Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

ΒΙΝΤΕΟ - ΠΡΟΣΦΟΡΟ - Τί συμβολίζει η σφραγίδα στο Πρόσφορο;

 ΒΙΝΤΕΟ -  ΠΡΟΣΦΟΡΟ - Τί συμβολίζει η σφραγίδα στο Πρόσφορο;

Το Πρόσφορο είναι το 

ψωμί που προσφέρουμε 

στον Ναό, για να τελεσθεί 

η Θεία Ευχαριστία. 

Μαζί με το κρασί, 

ως Τίμια Δώρα 

(άρτος και οίνος), 

προτού μεταφερθούν 

με τη Μεγάλη Είσοδο 

στην Αγία Τράπεζα, 

τοποθετούνται 

στην Πρόθεση

 (προ + τίθημι = προθέτω), 

όπου με την τελετή της 

Προσκομιδής

 θα προετοιμασθούν 

για τη Θεία Λειτουργία.


Στην Προσκομιδή 

τμήματα 

του Προσφόρου

 θα 

τοποθετηθούν

 τελετουργικά 

στο Δισκάριο 

και λίγο

 κρασί στο

 Άγιο Ποτήριο.

Το στρογγυλό σχέδιο 

του Προσφόρου

 συμβολίζει

 την κοιλιά της 

Παρθένου Μαρίας, 

απ’ όπου προήλθε

 (γεννήθηκε) 

ο μονογενής

 Υιος της. 

Πάνω στο Πρόσφορο 

υπάρχει ανάγλυφο

 σχέδιο, 

που σχηματίζεται 

από σφραγίδα.

Από το κέντρο του

 Προσφόρου βγαίνει

 ο Αμνός, 

δηλ. το κεντρικό 

τετράγωνο του

 σχεδίου

 με τα γράμματα: 

ΙΣ ΧΣ ΝΙ ΚΑ

 (Ιησούς Χριστός νικά). 

Τα γράμματα αυτά 

πρέπει να είναι 

ευδιάκριτα και να 

φαίνονται καθαρά. 

Λέγεται Αμνός (αρνάκι), 

γιατί ο προφήτης Ησαϊας

 προφήτευσε ότι ο

 Μεσσίας σαν ένα

 άκακο αρνάκι θα 

οδηγηθεί στη θυσία. 

Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος 

επιβεβαίωσε αυτή την

 προφητεία, όταν έδειξε 

στους μαθητές του

 τον Μεσσία και είπε: 

“Να ο αμνός του Θεού”

 (Ιωάν.1α’, 29). 

Επίσης ο Απόστολος Πέτρος 

στην Α Επιστολή 

(1α, 18-19) γράφει:

”Ελυτρώθητε εκ της

 ματαίας υμών 

αναστροφής… 

τιμίω αίματι ως 

αμνού αμώμου 

και ασπίλου Χριστού”.

Το σχέδιο του Προσφόρου

 περιέχει επίσης τη μερίδα

 της Παναγίας με τα 

γράμματα Μ και Θ,

 δηλ. Μήτηρ Θεού. 

Η τριγωνική μερίδα 

της Παναγίας 

τοποθετείται δεξιά 

του Αμνού στο Δισκάριο 

με τα λόγια: 

‘Εις τιμήν και μνήμην

 της υπερευλογημένης, 

ενδόξου 

Δεσποίνης ημών Θεοτόκου,

 και αειπαρθένου Μαρίας, 

ης ταις πρεσβείαις πρόσδεξαι,

 Κύριε, την Θυσίαν ταύτην

 εις το υπερουράνιόν

 σου Θυσιαστήριον.

 (Συνεχίζει με τον 10ο

 στίχο του 44ου ψαλμού) 

Παρέστη η Βασίλισσα

 εκ δεξιών σου,

 εν ιματισμώ διαχρύσω

 περιβεβλημένη,

 πεποικιλμένη’. 

(Δηλαδή:

 Προσφέρουμε τη μερίδα 

αυτή προς τιμή και μνήμη

 της υπερευλογημένης

 ένδοξης Κυρίας μας

 Θεοτόκου

 και αειπαρθένου Μαρίας,

 με τις πρεσβείες της 

οποίας δέξου,

 Κύριε, τη Θυσία αυτή

 στο υπερουράνιό σου 

Θυσιαστήριο.

 Τιμητικά στάθηκε 

η Βασίλισσα 

στα δεξιά σου 

με ιματισμό 

χρυσό ντυμένη,

 στολισμένη). 

Η Παναγία στη 

Βασιλεία του Θεού

 έχει το πρωτείο τιμής.

Από τα εννέα τριγωνάκια,

 που βρίσκονται στο 

δεξί μέρος του 

προσφόρου, 

εξάγονται οι μερίδες

 των αγγέλων 

και όλων των αγίων 

και τοποθετούνται 

αριστερά του Αμνού.

