Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΕΥΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...

 Στά δύο προηγούμενα φύλλα τοῦ Ο.Τ. εἴχαμε ἀσχοληθεῖ μὲ τὴν «Ἑλληνικὴ Ἑταιρεία Προγεννητικής Ἀγωγῆς», τῆς κ. Ἰωάν­νας Μαρῆ -φορέα ποὺ διατείνεται ὅτι ἔχει ὡς σκοπό «τήν ἀ­γω­γή τῆς ἐγ­κύ­ου γυ­να­ί­κας καί τοῦ μέλ­λον­τος πα­τέ­ρα νά προ­ε­τοι­μά­σουν τήν νέ­α ζωή»-, ποὺ ἔχει χαρακτηριστεῖ ὡς «ἀσυμβίβαστη μὲ τὴν Ὀρθόδοξη πίστη» καὶ περιλαμβάνεται στὸν κατάλογο, ποὺ καταρτίστηκε ἀπὸ τὴν Ζ' Συνδιάσκεψη Ἐντεταλμένων Ὀρ­θοδό­ξων Ἐκκλησιῶν καὶ Ἱερῶν Μητροπόλεων γιὰ θέματα αἱρέ­σεων καὶ Παραθρησκείας, στὴν Ἁλίαρτο, 20-26 Σεπτεμβρίου 1995[1].

Τό παρόν προέρχεται ἀπό ἰδιόγραφο κείμενο τοῦ π. Ἀντωνίου Ἀλεβιζοπούλου πού ὑπεβλήθη τήν 20 Ἰανουαρίου 1996, ἀπό τήν Συνοδική Ἐπιτροπή ἐπί τῶν Αἱρέσεων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τῆς ὁποίας ὑπῆρξε Γραμματεύς, πρός τήν Ἱερά Σύνοδο. Τό πρωτότυπο κείμενο φέρει τήν ὑπογραφή τοῦ τότε Προέδρου τῆς Ἐπιτροπῆς μακαριστοῦ Μητροπολίτου Μαρωνείας καί Κομοτηνῆς Κυροῦ Δαμασκηνοῦ.

Ἀκόμη, τό παρόν εἶδε τό φῶς τῆς δημοσιότητας τό 2013, ὅταν ἡ Ἱερά Μητρόπολη Πει­ραι­ῶς τό κοινοποίησε μέ τήν ὑπογραφή τοῦ Γεράσιμου Βλάχου (εἰκονικό προφίλ συνεργάτη μας)[2].

Κλείνοντας τὸ ἄρθρο ἐκεῖνο, εἴχαμε ἐπιφυλαχθεῖ νὰ διαφωτί­σουμε τό ζήτημα περισσότερο σχετικά μέ τήν δι­δα­σκα­λί­α τῆς ἐν λό­γω σέκτας.

Ὁ Ἄϊβανχωφ (Aïvanhov) ἰ­σχυ­ρί­ζε­ται ὅ­τι κα­τέ­χει μί­α μυ­στι­κή καί ἱ­ε­ρή γνώ­ση ἀ­πό κά­ποι­ον Θι­βε­τια­νό Δάσκαλο. Ὁ ἴ­διος καί ὁ Δάσκαλός του -Πέτρος Ντενόφ (Peter Deunov)- ἰ­σχυ­ρί­ζον­ται ὅ­τι ἡ «γνώ­ση» αὐ­τή μπο­ρεῖ νά ἀ­πο­κα­λυ­φθεῖ μό­νο μέ μύ­η­ση, πού προ­ο­ρί­ζε­ται μό­νο γιά ὀ­πα­δο­ύς. Βρί­σκε­ται σέ βι­βλί­α «­πο­λύ­τως ἄ­γνω­στα στο­ύς κοι­νο­ύς θνη­το­ύς καί φυ­λαγ­μέ­να στίς τέσ­σε­ρεις βι­βλι­ο­θῆ­κες τοῦ Σύμπαντος».

