Πέμπτη 4 Αυγούστου 2022

Ταϊβάν - Οι πύραυλοι της Κίνας «μιμούνται τη Βόρεια Κορέα» ...

 Η Ταϊβάν κατηγόρησε την Κίνα ότι μιμείται τη Βόρεια Κορέα εκτοξεύοντας πυραύλους στη θάλασσα γύρω από το νησί.

Η Κίνα εκτόξευσε 11 βαλλιστικούς πυραύλους σε ύδατα γύρω από τις βορειοανατολικές και νοτιοδυτικές ακτές της Ταϊβάν, είπε η Ταϊβάν.

Οι εκτοξεύσεις, μόλις μίλια από την ακτή, ακολούθησαν την επίσκεψη της προέδρου της Βουλής των ΗΠΑ Νάνσι Πελόζι στην Ταϊβάν την Τετάρτη.

Η Βόρεια Κορέα - ένας ισχυρός σύμμαχος της Κίνας - έχει κατηγορηθεί ότι πυροδότησε εντάσεις στην περιοχή με επανειλημμένες εκτοξεύσεις πυραύλων τους τελευταίους μήνες .

Η Κίνα βλέπει την Ταϊβάν ως μια αποσχισμένη επαρχία που τελικά θα τεθεί υπό τον έλεγχό της - με τη βία εάν χρειαστεί.

Οι ΗΠΑ, από την πλευρά τους, δεν αναγνωρίζουν επίσημα την Ταϊβάν. Ωστόσο, διατηρεί μια ισχυρή σχέση με το νησί - η οποία περιλαμβάνει την πώληση όπλων για την Ταϊβάν για να αμυνθεί.

Ως εκ τούτου, η επίσκεψη της κας Πελόζι στο νησί πυροδότησε εντάσεις , με την Κίνα να κατηγορεί τις ΗΠΑ ότι συμπεριφέρονται ανεύθυνα.

Μια μέρα αργότερα, η Κίνα ξεκίνησε μια άνευ προηγουμένου εκτόξευση βαλλιστικών πυραύλων και στρατιωτικών ασκήσεων λίγο έξω από τις ακτές της Ταϊβάν.

Σε απάντηση, το υπουργείο Άμυνας της Ταϊβάν δήλωσε ότι έχει ενεργοποιήσει τα αμυντικά του συστήματα και παρακολουθεί την κατάσταση.

Το υπουργείο Εξωτερικών της Ταϊβάν, εν τω μεταξύ, κατηγόρησε την Κίνα ότι «ακολουθεί το παράδειγμα της Βόρειας Κορέας στην εκούσια δοκιμή πυραύλων σε ύδατα κοντά σε άλλες χώρες».

Η Κίνα ξεκίνησε επίσης ασκήσεις με ζωντανά πυρά, οι οποίες πρόκειται να ολοκληρωθούν την Κυριακή.

Οι εκτοξεύσεις και οι ασκήσεις πυραύλων της Κίνας πραγματοποιούνται σε μερικές από τις πιο πολυσύχναστες πλωτές οδούς στον κόσμο, προκαλώντας διαταραχές στις ναυτιλιακές λωρίδες και τις πτήσεις από και προς την Ταϊβάν.

Τα πλοία αναγκάστηκαν να αλλάξουν δρομολόγιο, με τις πολυήμερες διακοπές που αναμένεται να έχουν αντίκτυπο στις αλυσίδες εφοδιασμού με καθυστερήσεις στην παγκόσμια ναυτιλία.

Περισσότερες από 50 διεθνείς πτήσεις από το διεθνές αεροδρόμιο Taoyuan της Ταϊβάν ακυρώθηκαν.

https://www.bbc.com/news/world-asia-62419858?xtor=AL-72-%5Bpartner%5D-%5Bbbc.news.twitter%5D-%5Bheadline%5D-%5Bnews%5D-%5Bbizdev%5D-%5Bisapi%5D&at_custom1=%5Bpost+type%5D&at_custom4=358A0116-13EA-11ED-B3B0-BBFB4744363C&at_campaign=64&at_medium=custom7&at_custom2=twitter&at_custom3=%40BBCWorld

Οι 3 μεγαλοι Κατακλυσμοί της γης - Του Ωγύγου, του Δαρδάνου και του Δευκαλίωνος.

 Οι μεγάλοι Κατακλυσμοί της γης.

Κατά την ελληνική μυθολογία έλαβαν χώρα στην Ελλάδα και γενικά στον τότε γνωστό κόσμο τρεις Κατακλυσμοί, του Ωγύγου, Δαρδάνου και Δευκαλίωνος . 

Σε άλλους πολιτισμούς πολλές φορές γίνονται αναφορές για αυτές τις θεομηνίες όμως με διαφορετικό όνομα.

 (π.χ κατακλυσμός του Νώε).....


(Α) Κατακλυσμός του Ωγύγου

Ο πρώτος Κατακλυσμός συνέβη βασιλεύοντος του Ωγύγου και γι’ αυτό πήρε το όνομα του. 


Τότε πλημμύρισε η Αττική και οι κάτοικοι της, άλλοι μεν πνίγηκαν και άλλοι - όσοι πρόλαβαν - την εγκατέλειψαν.

Τούτο συνέβη επειδή ο Κηφισός ποταμός πλημμύρισε και έπνιξε την Αττική και την Βοιωτία 

[Παυσ. Βοιωτικά Ε’ 1 και Η’, Σχόλ. Απόλλων. Γ’1177 κ.α.] 


Λένε δε ότι τότε φάνηκε σημείο παράξενο στο δίσκο της Αφροδίτης, επειδή μετεβλήθηκε και η διάμετρος και το σχήμα και το χρώμα και η τροχιά της. 