 Οι άγιοι που 

μνημονεύονται

 είναι οι Προφήτες,

 οι Απόστολοι,

 οι Ιεράρχες,

 οι Μάρτυρες, 

οι Όσιοι, 

οι Ανάργυροι,

 οι Θεοπάτορες 

μαζί με τον

 άγιο της ημέρας 

και τελευταίος 

ο Πατέρας της 

Εκκλησίας που

 συνέγραψε την

 τελούμενη

 Θεία Λειτουργία.

Οι άγιοι, επειδή 

δεν έχει γίνει η

 Δευτέρα Παρουσία

 του Κυρίου

 και δεν έχουν 

εισέλθει ακόμα 

στον Παράδεισο,

 ωφελούνται κι αυτοί

 από τη μνημόνευση 

στις Θείες Λειτουργίες.

 Εξάλλου και στον 

Παράδεισο θα

 προχωρούν 

από ‘δόξης εις δόξαν’,

 δηλ. θα βελτιώνεται

 η κατάστασή τους 

και θα απολαμβάνουν

 σταδιακά 

μεγαλύτερες 

θείες ευλογίες. 

Επίσης, κατά τον

 Καβάσιλα 

προσφέρεται η

 αναίμακτη θυσία

 ως ευχαριστία 

στον Θεό, 

που μας έδωσε

 τους αγίους. 

Αυτοί αποτελούν

 τα πρότυπα 

όλων των χριστιανών,

 αυτοί τους καθοδηγούν

 και μεσιτεύουν

 γι’ αυτούς 

με τις προσευχές τους.

Από άλλα τμήματα 

του Προσφόρου

 εξάγονται οι μερίδες

 υπέρ των ζώντων

 και των κεκοιμημένων,

 οι οποίοι ανήκουν 

στην Ορθόδοξη Εκκλησία. 

Αυτές τοποθετούνται 

εμπρός από τον Αμνό 

και, όταν πριν τη 

Θεία Κοινωνία

 κατά τη συστολή

 (ένωση) 

Σώματος και Αίματος 

ο Λειτουργός τις ρίχνει 

στο Δισκοπότηρο, 

λέει συγχρόνως 

τα ακόλουθα 

αξιοπρόσεκτα λόγια:

”Απόπλυνον, Κύριε,

τα αμαρτήματα των

 ενθάδε

 μνημονευθέντων

 δούλων σου 

τω Αίματί σου

 τω Αγίω 

πρεσβείαις 

της Θεοτόκου

 και πάντων σου 

των αγίων.

 Αμήν”.

(Δηλαδή:

 Σβήσε εντελώς,

 Κύριε, τις αμαρτίες

 όσων εδώ

 μνημονεύθηκαν

 δούλων Σου 

με το Αίμα Σου 

το Άγιο 

με τις πρεσβείες της 

Θεοτόκου 

και όλων Σου 

των αγίων. 

Αμήν). 

Στήν αρχή της

 Προσκομιδής 

ο Ιερουργός υψώνει

 (σηκώνει ψηλά) 

το Πρόσφορο

 μέχρι το μέτωπο 

και μ αυτή την κίνηση

 συμβολίζει 

την ύψωση του Χριστού

 στον Σταυρό,

 όπου έχυσε 

το τίμιο Αίμα Του

 για τη σωτηρία

 των ανθρώπων.

(Έκδοση της Ιεράς Μονής Παναγίας Παραμυθίας Ρόδου).



ΒΙΝΤΕΟ - Γραφένιο στο εμβόλιο της Pfizer που ενεργοποιείται μέσω 5G και βασίζεται στη νανοτεχνολογία.

 ΒΙΝΤΕΟ -  Γραφένιο στο εμβόλιο της Pfizer που ενεργοποιείται μέσω 5G και βασίζεται στη νανοτεχνολογία.


ΠΑΤΗΡ ΕΛΠΙΔΙΟΣ - BINTEO - ΠΑΡΤΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΙ .

ΠΑΤΗΡ  ΕΛΠΙΔΙΟΣ - BINTEO -

ΠΑΡΤΕ ΤΡΟΦΙΜΑ  ΕΡΧΕΤΑΙ  ΠΕΙΝΑ  ΚΑΙ  ΠΟΛΕΜΟΙ .

Ηχογραφημένο απόσπασμα από κήρυγμα του Πατρός Ελπιδίου.

ΞΑΦΝΙΚΟ ΟΡΑΜΑ -  ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΜΑΖΙ.

ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ 2022 - ΠΑΡΤΕ ΤΡΟΦΙΜΑ...