Ὁ Ντενόφ πί­στευ­ε ὅ­τι μί­α μι­κρή ὁ­μά­δα ἀ­πό «­ξε­λιγ­μέ­νες ἀν­θρώ­πι­νες ψυ­χές», τῆς 10ης καί τε­λευ­τα­ί­ας ἐ­ξε­λι­κτι­κῆς κλί­μα­κος τῆς «Παγ­κό­σμιας Ἀ­δελ­φό­τη­τας τῆς Αὐ­γο­ύ­στας», δη­λα­δή τε­λε­ί­ων ὄν­των, θά κα­τευ­θύ­νει ὁ­λό­κλη­ρο τόν κό­σμο.

Κα­τά τόν Ἄϊβανχωφ, στή ἐ­πο­χή τοῦ Ὑδροχόου εἶ­ναι ἀ­πα­ρα­ί­τη­το μί­α νέ­α τά­ξη πραγ­μά­των. Ὁ ἴ­διος λο­γί­ζε­ται «19ος Με­γά­λος Δάσκαλος τῆς ἀν­θρω­πό­τη­τας»[3]Πρό­κει­ται γιά σύ­στη­μα αὐ­το­ε­ξέ­λι­ξης, πού ἑ­νώ­νει θε­ο­σο­φι­κές καί χρι­στι­α­νι­κές ἀν­τι­λή­ψεις μέ καβ­βα­λι­στι­κά καί ἀλ­χη­μι­κά στοι­χεῖ­α.

Ὁ Ἄϊβανχωφ χρη­σι­μο­ποι­εῖ καβ­βα­λι­στι­κο­ύς ὄ­ρους καί πε­ρι­ε­χό­με­να. Κα­τά τήν καβ­βα­λι­στι­κή κο­σμο­θε­ω­ρί­α ὁ Θε­ός δέν εἶ­ναι «­με­σος δη­μι­ουρ­γός τοῦ κό­σμου. Ὅ­λα τά πράγ­μα­τα ἔ­χουν προ­έλ­θει ἀ­πό τήν πρω­ταρ­χι­κή πη­γή, μέ­σω δι­α­δο­χι­κῶν ἐκ­πο­ρε­ύ­σε­ων». Ἔ­τσι τό σύ­μπαν εἶ­ναι ὁ «ἐκ­δη­λω­μέ­νος Θε­ός»[4].

Οἱ Καβ­βα­λι­στές ὑ­πο­στη­ρί­ζουν ὅ­τι «τό σύ­μπαν εἶ­ναι μί­α σκε­πτο­μορ­φή, πού προ­βάλ­λε­ται ἀ­πό τό θε­ϊ­κό Νοῦ» καί «ἐκ­φρά­ζε­ται μέ τό Καβ­βα­λι­στι­κό Δέντρο»[5]. Πρό­κει­ται γιά ἕ­να ξε­δί­πλω­μα μέ τή δι­α­δι­κα­σί­α τῆς «κα­τερ­χο­μέ­νης ἐκ­δή­λω­σης». Κα­θε­μί­α ἀ­πό τίς δέ­κα ἐκ­δη­λώ­σεις πε­ρι­έ­χει σέ λαν­θά­νου­σα κα­τά­στα­ση ὅ­λες τίς ἐ­πό­με­νες καί ἀν­τα­να­κλᾶ ὅ­λες τίς προ­η­γο­ύ­με­νες. Ὁ Ἄϊβανχωφ ὑ­πο­γραμ­μί­ζει πώς «στό σε­φε­ρι­κό (Καβ­βα­λι­στι­κό) δέ­ντρο καμ­μί­α ἀ­πό τίς ἐκ­δη­λώ­σεις τοῦ Θε­οῦ δέν εἶ­ναι κα­τώ­τε­ρη ἀ­πό τήν ἄλ­λη. Δέν ὑ­πάρ­χει δι­α­φο­ρά με­τα­ξύ τῶν σε­φι­ρόθ πα­ρά μό­νο σ' ὅ,τι ἀ­φο­ρᾶ τήν ὕ­λη τῆς κα­θε­μιᾶς ἀ­πό αὐ­τές τίς πε­ρι­ο­χές»[6].