Ο Freret νομίζει ότι το παράδοξον ουράνιο σώμα ήταν κάποιος κομήτης και όχι η Αφροδίτη, και μάλιστα στην διατριβή του τεκμηριώνει ότι ήταν εκείνος ο κομήτης που φάνηκε και το 1680 {Κάστωρ παρ’ Αυγουστίν. Πολ. Θ’ . θ’ Ιη’. Ή Υπομνήματ. Ακαδ.τόμ. Ι’ σελ. 357} και υποθέτουν ότι αυτός ο κομήτης πέρασε πολύ κοντά στη Γη, ή ότι μέρη τούτου χτύπησαν τη Γη και δημιούργησαν πελώριο παλιρροϊκό κύμα, το οποίο προξένησε ασύλληπτη καταστροφή. 


Πιθανολογούν δε ότι εξ αιτίας αυτής της φυσικής καταστροφής εξηφανίσθη ο Προκατακλυσμιαίος Αιγαιατικός Πολιτισμός.


 Ο Κατακλυσμός του Ωγύγου χρονολογείται την Ογδόη Εποχή, δηλαδή πριν 25.000 περίπου χρόνια (25.000 χρόνια Προ Εποχής).


(Β) Κατακλυσμός του Δαρδάνου
Για τον κατακλυσμό αυτό γνωρίζουμε ότι συνέβη μεγάλη πλημμύρα και σκέπασε τις πεδιάδες της Αρκαδίας και τα όρη δεν ήσαν ικανά να θρέψουν τους κατοίκους. 


Έτσι έμεινε εκεί μόνον ο Δίμας με μέρος των κατοίκων.
Ο Δάρδανος και Ιασίων με τους υπόλοιπους Αρκάδες πέρασαν στην Σαμοθράκη και έκτισαν ναόν προς τους Θεούς. 


Επειδή δε η Σαμοθράκη δεν ήταν ικανή να τους θρέψει, διότι ήταν σχετικά άγονη, έμεινεν εκεί μόνον ο Ιασίων με μερικούς άλλους, ο δε Δάρδανος πέρασε με τους υπολοίπους στην Ασία. 


Με αυτό συμφωνούν και οι γενεές, διότι ο Δάρδανος ήταν μίαν γενεά μεταγενέστερη του Πάλλαντος. 


Από το γένος του Δαρδάνου ως την γενεά του Έκτορος μεσολαβούν επτά γενεές.


 Άρα ο Δάρδανος πήγε πολύ προ του Τρωικού Πολέμου στην Ασία και είναι προπάτωρ των Τρώων, οι οποίοι ήσαν επίσης Έλληνες, πριν εκβαρβαρισθούν αργότερον. 

Ο Κατακλυσμός του Δαρδάνου συνέβη το 9.000 περίπου χρόνια Π. Ε.


(Γ) Κατακλυσμός του Δευκαλίωνος.
Κάποτε οι άνθρωποι είχαν γίνει τόσο κακοί, που ο Δίας αποφάσισε να τους εξαφανίσει με κατακλυσμό. 


Τότε ο Τιτάνας Προμηθέας, ο αδελφός του Άτλαντα, συμβούλεψε το γιο του τον Δευκαλίωνα, να κατασκευάσει μια κιβωτό για να σωθεί.


 Ο Δευκαλίων κατασκεύασε την κιβωτό και έβαλε μέσα τα απαραίτητα εφόδια.


 Όταν άρχισε να βρέχει ασταμάτητα, κλείστηκε μέσα μαζί με τη γυναίκα του την Πύρρα, η οποία ήταν κόρη του Επιμηθέα (ο άλλος αδερφός του Άτλαντα) και της Πανδώρας. 


Ο Δίας έριξε πολλή βροχή χωρίς διακοπή. 


Το νερό γέμισε τα ποτάμια, αυτά φούσκωσαν, ξεχείλισαν και παρέσυραν ό,τι βρήκαν μπροστά τους, αγαθά και ψυχές. 


Οι πεδιάδες έγιναν λίμνες και οι πολιτείες βούλιαξαν και χάθηκαν κάτω από τα νερά.


 Στο τέλος μόνο μερικές βουνοκορφές φαίνονταν πάνω σε μια απέραντη θάλασσα. 


Η κιβωτός με τον Δευκαλίωνα και την Πύρρα έπλεε πάνω στα νερά εννιά μερόνυχτα. 


Ύστερα κάθισε στη κορφή του Παρνασσού ή όπως άλλοι έλεγαν, στην Όθρη ή στον Άθω ή στη Δωδώνη. 


Όταν η βροχή επιτέλους σταμάτησε και τα νερά αποτραβήχτηκαν, ο Δευκαλίων και η Πύρρα βγήκαν από την κιβωτό, και αφού ξαναπάτησαν τη γη , χωρίς να έχουν πάθει τίποτα, έκαναν θυσία στο Δία να τον ευχαριστήσουν για τη σωτηρία τους. 


Ο "θεός" δέχθηκε καλόκαρδα την προσφορά τους και έστειλε τον αγγελιοφόρο του Ερμή να τους πει να του ζητήσουν όποια χάρη θέλουν. 


Τότε ο Δευκαλίων και η Πύρρα ζήτησαν από το "θεό" ανθρώπους. 


Ο "θεός" δεν αρνήθηκε και σύμφωνα με τις οδηγίες του ο Δευκαλίων και η Πύρρα σκέπασαν τα πρόσωπά τους, προχωρούσαν, έπαιρναν λιθάρια από τη γη και τα έριχναν πίσω τους, χωρίς να γυρίσουν να κοιτάξουν. 


Όταν έπεφταν τα λιθάρια του Δευκαλίωνα, ή γη έβγαζε άντρες, όπου έπεφταν τα λιθάρια της Πύρρας η γη έβγαζε γυναίκες.


 Έτσι έγινε ένας νέος λαός από τα λιθάρια της γης, άσχετος με τους κατ' αυτό απογόνους του Δευκαλίωνα και της Πύρρας.

Από τη μυθολογία συμπεραίνουμε ότι ο Δευκαλίωνας. σαν γιος του Προμηθέα, αδελφού του Άτλαντα ήταν απ' ευθείας απόγονος των Τιτάνων και Ατλάντων. 