ΕΡΧΕΤΑΙ  ΠΕΙΝΑ  ΚΑΙ  ΠΟΛΕΜΟΙ ....



          https://rumble.com/vu7cye-50731862.html

7-2-2022 - ΒΙΝΤΕΟ - ΑΓΙΟΣ ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ .

7-2-2022 - ΒΙΝΤΕΟ - ΑΓΙΟΣ ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ .

Άγιος Παρθένιος: ο βίος του Αγίου που εορταζει  στις 7 Φεβρουαρίου.

Όσιος Παρθένιος: Ο Όσιος Παρθένιος 

γεννήθηκε το 318, στα χρόνια του 

Μ. Κωνσταντίνου στη Μελιτούπολη 

της Μ. Ασίας κι ο πατέρας του, 

πού ήταν διάκονος, 

λεγόταν Χριστόδουλος. 

Ο Παρθένιος δεν αξιώθηκε να 

μάθει πολλά γράμματα, 

γι’ αυτό ακροαζόταν με ζήλο 

την Αγία Γραφή κι έτσι 

απέκτησε τη Θεία Χάρη 

να κάνει πράξεις γεμάτες 

καλοσύνη σε φτωχούς.


Για να εκτελέσει λοιπόν τη φιλανθρωπία

 του επισκεπτόταν συχνά τη λίμνη της 

πόλης του, ψάρευε εκεί και τα ψάρια

 πού έπιανε, δεν τα έτρωγε ο ίδιος,

 αλλά τα πωλούσε στην αγορά 

και με τα χρήματα πού κέρδιζε,

 βοηθούσε τους φτωχούς.


Ο επίσκοπος Μελιτουπόλεως 

Φιλητός, όταν έμαθε την πλούσια

 δράση του Παρθενίου, κάλεσε

 κοντά του τον ταπεινό νέο και 

τον παρεκάλεσε να γίνει ιερέας, 

αλλ’ αυτός δίσταζε, γιατί γνώριζε

 πόσο βαρύ ήταν το έργο

 της ιερωσύνης.


Ο επίσκοπος όμως επέμενε

 και τότε ο Παρθένιος αναγκάσθηκε

 να υποχωρήσει. 


Αφού απέκτησε πια τον βαθμό

 του πρεσβυτέρου, επιτελούσε

 σχεδόν καθημερινά πολλά 

θαύματα, γιατί ο Θεός του 

έδωσε τη Θεία Χάρη 

να θεραπεύει τους πάσχοντες.


Ο Παρθένιος Επίσκοπος

Ο Παρθενιος  επιτέλεσε πολλά

 θαύματα και διαδόθηκε η φήμη

 του παντού, ώστε ο 

Μητροπολίτης Κυζίκου Ασχόλιος

 θεώρησε σκόπιμο να τον 

χειροτονήσει 

Επίσκοπο Λαμψάκου,

 διότι ήθελε να σώσει την πόλη

 αυτή απ’ την ειδωλολατρία.

Ο Παρθένιος στη νέα θέση του 

επέδειξε μεγάλη δραστηριότητα

 και με τις προσευχές, νηστείες, 

νουθεσίες και θαύματα, έπεισε

 τον λαό της πόλης ν’ αποστραφεί

 το ψέμα και ν’ αγαπήσει την αλήθεια.

Ο Όσιος όμως δεν ικανοποιήθηκε

 μ’ όλη αυτή τη δράση του, 

γιατί θερμή επιθυμία του ήταν 

να καταστρέφει τους ναούς των

 ειδώλων και να κτίσει σύντομα

 μεγαλοπρεπείς εκκλησιές προς 

τιμή του Σωτήρος. 


Πριν όμως από τέτοιο σοβαρό

 διάβημα, θεώρησε φρόνιμο

 και ζήτησε προσωπικά τη 

συγκατάθεση του Μ. Κωνσταντίνου.


Ο Βυζαντινός αυτοκράτορας όχι μόνον

 του παρεχώρησε την άδεια πού ζήτησε, 

αλλά διέθεσε για τους σκοπούς του

 άφθονο χρυσάφι για να εκτελέσει

 ότι επιθυμούσε. 


Χάλασε τότε στην Κύζικο όλους τους 

βωμούς και έκτισε μεγαλοπρεπή ναό 

προς τιμή του Παντοκράτορα.


Η αρετή και η ευσέβεια που έκρυβε

 στην ψυχή του ήταν τόσο μεγάλη, 

ώστε ο Θεός τον προίκισε με το 

χάρισμα της θαυματουργίας,

 για να μπορέσει να εκδιώκει 

τους δαίμονες από τους ανθρώπους 

και να θεραπεύει κάθε είδους ασθένεια. 


Γι αυτό προσφεύγουν σε αυτόν

 ιδιαίτερα οι πάσχοντες 

από την  νόσο του καρκίνου.


