηγοράκη

 μέσα στη σπηλιά, έφτασαν στον Ανδρέα Ματσουκάρη, 

προϊστάμενο της Υπηρεσίας Ανθρωπιστικών Θεμάτων,

 από τις ανιψιές του βοσκού. 

Ο Ματσουκάρης διασταύρωσε τις πηγές και κινήθηκε

 πολύ προσεκτικά, αφού ήξερε πως δεν έπρεπε 

να αντιληφθούν το παραμικρό οι Τούρκοι.

Στις 7 Αυγούστου, ο Γλαύκος Κληρίδης, 

ο Ραούφ Ντενκτάς, ο Ανδρέας Ματσουκάρης

 και ο προϊστάμενος του Ερυθρού Σταυρού, 

κινήθηκαν προς τη σπηλιά που είχε εντοπίσει

 ο Ματσουκάρης, με μια εννιαθέσεη μερσεντές. 

Στη διαδρομή, ο Κληρίδης πειράζοντας τον Ντενκτάς 

τον ρώτησε: «Πού βρήκες αυτό το αυτοκίνητό Ραούφ,

 είναι από αυτά που έχετε κλέψει;», για να πάρει την

 απάντηση του Τουρκοκύπριου ηγέτη των κατεχομένων: 

«Όχι είναι από αυτά που μας έχετε αφήσει».

Ο φοβητσιάρης Ντενκτάς.

Ο Γλαύκος Κληρίδης προσπαθούσε επί ώρα να πείσει τον

 Γρηγοράκη να βγει, ο οποίος φοβισμένος πως επρόκειτο

 για κάποια παγία των Τούρκων δεν εμφανιζόταν.

Όταν είδε το σημάδι του Ερυθρού Σταυρού, 

δέχτηκε να βγει.

 Έκανε τον σταυρό του και ευχαρίστησε την Παναγία ,

τον Ματσουκαρη και τον Γλαύκο Κληρίδη για τη διάσωσή του.

 Ο Κληρίδης τον προέτρεψε να πάει να χαιρετήσει

τον Ντενκτάς και βλέποντας τους ενδοιασμούς του 

τού είπε, «Μην τον φοβάσαι, ο Ντενκτάς είναι 

φοβητσιάρης πήγε και κρύφτηκε 300 μέτρα μακριά 

πίσω από το δέντρο για λόγους ασφαλείας. 

Φοβήθηκε ότι θα ήσουν οπλισμένος

 και θα τον πυροβολούσες. 

Πήγαινε και θα σε βλέπω».

Όταν τον πλησίασε το Ντενκτάς του απάντησε:

 «Τι κάνεις ρε μπερμπάντη; 

Τώρα που θα σε πάρει ο Κληρίδης 

στον Ελληνοκυπριακό Τομέα θα σου δώσουν

 τιμές και παράσημα».

Τελικά, τα μόνα «παράσημα» 

που έλαβε ο Γρηγοράκης ήταν η 

επανένωση με την οικογένειά του.

Ο  Ελληνας  Καταδρομέας 

Στυλιανός Γρηγοράκης

εφυγε από τη ζωή την

 Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020,

 σε ηλικία 75 χρονών . 

https://rumble.com/vspz5d--1974-....html

ΒΙΝΤΕΟ - 1956 - ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ - ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ 1956 ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ .... https://rumble.com/vsr0hj-1956-1956-.....html

 ΒΙΝΤΕΟ -  1956 - ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ - ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ 1956 ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ ....

https://rumble.com/vsr0hj-1956-1956-.....html


https://rumble.com/vsr0hj-1956-1956-.....html
















   https://rumble.com/vsr0hj-1956-1956-.....html