Πολλοί ισχυρίζονται ότι ήταν πλοίαρχος των Ατλάντων και όταν έγινε κατακλυσμός βρέθηκε με το πλοίο του στα χωρικά ύδατα της Θεσσαλίας και γλίτωσε με τη φαμελιά του και το πλήρωμα του πλοίου - κιβωτού.


 Την ιστορία του τη μυθοποίησαν και καταγράφηκε σαν μυθικό πρόσωπο! 


Κι' όμως οι γραφές τον θέλουν πρώτο βασιλιά της Θεσσαλίας και γεννήτορα - πατέρα του Έλληνα, από τον οποίο πήρε το όνομα η Ελλάδα και οι Έλληνες.


 Ο Δευκαλίων, λοιπόν, και οι δικοί του ήταν οι μόνοι που γλίτωσαν από τον τρομερό κατακλυσμό, σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία. 


Αλλά σε ποιο κατακλυσμό αναφέρεται η Ελληνική μυθολογία; 


Μήπως στο παγκόσμιο κατακλυσμό που σύμφωνα με τον Πλάτωνα έγινε γύρω στο 9600 π.Χ. και βυθίσθηκε η Ατλαντίδα μέσα σε μια μέρα και νύχτα;


 Η ημερομηνία αυτή επιβεβαιώνεται και από τις παραδόσεις άλλων αρχαίων λαών.


 Ή μήπως υπήρχε και άλλος κατακλυσμός μικρότερος, γύρω στο 7000 π.Χ. ή ακόμα και στο 5000 π.Χ, όπως πολλοί μελετητές παραδέχονται, στον οποίο βυθίσθηκε και το υπόλοιπο τμήμα της Ατλαντίδας που επέζησε; 


Αν ισχύει η δεύτερη εκδοχή τότε αυτό σημαίνει ότι η Ατλαντίδα δεν καταποντίστηκε στα γρήγορα αλλά σταδιακά, και σ' αυτό το σημείο ο Πλάτων σφάλει. 


Τ' ότι υπήρχαν πολλοί κατακλυσμοί, όμως, το αναφέρει και ο Πλάτων στο διάλογο "Τίμαιος" (22CD και 23 Β).


...Κάποτε που θέλησε ο Σόλων να τους παρασύρει

 (εννοεί: τους ιερείς της Αιγύπτου) να μιλήσουν για τα παλιά γεγονότα, άρχισε να τους διηγείται για όσα εδώ στην Αθήνα θεωρούνται αρχαιότατα. 


Για τον Φορωνέα, τον οποίο ονόμασαν πρώτο και για τη Νιόβη και για τα μετά τον κατακλυσμό. 


Διηγήθηκε επίσης για τον Δευκαλίωνα και την Πύρρα, πως διεβίωσαν μετά τον κατακλυσμό, και για τους απογόνους τους, και προσπάθησε να καθορίσει πόσα έτη παρήλθον από όσα έλεγε και να χρονολογήσει. 


Κάποιος από τους ιερείς πολύ ηλικιωμένος, του είπε τότε:

 ...Πολλές καταστροφές ανθρώπων έχουν γίνει και θα γίνουν από πολλά αίτια, οι πλέον μεγαλύτερες από πυρκαγιές και κατακλυσμούς, και οι μικρότερες από αμέτρητα άλλα αίτια.

 Π.χ. η παράδοση που επικρατεί εις τη χώρα σας ότι δηλαδή κάποτε ο Φαέθων, ο γιος του Ηλίου, αφού έζευξε το άρμα του πατρός του, επειδή δεν είχε την ικανότητα να ακολουθήσει τον ίδιο με τον πατέρα του δρόμο, και πυρπόλησε ότι υπήρχε πάνω στη γη και ο ίδιος κτυπηθείς από κεραυνό εφονεύθη, αυτό λέγεται ως μύθος, ενώ η πραγματικότητα είναι η παράλλαξη 

(σημείωση: μεταβολή της κυκλικής κίνησης) των περιστρεφομένων γύρω από τη γη ουρανίων σωμάτων που προκαλεί καταστροφή για πολλά χρόνια, από τις πυρκαγιές, των όντων πάνω στη γη...."


Και παρακάτω ο Αιγύπτιος ιερέας λέει στο Σόλωνα (23B): 


" Όσα λοιπόν είπες προηγουμένως, Σόλων, για τις δικές σας παραδόσεις περί γενεαλογιών, ελάχιστα διαφέρουν από παιδικά παραμύθια. 

Διότι εσείς ενθυμείσθε μόνο ένα κατακλυσμό της γης (σημείωση: τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα), ενώ έγιναν πολλοί πιο παλιά....."

Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

ΒΙΝΤΕΟ - Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

 
“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”