Ἀπολυτίκιον Ἦχος δ'. Ταχὺ προκατάλαβε. Tῷ μύρῳ τοῦ Πνεύματος, ποιμὴν Λαμψάκου ὀφθείς, τὴν θείαν ἐνέργειαν παρὰ Θεοῦ δαψιλῶς θαυμάτων ἐπλούτησας, δαίμονας ἀπελαύνειν, ἀσθενοῦντας ἰᾶσθαι, νόσους ἀποδιώκειν καὶ πληρῶν τὰς αἰτήσεις, Παρθένιε ἱεράρχα, τῶν προσιόντων σοι.

6-2-2022 - ΒΙΝΤΕΟ - ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΙΟΣ .

 6-2-2022 - ΒΙΝΤΕΟ - ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΙΟΣ .

6 Φεβρουαρίου εορτάζει

 ο Μέγας Φώτιος.

Γεννήθηκε στην 
Κωνσταντινούπολη
 το 820,
 από πλούσια και 
ευγενική οικογένεια. 
Αναδεικνύεται γρήγορα
 στα γράμματα 
και τις επιστήμες.

 Ήταν μεγαλοφυία, πολύ πλατύ και 
θετικό μυαλό, και η κρίση και η 
πολυμάθεια του προκαλούσαν 
καταπληκτική εντύπωση.

Διαπρέπει στον πολιτικό στίβο, 
αλλά η ανωμαλία, πού 
δημιουργείται εκείνο τον καιρό
 στον Πατριαρχικό θρόνο
 με την απομάκρυνση 
του Ιγνατίου,
 γρήγορα τον φέρνει,
 σαν τον καταλληλότερο 
άνθρωπο, 
στο Εκκλησιαστικό πεδίο.

Μέσα σε έξι μέρες παίρνει
 όλους τους βαθμούς της
 Ιερωσύνης και γίνεται 
Πατριάρχης Κων/πολεως 
την ήμερα των 
Χριστουγέννων του 857,
 διότι η κατάσταση
 έπρεπε να ομαλοποιηθεί.

 Από τότε, έδωσε πολλούς 
αγώνες εντός και εκτός 
των τειχών της Εκκλησίας,
 ιδιαίτερα κατά των παπικών.

Έμεινε στον Πατριαρχικό θρόνο
 για 10 χρόνια, επαύθη το 867
 από τον Βασίλειο τον 
Μακεδόνα και εξορίστηκε 
στη Μονή Σκέπης στα θρακικά 
παράλια του Βοσπόρου.

Ο Ιγνάτιος, που τον διαδέχτηκε, 
με σύνοδο που έγινε στον 
ναό της Αγ. Σοφίας (869), 
καθήρεσε και αναθεμάτισε 
όλους τους οπαδούς του
 Μέγα Φωτίου. 

Άλλα μετά τον θάνατο 
του Ιγνατίου, επανήλθε 
για δεύτερη φορά στον
 θρόνο ο Μ. Φώτιος (878). 

Όμως, ο αυτοκράτωρ Λέων
 ο σοφός που υπήρξε
 και μαθητής του, κατάφερε
 να τον εκδιώξει από 
το θρόνο (886).

Έτσι, ο Φώτιος θα τελειώσει 
την πολυτάραχη ζωή του 
στις 6 Φεβρουαρίου 891, 
σε μία μονή που τη 
ονόμαζαν των Αρμενίων.

❈ Απολυτίκιον Ήχος πλάγιος α'. 
Τον συνάναρχον Λόγον: 
Της σοφίας έκφάντωρ λαμπρός
 γενόμενος, Ορθοδοξίας έδείχθης
 θεοπαγής προμαχών, των 
Πατέρων καλλονή Φώτιε 
μέγιστε· ου γαρ αιρέσεων δεινών,
 στηλιτεύεις την όφρύν, 
Έώας το θείον σέλας, 
της Εκκλησίας
 λαμπρότης, 
ην διατηρεί 
Πάτερ άσειστον. 



ΒΙΝΤΕΟ - Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης. «θα έλθουν κατά θαυμαστό τρόπο από Θεού τα πράγματα και οι διεθνείς συγκυρίες των γεγονότων, και τα συμφέροντα, ώστε αφ' εαυτού τους τα

ΒΙΝΤΕΟ -  Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης.

«θα έλθουν κατά θαυμαστό τρόπο

από Θεού τα πράγματα και

οι διεθνείς συγκυρίες των

γεγονότων, και τα συμφέροντα,

ώστε αφ' εαυτού τους τα

πράγματα θα συγκλίνουν

σε εκείνο που ανέκαθεν ήταν

ο καημός του Ελληνισμού,

το Ποθούμενον, που δεν

ήταν άλλος, αλλά η

ανάκτησις και πάλι της

Βασιλεύουσας Πόλης

και της Αγια-Σοφιάς» .