«Ὅ­λη ἡ δη­μι­ουρ­γί­α εἶ­ναι ἔρ­γο τῶν δύ­ο ἀρ­χῶν ἀρ­σε­νι­κῆς καί θη­λυ­κῆς, οἱ ὁ­ποῖ­ες εἶ­ναι ἡ ἀν­τα­νά­κλα­ση, ἡ ἐ­πα­νά­λη­ψη τῶν δύ­ο με­γά­λων κο­σμι­κῶν δη­μι­ουρ­γι­κῶν ἀρ­χῶν πού τίς ὀ­νο­μά­ζου­με ὁ Οὐ­ρά­νιος Πα­τέ­ρας καί ἡ Θε­ϊ­κή Μη­τέ­ρα εἶ­ναι ἡ πό­λω­ση μιᾶς καί μο­να­δι­κῆς ἀρ­χῆς, τοῦ Ἀ­πό­λυ­του, τοῦ μή - Ἐκ­δη­λω­μέ­νου πού ἡ Καβ­βά­λα ὀ­νο­μά­ζει Ἄϊν Σόφ Ἄ­ουρ: φῶς χω­ρίς τέ­λος. Παν­τοῦ μέ­σα στή φύ­ση δέ βλέ­πε­τε πα­ρά τίς δύ­ο ἀρ­χές κά­τω ἀ­πό δι­ά­φο­ρα σχή­μα­τα καί δι­α­στά­σεις»[7].

«Κάθε ὄν κα­θώς ἔ­χει τήν ἄλ­λη ἀρ­χή μέ­σα του, δέν μπο­ρεῖ νά βρεῖ τό Θεό πα­ρά μό­νο δι­α­μέ­σου αὐ­τῆς τῆς ἄλ­λης ἀρ­χῆς. Γι' αὐ­τό ἡ γυ­να­ί­κα βρί­σκει τό Θεό δι­α­μέ­σου τοῦ ἄν­τρα, για­τί ὁ ἄν­τρας ἀν­τι­προ­σω­πε­ύ­ει τήν ἄλ­λη ἀρ­χή, καί αὐ­τή ἡ ἀρ­χή εἶ­ναι πού τή συν­δέ­ει μέ τόν Οὐ­ρά­νιο Πα­τέ­ρα. Καί ὁ ἄν­τρας δέν μπο­ρεῖ νά βρεῖ τή Θε­ό­τη­τα πα­ρά μό­νο δι­α­μέ­σου τῆς θη­λυ­κῆς ἀρ­χῆς, εἴ­τε αὐ­τή εἶ­ναι μί­α γυ­να­ί­κα, εἴ­τε εἶ­ναι ἡ ἴ­δια ἡ φύ­ση (πού εἶ­ναι μί­α θη­λυ­κή ἀρ­χή), ἤ ἡ Θε­ί­α Μη­τέ­ρα»[8].

Ἔ­τσι ὁ γά­μος ἀ­πο­τε­λεῖ ἕ­να «κο­σμι­κό φαι­νό­με­νο πού γι­ορ­τά­ζε­ται πρῶ­τ' ἀ­π' ὅ­λα στόν ὕ­ψι­στο κό­σμο με­τα­ξύ τοῦ Οὐ­ρα­νί­ου Πα­τέ­ρα καί τῆς συ­ζύ­γου του, τῆς θε­ϊ­κῆς Μη­τέ­ρας». Σ' αὐ­τή τήν πο­λι­κό­τη­τα συ­νί­στα­ται τό «κα­τ' εἰ­κό­να θε­οῦ», τοῦ ἀν­θρώ­που[9].