Ο Ιησούς Χριστός και οι Έλληνες.
Εις τον Ευαγγελιστήν Ιωάννην κεφ. 12 § 20-23 διαβάζουμε:
Ήσαν δε τινες Έλληνες εκ των αναβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τη εορτή. Ούτοι ούν προσήλθον Φιλίππω τω από Βηθσαϊδά της Γαλιλλαίας και ηρώτων αυτόν λέγοντες: κύριε θέλομεν τον Ιησούν ιδείν.
Έρχεται Φίλιππος και λέγει τω Ανδρέα και πάλιν Ανδρέας και Φίλιππος λέγουσι τω Ιησού, ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων: “ Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του Ανθρώπου”.
Η φράση αυτή του Ιησού Χριστού είναι ημιτελής, διότι
δεν δίδεται εξήγηση πώς θα δοξασθή ο “Υιός του Ανθρώπου”.
Όπως αναφέρει ο Μενέλαος Παγουλάτος εις το βιβλίον του “Ανθολόγιον Πατριδογνωσίας”, το έτος 1974 ο καθηγητής Ελευθέριος Πρόκος –επίτιμος καθηγητής ξένων πανεπιστημίων- συμμετέχων σέ επιστημονική επιτροπή της UNESCO, ανεκάλυψε σε μία βιβλιοθήκη τού Βατικανού, χειρόγραφο τού ΕΥΣΕΒΙΟΥ του ΠΑΜΦΙΛΟΥ, επισκόπου Καισαρείας, 265 μ.Χ.,
τό οποίον περιέχει την συνέχεια της ως άνω φράσεως ως εξής:
“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.
Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”
Διότι μόνη η Ελλάς γεννά ανθρώπους φυτόν εκ του ουρανού και του Θεού Βλάστημα εξακριβωμένον απογεννώσα λογικήν σκέψιν, ιδιοποιουμένη την επιστήμην.
Πιστεύω ότι αυτή η περικοπή θά έπρεπε να λέγεται καί νά αναλύεται εις τους ιερούς ναούς ιδιαίτερα, αφού μάλιστα απευθύνεται σέ Έλληνες Ορθοδόξους Χριστιανούς.
Αυτό τουλάχιστον απαιτεί καί τό δίπτυχον Ελληνο-Ορθοδοξία.
Αλλά γιατί ο Ιησούς Χριστός ομιλεί έτσι καί εναποθέτει τήν δόξαν Του εις τούς Έλληνας και πλέκει εγκώμιον διά τήν Ελλάδα καί δέν πιστεύει ότι θά δοξασθή από τόν
“περιούσιον λαόν” τού Θεού δηλαδή τους Εβραίους;
Πιστεύω ότι η εξήγησις είναι απλή:
Όλη η διδασκαλία του Ιησού Χριστού ταυτίζεται απόλυτα με τήν αρχαίαν Ελληνικήν φιλοσοφίαν και σκέψιν και ως πρός αυτό υπάρχει σωρεία παραδειγμάτων.
Ενδεικτικά αναφέρω τα εξής:
Ιησούς: “ Ο υψών εαυτόν ταπεινωθήσεται και ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται.”
Χείλων ο Λακεδαιμόνιος (600 π.Χ.): “Τα μεν υψηλά ταπεινούν
(ο Θεός), τα δε ταπεινά υψούν.”
Ιησούς: “ Αγαπάτε τους εχθρούς υμών” Ματθ.κεφ.5 §44
Κλεόβουλος ο Ρόδιος (500 π.Χ.): “ Τον δε εχθρόν φίλον ποιείν.”
Ιησούς: “ Ευεργετείτε εκείνους που σας μισούν” Ματθ.κεφ.5 §44.
Κλεόβουλος ο Ρόδιος (500 π.Χ.): “ Τον δε εχθρόν ευεργετείν”.
Ιησούς: “ Ουκ επιορκήσεις” Ματθ.κεφ.5 §33.
Πυθαγόρας: (580 π. Χ.) “Σέβου όρκον.”
Ιησούς: “ Μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην.”
Πλάτων (427 π.Χ.): “Η δικαιοσύνη είναι το μεγαλύτερον αγαθόν για την ίδια την ψυχήν.”
Και ο χρυσός κανών
Ιησούς: “Όλα όσα θέλετε να σας κάνουν οι άνθρωποι, κάνετε και σείς τα ίδια σ΄αυτούς.”
Ματθ.κεφ.7 §12
Ισοκράτης (430 π.Χ.): “Μην κάνετε στους άλλους εκείνα για τα οποία εσείς θυμώνετε όταν τα κάνουν οι άλλοι σε σας.”
Βλέπουμε λοιπόν ότι όλο το ηθικόν δίδαγμα του Ιησού είναι ταυτισμένο μέ τό αρχαίον Ελληνικόν πνεύμα.
Και εδώ νομίζω ότι θα έπρεπε να γίνεται αναφορά στους ιερούς Ελληνορθόδοξους Ναούς για το ποίοι πρωτοείπαν τα μεγάλα αυτά ηθικά διδάγματα.
Βλέποντας λοιπόν ο Ιησούς Χριστός τούς Έλληνες να έρχονται προς Αυτόν, διαβλέπει ότι μόνον δια μέσου του Ελληνισμού θά ηδύνατο να διαδοθεί η διδασκαλία Του –πράγμα το οποίον ακριβώς έτσι συνέβη- και είναι όντως μία τεράστια αναγνώριση του Ελληνικού πνεύματος από Αυτόν τον ίδιον τον Υιόν του Ανθρώπου.
Τι μεγαλείο αλήθεια και τί αρετή στό πρόσωπο τού Θεανθρώπου!
Όταν λοιπόν ο ιδρυτής της θρησκείας της αγάπης ομιλεί έτσι για την Ελλάδα και τους Έλληνες, εμείς τι άλλο μπορούμε να πούμε περισσότερον;
Δύο χιλιάδες χρόνια τώρα μετά Χριστόν τά λόγια τού Ιησού Χριστού περισσότερον από κάθε άλλη φορά πρέπει να γίνουν ο Φάρος πού θά μάς οδηγήσει διά τής αρετής καί τής δικαιοσύνης εις τήν αναζήτησιν του Θείου, ώστε νά εκπληρώσουμε τήν αποστολήν μας διά τής τελειοποιήσεως
ως πνευματικών ανθρώπων επί τής Γής.
Πηγή - plataros.gr

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

ΒΙΝΤΕΟ - Η ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ .

Τουρκικό μανιφέστο: «Είμαστε έτοιμοι να πάμε σε πόλεμο για το Αιγαίο για να αποτραπεί ο εγκλωβισμός μας στην Ανατολία». «Θρασύτατη χώρα η Ελλάδα -Θέλει όλο το Αιγαίο».

 Συνεχίζουν τις προκλήσεις οι Τούρκοι. Νέο άρθρο -μανιφέστο στον τουρκικό Τύπο επιχειρεί να αποδείξει ότι η Ελλάδα είναι ο παραβάτης του διεθνούς δικαίου και των συνθηκών. Μία θέση που κατά την Τουρκία δικαιολογεί την αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας σε νησιά και θαλάσσιες περιοχές, καθώς και τις τουρκικές απειλές και προκλήσεις.

Ενδεικτικό το άρθρο του Οζάι Σεντίρ, της Μιλλιέτ, που θεωρείται κοντά στο περιβάλλον του τούρκου υπουργού Άμυνας, Χουλουσί Ακάρ και των τουρκικών κρατικών υπηρεσιών με τίτλο «Πόλεμος στο Αιγαίο και λάθη της νεαρής Δημοκρατίας».

Ιστορική αναδρομή

Το άρθρο ξεκινάει με ιστορική αναδρομή σημειώνοντας ότι «η Ιταλία, η οποία ηττήθηκε στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, διεξήγαγε ειρηνευτικές συνομιλίες με τους Συμμάχους στο Λονδίνο και το Παρίσι το 1945-46. Η Ελλάδα συμμετείχε σε όλες αυτές τις διασκέψεις- η Τουρκία δεν συμμετείχε καν ως παρατηρητής στις συνομιλίες αυτές».

Υπενθυμίζει ότι «το αίτημα του Feridun Cemal Erkin, Γενικού Γραμματέα του τουρκικού ΥΠΕΞ, να συμμετάσχει στη διάσκεψη απορρίφθηκε από την Πρωθυπουργία «με την αιτιολογία ότι δεν συμμετείχαμε στον πόλεμο». Λάθος, βέβαια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η νεαρή Τουρκική Δημοκρατία γύρισε την πλάτη της στο Αιγαίο. Αντιθέτως, έχουμε πολλές εντάσεις με την Ιταλία, η οποία παρέμεινε ιδιοκτήτρια των Δωδεκάνησων μετά τη Συνθήκη της Λωζάνης».

Οι «μάχες» της Τουρκίας για τα Ίμια και το Καστελόριζο

«Θυμόμαστε την ‘επιχείρηση’ στα Ίμια το 1996, η Τουρκία είναι μια χώρα που αποβίβασε στρατεύματα και ύψωσε σημαίες στις νησίδες και τους βράχους γύρω από το ιταλικό νησί Καστελόριζο τον Δεκέμβριο του 1923, το 1927 και το 1929. Κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων της Λωζάνης, η τουρκική αντιπροσωπεία είχε προσπαθήσει ιδιαίτερα σκληρά να κρατήσει το Καστελόριζο στην Τουρκία. Ενώ το Καστελόριζο θυσιάστηκε, τα νησιά Tavşan γύρω από τα Δαρδανέλια παρέμειναν στην Τουρκία» σημειώνει το άρθρο.

Η αποστρατικοποίηση

«Τόσο η Συνθήκη της Λωζάννης, στην οποία η Τουρκία είναι συμβαλλόμενο μέρος, όσο και η Συνθήκη των Παρισίων του 1947, βάσει της οποίας τα Δωδεκάνησα μεταβιβάστηκαν από την Ιταλία στην Ελλάδα, περιέχουν ακριβείς διατάξεις για την αποστρατιωτικοποίηση των νησιών του Αιγαίου» σημειώνει ο αρθρογράφος.

«Παραβιάζει η Ελλάδα τις συμφωνίες»;

Και ερωτά: «Παραβιάζει σήμερα η Ελλάδα τις διεθνείς συμφωνίες; Ναι, το κάνει, αλλά ενώ το κάνει αυτό, παίζει επίσης ένα μεγάλο παιχνίδι» επισημαίνοντας ότι «οι Έλληνες διπλωμάτες αναφέρονται σε μια ομιλία που έκανε το 1936 ο τότε τούρκος υπουργός Εξωτερικών Tevfik Rüştü Aras στην τουρκική Εθνοσυνέλευση. Σε εκείνη την ομιλία, ο Aras είπε ότι η Ελλάδα είχε το δικαίωμα να εξοπλίσει τα νησιά της Λήμνου και της Σαμοθράκης».

«Η Συνθήκη του Montreux καλύπτει το καθεστώς των Στενών και των νησιών στα Στενά. Στη Συνθήκη δεν υπάρχει καμία αναφορά στα νησιά της Λήμνου ή της Σαμοθράκης, αλλά η Ελλάδα χρησιμοποιεί το επιχείρημα στον πρόλογο» σημειώνει το δημοσίευμα.

Αδικαιολόγητη η Αθήνα

Και συνεχίζει υποστηρίζοντας ότι «η κατάσταση που δικαιολογεί τη θέση της Τουρκίας εδώ είναι η εξής: Ακόμα και αν υποθέσουμε για μια στιγμή ότι το προοίμιο της Συνθήκης του Montreux ανοίγει μια πόρτα για την Ελλάδα για τα νησιά της Λήμνου και της Σαμοθράκης, αυτό δεν δικαιολογεί την Ελλάδα να παραβιάσει τη Συνθήκη της Λωζάννης και να εξοπλίσει τα νησιά της Χίου ή της Λέσβου, της Σάμου και της Ικαρίας στα βάθη του Τσεσμέ. Ομοίως, υπάρχουν ρήτρες αφοπλισμού για τα Δωδεκάνησα που πήρε από την Ιταλία το 1947».

Έχουμε να κάνουμε με μία θρασύτατη χώρα

Όπως υποστηρίζει ο αρθρογράφος «το πρόβλημα είναι ότι έχουμε να κάνουμε με μια θρασύτατη χώρα που παραβιάζει το διεθνές δίκαιο λέγοντας ότι αυτές οι συνθήκες είναι συνθήκες οριοθέτησης συνόρων και όχι αφοπλισμού».

Θέλουν όλο το Αιγαίο

Και συνεχίζει «υπάρχει ένα άλλο καλό παράδειγμα για να εξηγήσουμε την όρεξη της Ελλάδας να αποκτήσει όλο το Αιγαίο και την αδιαφορία της για το δίκαιο. Ακόμη και πριν η Γερμανία παραδοθεί, η Ελλάδα έστειλε ένα σημείωμα στους Συμμάχους ζητώντας να της δοθούν τα Δωδεκάνησα. Αυτό είναι το πιο συγκεκριμένο παράδειγμα της επεκτατικής συμπεριφοράς της. Από την άλλη πλευρά, η Τουρκία εκείνη την εποχή θεωρούσε το ζήτημα των Δωδεκάνησων ως δωροδοκία που θα την παρέσυρε στον πόλεμο.