«Κα­τά τήν Καβ­βάλ­λα, ὁ Θε­ός ἔ­χει μί­α σύ­ζυ­γο, τή Σέκινα, πού δέν εἶ­ναι τί­πο­τε ἄλ­λο πα­ρά αὐ­τή ἡ πεμ­πτου­σί­α ἡ ὁ­πο­ί­α βγῆ­κε ἀ­πό Αὐ­τόν τόν ῎Ι­διο καί πά­νω στήν ὁ­πο­ί­α ἐρ­γά­ζε­ται γιά νά δη­μι­ουρ­γεῖ το­ύς κό­σμους...».

«Ὅ­λα ὅ­σα εἶ­ναι κά­τω εἶ­ναι σάν αὐ­τά πού εἶ­ναι ἐ­πά­νω», εἶ­πε ὁ Ἑρ­μῆς ὁ Τρι­σμέ­γι­στος, δη­λα­δή αὐ­τό πού εἶ­ναι κά­τω, στο­ύς ἀν­θρώ­πους, εἶ­ναι σάν κι αὐ­τό πού εἶ­ναι ἐ­πά­νω, στόν Οὐ­ρα­νό. Ὅ­λες οἱ ἐκ­δη­λώ­σεις μας ἔ­χουν τό πρό­τυ­πό τους ἐ­πά­νω, στό θε­ϊ­κό κό­σμο. Φυ­σι­κά, τί εἶ­ναι ὁ Θε­ός, κα­νε­ίς δέν τό γνω­ρί­ζει. Εἶ­ναι τό Ἀ­πό­λυ­το, τό Ἀ­νεκ­δή­λω­το, δέν ἔ­χει οὔ­τε σώ­μα, οὔ­τε πα­ρου­σι­α­στι­κό. Ὅ­μως, ὅ­ταν θέ­λη­σε νά ἐκ­δη­λω­θεῖ, νά ἐκ­φρα­στεῖ στό ἀν­τι­κει­με­νι­κό κό­σμο, πο­λώ­θη­κε, καί εἶ­ναι ἀ­κρι­βῶς χά­ρη σ' αὐ­τή τή δι­πλῆ πό­λω­ση τοῦ πνε­ύ­μα­τος (ὁ σύ­ζυ­γος) καί τῆς ὕ­λης (ἡ σύ­ζυ­γος) πού μπό­ρε­σε νά δη­μι­ουρ­γή­σει: οἱ δύ­ο πό­λοι ἐ­πε­νέρ­γη­σαν ὁ ἕ­νας πά­νω στόν ἄλ­λο καί ὅ­λες αὐ­τές οἱ «ἐ­νέρ­γει­ες» γέν­νη­σαν τόν κό­σμο, ὁ­λό­κλη­ρο τό σύ­μπαν»[10].

Στήν «Παγ­κό­σμια Λευ­κή Ἀ­δελ­φό­τη­τα» βα­σι­κή ση­μα­σί­α ἔ­χει ὁ Δάσκαλος. Ὁ Ἄϊβανχωφ δι­α­κρί­νει το­ύς ἀ­λη­θι­νο­ύς Δα­σκά­λους, το­ύς «λευ­κο­ύς μά­γους» ἀ­πό το­ύς «κα­κο­ύς μά­γους»[11].

Γιά νά ἐκ­πλη­ρώ­σει κα­νε­ίς τό ἔρ­γο τοῦ πνευ­μα­τι­κοῦ ὀ­δη­γοῦ, εἶ­ναι ἀ­νά­γκη νά πά­ρει ἕ­να «δί­πλω­μα» στόν φυ­σι­κό κό­σμο, πού ὅ­μως ἔ­χει ἀν­τι­στοι­χί­α στό πνευ­μα­τι­κό ἐ­πί­πε­δο[12].

Ἀ­κό­μα καί ὁ Ἰησοῦς, πού λο­γί­ζε­ται ἕ­νας ἀ­πό το­ύς πολ­λο­ύς πνευ­μα­τι­κο­ύς Δα­σκά­λους, δέν ἦλ­θε τέ­λει­ος πά­νω στή γῆ· χρει­ά­στη­κε νά ἐκ­παι­δευ­τεῖ καί νά δι­δα­χτεῖ καί νά κά­νει μί­α με­γά­λη ἐρ­γα­σί­α ἐ­ξα­γνι­σμοῦ πρίν νά δε­χτεῖ τό Ἅ­γιο Πνεῦ­μα στήν ἡ­λι­κί­α τῶν τρι­ά­ντα ἐ­τῶν[13].

Σέ ἄλ­λο ση­μεῖ­ο τοῦ ἴ­διου βι­βλί­ου ὁ «Ἀ­λη­θι­νός Δάσκαλος» θέ­τει στό ἴ­διο ἐ­πί­πε­δο ἐ­ξέ­λι­ξης τοῦ Ἰησοῦ, τό Βο­ύ­δα, τόν Κρίσ­να, τόν Ζω­ρο­ά­στρη, τόν Ἑρ­μῆ τόν Τρι­σμέ­γι­στο, τόν Μελ­χι­σε­δέκ. Ὅ­μως ὅ­λοι αὐ­τοί δέν εἶ­ναι πλέ­ον «Ζων­τα­νοί Δάσκαλοι». Ἡ ἐ­ναρ­μό­νι­ση καί «τα­ύ­τι­ση» μέ τό Ζων­τα­νό Δάσκαλο «εἶ­ναι ἀ­κό­μα κα­λύ­τε­ρη», ὁ­δη­γεῖ δη­λα­δή σέ ἀ­νώ­τε­ρο ἐ­ξε­λι­κτι­κό ἐ­πί­πε­δο[14]. Πέρα ἀ­πό αὐ­τά, γιά τό «Ζων­τα­νό Δάσκαλο», «ὁ Χρι­στός εἶ­ναι σύμ­βο­λο τοῦ Υἱ­οῦ τοῦ Θε­οῦ πού βρί­σκε­ται μέ­σα σέ κά­θε ψυ­χή σάν ἕ­νας κρυμ­μέ­νος σπιν­θή­ρας. Ὁ ἄν­θρω­πος, συν­δε­ό­με­νος μέ τήν ἀ­νώ­τε­ρή του ψυ­χή, συν­δέ­ε­ται μέ αὐ­τή τήν ἀρ­χή τοῦ Χρι­στοῦ πού βρί­σκε­ται παν­τοῦ, μέ­σα σέ ὅ­λες τίς ψυ­χές καί δι­α­μέ­σου αὐ­τῆς συν­δέ­ε­ται μέ τό Θεό. Δέν μπο­ρεῖ­τε νά πᾶ­τε στό Θεό πα­ρά μό­νο δι­α­μέ­σου τοῦ ἀ­νω­τέ­ρου Ἐ­γώ, ἀ­φοῦ εἶ­ναι αὐ­τό πού πε­ρι­έ­χει τά πά­ντα...»[15].

Φέροντας τόν λό­γο στόν ἑ­αυ­τό του ὁ Ἄϊβανχωφ λέ­ει: «Καί ἐ­γώ, πι­στε­ύ­ε­τε ὅ­τι ἤ­μουν ἀ­πό τήν παι­δι­κή μου ἡ­λι­κί­α ὅ­πως εἶ­μαι σή­με­ρα; ῎Ο­χι, κι ἐ­γώ χρό­νια καί χρό­νια χρει­ά­στη­κε νά κά­νω αὐ­τή τήν ἐρ­γα­σί­α»[16].