Η Άγκυρα δεν δέχτηκε την προσφορά των Γερμανών, οι οποίοι είχαν αρχίσει να χάνουν τον πόλεμο, ν’αφήσουν τα Δωδεκάνησα στην Τουρκία – αντίθετα, προώθησε την προσφορά αυτή στους Βρετανούς και όταν οι Γερμανοί αποχώρησαν, οι Βρετανοί ανέλαβαν τα νησιά.

Στην πραγματικότητα, η Άγκυρα δεν είχε άδικο για τις δωροδοκίες που θα την παρέσυραν σε αυτόν τον πόλεμο. Τον Δεκέμβριο του 1941, ο Βρετανός ΥΠΕΞ Eden είχε συνάντηση με τον Stalin, ο οποίος κυβερνούσε τη Σοβιετική Ένωση, στη Μόσχα. Στη συνάντηση αυτή, ο Stalin είπε ότι τα Δωδεκάνησα, η Βόρεια Συρία και ένα μέρος της Βουλγαρίας θα έπρεπε να δοθούν στην Τουρκία. Η Άγκυρα γνώριζε αυτόν τον διάλογο μεταξύ των ηττημένων της στιγμής εκείνης, αλλά δεν έκανε τίποτα γι’ αυτό».

Ο εναέριος χώρος και τα χωρικά ύδατα

Επιστρέφοντας στο θέμα του εναέριου χώρου και των 12 ναυτικών μιλίων, που σύμφωνα με τον αρθρογράφο «είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα μεταξύ μας και της Ελλάδας» και ξεκίνησε «από τα πρώτα χρόνια της Δημοκρατίας», το δημοσίευμα σημειώνει ότι «η Ελλάδα επέκτεινε τον εναέριο χώρο της στα 10 μίλια το 1931».

Η Ελλάδα δεν έχει ακυρώσει την εμπόλεμη κατάσταση με την Αλβανία

Και συνεχίζει: «Ας μην ξεχνάμε ότι οι σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών ήταν αρκετά καλές εκείνη την εποχή και ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός Βενιζέλος πρότεινε τον Mustafa Kemal Atatürk για το Νόμπελ Ειρήνης το 1934. Αν ρωτάτε γιατί η Άγκυρα δεν αντέδρασε σε αυτή την απόφαση, υπάρχουν δύο λόγοι. Πρώτον, η Ελλάδα είχε λάβει μια τέτοια απόφαση προκειμένου να δημιουργήσει έναν διανησιωτικό εναέριο χώρο. Δεύτερον, η Ελλάδα δεν κατέγραψε επίσημα την απόφαση αυτή μέχρι το 1975. Το 1975, κατά τη διάρκεια μιας άσκησης που διοργάνωσε η Τουρκία, η θέση αυτή διατυπώθηκε επίσημα για πρώτη φορά και η Τουρκία απάντησε αμέσως: «Δεν αναγνωρίζουμε» και έκτοτε τα μαχητικά μας πετούν τακτικά εντός των επίμαχων 4 μιλίων.

Η Ελλάδα αύξησε την υφαλοκρηπίδα της [χωρικά ύδατα] στα 6 μίλια το 1936 και η Τουρκία στα 6 μίλια το 1964. Όταν η Ελλάδα θέλησε να αυξήσει τα χωρικά της ύδατα στα 12 ναυτικά μίλια μετά την ‘Ειρηνευτική Επιχείρηση’ της Κύπρου το 1974, η Τουρκία παρενέβη και το 1975, ο τούρκος ΥΠΕΞ Çağlayan ενημέρωσε τις ΗΠΑ με επιστολή του ότι μια τέτοια κατάσταση θα θεωρούνταν πράξη πολέμου. Την 1η Ιουνίου 1995, η Αθήνα, αναφερόμενη στη 2η Σύμβαση για το Δίκαιο της Θάλασσας, δήλωσε ότι επιφυλάσσεται του δικαιώματος να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 ναυτικά μίλια.

Η τουρκική Εθνοσυνέλευση εξέδωσε δήλωση στην οποία δήλωνε ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα εξουσιοδοτούσε την κυβέρνηση να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών μέτρων. Να σας θυμίσω ότι η Ελλάδα, η οποία επικρίνει την Τουρκία για την απόφασή της casus belli η οποία δεν έχει περάσει από την τουρκική Βουλή, δεν έχει ακυρώσει την εμπόλεμη κατάσταση με την Αλβανία στη Βουλή της».

Θα πήγαινε η Τουρκία σε πόλεμο;

Το δημοσίευμα καταλήγει προειδοποιώντας εμμέσως με πόλεμο θέτοντας το εξής ερώτημα: «Θα πήγαινε η Τουρκία σε πόλεμο για να αποτρέψει την εγκαθίδρυση μιας τάξης που αφήνει το 70% των υδάτων του Αιγαίου στην Ελλάδα, μειώνει την ανοιχτή θαλάσσια περιοχή στο 19% και αφήνει στην Τουρκία μερίδιο 7% στο Αιγαίο, όπου ένα πλοίο που ταξιδεύει από την Κωνσταντινούπολη στη Σμύρνη θα πρέπει να περάσει από ελληνικά χωρικά ύδατα; Ας απαντήσει η Ελλάδα και σε αυτό το ερώτημα…»

https://warnews247.gr/tourkiko-manifesto-eimaste-etoimoi-na-pame-se-polemo-gia-to-aigaio-gia-na-apotrapei-o-egklovismos-mas-stin-anatolia/

To NATO εκπόνησε σχέδιο διαμελισμού της Ρωσίας σε 17 κρατίδια – Μόσχα: Ο πόλεμος θα μεταφερθεί στην “καρδιά” της Ευρώπης

 Η ρωσική τηλεόραση και τα ΜΜΕ της χώρας μιλούν για σχέδιο της Δύσης με στόχο να διαμελιστεί η Ρωσία σε 17 ανεξάρτητα κρατίδια.

Το Κανάλι Ένα της Ρωσίας εξήγησε το σχέδιο διαίρεσης της χώρας υπό τον τίτλο “Αποαποικιοποίηση της Ρωσίας. Ένα ηθικό και στρατηγικό ζήτημα” που πρότεινε η Επιτροπή του Ελσίνκι των ΗΠΑ.

Δεύτερο ρωσικό ΜΜΕ κυκλοφορεί με τίτλο “Θέλουν να διαμελίσουν τη Ρωσία, ακολουθώντας το παράδειγμα της ΕΣΣΔ” ενώ το γερμανόφωνο Russia Today φιλοξενεί άρθρο με τίτλο «Ζήτω η Δημοκρατία των Ουραλίων – Η Ρωσία πρόκειται να διαμελιστεί σύμφωνα με τις γραμμές της ΕΣΣΔ»!

“Η Αποαποικιοποίηση της Ρωσίας”

Αναφέρουν συγκεκριμένα οι Ρώσοι:

“Ο Λεχ Βαλέσα, ο πρώτος πρόεδρος της μετασοσιαλιστικής Πολωνίας, ζήτησε τον διαμελισμό της Ρωσίας. Κατά τη γνώμη του, ο πληθυσμός της Ρωσίας πρέπει να μειωθεί στα 50 εκατομμύρια άτομα.

Προφανώς, αυτό πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παραμείνει ούτε μία κρατική οντότητα με πληθυσμό άνω των 50 εκατομμυρίων στην επικράτεια της σύγχρονης Ρωσικής Ομοσπονδίας. Ως προς αυτό, ανέφερε ότι ως και 60 λαοί που ζουν στη Ρωσία χρειάζονται «απελευθέρωση».

Εφόσον η ίδια η Πολωνία διαιρέθηκε ιστορικά πέντε φορές, οποιοσδήποτε Πολωνός μπορεί να εικάζει με γνώση και μεγάλη όρεξη τη διαίρεση άλλων χωρών. Ο Βαλέσα, φυσικά, δεν είναι ένας τυχαίος Πολωνός, μοιάζει να είναι ο πατέρας του έθνους, αλλά από την άλλη είναι ένας μακροχρόνιος συνταξιούχος και απλώς ένας γέρος, οπότε το μέτρο της ευθύνης του για τα λόγια του είναι μάλλον χαμηλό. Ακριβώς η σωστή φιγούρα που χρειάζεται για να δοκιμάσει αντιδράσεις όπως ο Αμερικανός Κίσινγκερ. Επιπλέον, δεν είναι ο μόνος που μίλησε τώρα για αυτά τα πράγματα.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Επιτροπή για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη πραγματοποίησε μια συζήτηση με τίτλο «Η αποαποικιοποίηση της Ρωσίας: Μια ηθική και στρατηγική επιταγή». Κοιτάξτε, σύντομα αυτό το θέμα θα μπει στην παγκόσμια ατζέντα και από όλες οι δυτικές καμπάνες θα χτυπούν:

«Αποαποικιοποίηση, αποαποικιοποίηση!».

Οικονομική και πολιτική αποσύνθεση

Δεδομένου ότι είναι μάλλον προβληματικό να νικήσουν τη Ρωσία με στρατιωτικά μέσα, η «αποαποικιοποίηση της Ρωσίας» είναι πρωτίστως ένα πνευματικό και πολιτιστικό έργο. Βασικά, το σχέδιο επεξεργάστηκε όταν η Σοβιετική Ένωση καταστρεφόταν. Είναι απαραίτητο να εκπαιδεύσουν μια εθνικιστική διανόηση η οποία θα πρέπει να εμπνεύσει τον πληθυσμό με το δόγμα: “ο λαός μας είναι καλύτερος από άλλους λαούς, και ιδιαίτερα καλύτερος από τους Ρώσους. Είχαμε ένδοξους προγόνους και μια ηρωική ιστορία. Οι Ρώσοι μας καταπιέζουν για αιώνες, μας έχουν στερήσει τη θέση μας στον κόσμο. Αν δεν ήταν οι Ρώσοι, θα ήμασταν τώρα μια δεύτερη Ελβετία ή μια δεύτερη Σιγκαπούρη”.

Μετά έρχονται τα εγωιστικά συμφέροντα. Κοίτα, λένε, το “κέντρο” σε κλέβει. Το σιτάρι, το λάδι, το κάρβουνο, τα μανταρίνια σας πλουτίζουν κάποιους μακρινούς ξένους, κι όμως όλα αυτά θα μπορούσαν να ανήκουν σε εσάς και μόνο σε εσάς. Ως αποτέλεσμα, οι ανθρώπινοι δεσμοί μεταξύ ανθρώπων διαφορετικών εθνικοτήτων καταρρέουν, οι οικονομικοί δεσμοί μεταξύ των περιοχών μιας και μόνο χώρας καταρρέουν. Τέλος, προς χαρά της Δύσης, προς χαρά των διεθνικών εταιρειών, συντελείται πολιτική αποσύνθεση.

Αλλά για την «αποαποικιοποίηση» της Ρωσίας θα απαιτηθεί πολύ περισσότερη δημιουργικότητα. Ο Walesa μιλά για 60 λαούς, ενώ στη Ρωσία υπάρχουν μόνο 27 εθνικοί σχηματισμοί στους οποίους, θεωρητικά, θα μπορούσε κανείς να προσπαθήσει να επαναλάβει την παραλλαγή της κατάρρευσης της ΕΣΣΔ.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν σχέδια για χάραξη συνόρων εντός του ρωσικού έθνους έτσι ώστε οι Ρώσοι να πάνε κόντρα στους Ρώσους.

Οι Κοζάκοι και η Σιβηρία

Πώς θα προσεγγίσουν αυτό το σχέδιο; Θυμηθείτε το παλιό, ακόμα γερμανικό έργο «Κοζάκοι». Καθήκον είχε να εμπνεύσει τους κατοίκους των ιστορικών εδαφών των Κοζάκων ότι δεν είναι Ρώσοι, ότι είναι καλύτεροι, καθαρότεροι και, φυσικά, εσωτερικά πιο ελεύθεροι από τους Ρώσους. Δεν έχει σημασία ότι ο πληθυσμός σε αυτά τα μέρη έχει ανακατευτεί εδώ και πολύ καιρό και δεν έχουν απομείνει τόσοι πολλοί πραγματικοί Κοζάκοι (67 χιλιάδες σύμφωνα με την απογραφή του 2010).

Ή πάρτε για παράδειγμα τη Σιβηρία. Υπάρχουν επίσης πολλές χιλιάδες άνθρωποι που θεωρούν τους εαυτούς τους Σιβηρικούς κατά εθνικότητα. Και μετά ακολουθεί, Ελευθερία για την Ingermanland (δηλαδή την περιοχή του Λένινγκραντ), ελευθερία για τον Ρωσικό Βορρά, ζήτω η Δημοκρατία των Ουραλίων.

Και δεν έχει σημασία που τα υποθετικά νέα κράτη δεν έχουν τις δικές τους γλώσσες. Μπορούν πάντα να εφεύρουν μια γλώσσα, όπως κάποτε εφηύραν τη “σιβηρική διάλεκτο”. Όπως δείχνει η εμπειρία της Ουκρανίας, η οποία χρησιμεύει ως πρότυπο για όλους τους αντι-Ρώσους αποαποικιοποιητές, με πολιτική δύναμη και επιμονή, μπορεί κανείς να επιβάλει με επιτυχία μια γλώσσα που δεν ενδιαφέρει την πλειοψηφία του πληθυσμού.

Τα όνειρα τους θα γυρίσουν μπούμερανγκ στην Ευρώπη

Αλλά όλα αυτά είναι τα όνειρα των ευρωατλαντικών αποαποικιοποιητών. Ωστόσο, η αποαποικιοποίηση είναι ένα δίκοπο όπλο. Θα ήταν ενδιαφέρον να κοιτάξουμε τις προοπτικές για την αποαποικιακή σφαγή των ευρωπαϊκών χωρών. Δεν αξίζει καν να μιλήσουμε για τη Μεγάλη Βρετανία, εκεί φαίνονται όλες οι διαχωριστικές γραμμές.

Η Σκωτία ονειρεύεται ήδη ένα νέο δημοψήφισμα που θα μπορούσε να την καταστήσει ανεξάρτητη. Η μοίρα της Βόρειας Ιρλανδίας είναι επίσης προφανής κατ’ αρχήν: το νησί πρέπει να ενωθεί πολιτικά, δεν υπάρχει τίποτα που να το χωρίζει σε κομμάτια.

Όλοι γνωρίζουν τα προβλήματα της Ισπανίας με τους αυτονομιστές από την Καταλονία και τη Χώρα των Βάσκων. Το Βέλγιο είναι γενικά ένα τεχνητό κράτος με πλασματικό όνομα, οι Φλαμανδοί και οι Βαλλωνοί στενάζουν υπό τον ζυγό του καθεστώτος των Βρυξελλών. Η μικρή Δανία πρέπει να σταματήσει να καταπιέζει την τεράστια Γροιλανδία. Τέλος, όταν την δούμε από αποικιακή σκοπιά, η Ιταλία δεν είναι μια χώρα, αλλά ένα είδος τέρατος Φρανκενστάιν ραμμένο από συνονθύλευμα. Οι βόρειοι και οι νότιοι μιλούν πρακτικά διαφορετικές γλώσσες.

Φαίνεται ότι η ιδανική μονοεθνική χώρα είναι η Γερμανία. Αλλά αν κοιτάξουμε προσεκτικά, θα βρούμε κάτω από τη μάσκα του έθνους-κράτους έναν φυσικό αυτοκρατορικό λύκο. Για παράδειγμα, η Βαυαρία, η οποία ήταν η τελευταία από όλες τις χώρες που έγινε μέρος του γερμανικού Ράιχ, έχει πλήρως το δικαίωμα στη δική της πολιτεία: λένε γεια εκεί και ντύνονται διαφορετικά. Αλλά μόλις η Βαυαρία αποκτήσει την ανεξαρτησία, μπορεί να έχουμε αμέσως την ιδέα της περαιτέρω αποαποικιοποίησής της, επειδή ένα μέρος των βαυαρικών εδαφών ανήκει ιστορικά στη Φραγκονία και ένα μέρος στη Σουηβία. Αυτή η συναρπαστική διαδικασία μπορεί να συνεχιστεί επ’ αόριστον.

Με μια λέξη, θα ήταν καλύτερο για τις δυτικές δυνάμεις να μην φλερτάρουν με την αποαποικιοποίηση, αλλιώς οι ίδιες θα μπορούσαν να μείνουν χωρίς παντελόνι. Αλλά τελικά, δεν μας ενδιαφέρει πολύ η μοίρα τους.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι τα σχέδια για τον διαμελισμό της Ρωσίας δεν είναι μόνο όνειρα άξιων ρωσοφοβικών παππούδων. Αυτό πραγματικά θέλει η Δύση. Επομένως, θα πρέπει να δούμε σοβαρά όλους εκείνους που ασκούν «αποαποικιακή» ρητορική στο εσωτερικό της χώρας.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επαναλάβουμε το λάθος της Σοβιετικής Ένωσης, όπου οι ρεπουμπλικανικές ακαδημίες και τα συνδικάτα συγγραφέων έθρεψαν εθνικιστές και αυτονομιστές με κρατικά έξοδα. Η Ρωσία έχει μέλλον μόνο ως ενιαίο και αδιαίρετο κράτος” καταλήγουν οι Ρώσοι.

https://warnews247.gr/pros-makrochronia-syrraxi-to-nato-ekponise-schedio-diamelismou-tis-rosias-se-17-kratidia-o-polemos-tha-metaferthei-stin-kardia-tis-evropis/