Ὅ­ταν κα­νε­ίς βρεῖ τόν ἀ­λη­θι­νό Δάσκαλο, πρέ­πει νά «συγ­χρο­νι­στεῖ» μα­ζί του. Ὅ­λοι πρέ­πει νά εἶ­ναι «συγ­χρο­νι­σμέ­νοι» καί σέ «συμ­φω­νί­α μέ τίς δο­νή­σεις μου, τίς ἰ­δέ­ες μου, τίς σκέ­ψεις μου... Ἄν εἴ­μα­στε μα­ζί, ἄν εἶ­στε συν­δε­δε­μέ­νοι, συγ­χρο­νι­σμέ­νοι μ' ἐ­μέ­να, ἔ­χε­τε πο­λύ πε­ρισ­σό­τε­ρες δυ­να­τό­τη­τες νά συλ­λά­βε­τε τίς σκέ­ψεις μου, νά δε­χτεῖ­τε με­ρι­κά ἀ­πό τά μό­ρια πού στέλ­νον­ται στό δι­ά­στη­μα...»[17].

Ἰσχυρίζεται ὅ­τι εἶ­ναι ἕ­νας «ἀ­γω­γός» τοῦ «θε­ϊ­κοῦ κό­σμου», ὥ­στε «νά μπο­ρέ­σει νά σᾶς βο­η­θή­σει». Ὁ «Ζων­τα­νός Δάσκαλος» μι­λά­ει καί γιά ἀ­γά­πη. Ὅ­μως κά­τω ἀ­πό τόν ὅ­ρο αὐ­τό ἐν­νο­εῖ μί­α «συγ­χώ­νευ­ση». Αὐ­τό πού συμ­βα­ί­νει ἐ­δῶ δέν εἶ­ναι ἡ ἀ­νά­πτυ­ξη δι­α­προ­σω­πι­κῶν σχέ­σε­ων, ἀλ­λά ἡ «εἴ­σο­δος» μέ­σα στό μα­θη­τή τῶν ἴ­δι­ων «δο­νή­σε­ων» τοῦ Δα­σκά­λου[18]!

Ὁ Ἄϊβανχωφ ἰ­σχυ­ρί­ζε­ται ὅ­τι ἑρ­μη­νε­ύ­ει αὐ­θεν­τι­κά τή δι­δα­σκα­λί­α τοῦ Χρι­στοῦ· αὐ­τό δέν τό κά­νει ἡ Ἐκ­κλη­σί­α! Μέ τίς τε­χνι­κές τῆς ὀρ­γά­νω­σης κα­τόρ­θω­σε «νά μπεῖ μέ­σα στό κε­φά­λι τοῦ Ἰησοῦ» καί ἄρ­χι­σε νά κά­νει μί­α ἐρ­γα­σί­α «μέ τή φαν­τα­σί­α». Ἔ­τσι φτι­ά­χνει μέ τήν σκέ­ψη του αὐ­τό πού δέν μπο­ρεῖ νά ἐ­πι­τύ­χει στό φυ­σι­κό ἐ­πί­πε­δο! «Φαν­τα­ζό­μουν ἔ­τσι ὅ­τι εἰ­σχω­ροῦ­σα μέ­σα στή συ­νε­ί­δη­ση τοῦ Ἰησοῦ καί ὅ­τι ἔ­βλε­πα, αἰ­σθα­νό­μουν καί σκε­φτό­μουν ὅ­πως ἐ­κεῖ­νος»[19].

Ἔ­τσι μό­νο μέ­σω τοῦ Ἄϊβανχωφ μπο­ρεῖ κα­νε­ίς νά ἔλ­θει στόν θεό[20]. Ὁ μα­θη­τής πρέ­πει νά εἶ­ναι «σέ συμ­φω­νί­α μέ τό Δάσκαλο», για­τί καί ὁ Δάσκαλος «εἶ­ναι ἱ­κα­νός νά κά­νει νά συγ­χρο­νι­στεῖ μέ τήν παγ­κό­σια ζωή, μέ τή θε­ϊ­κή ζωή»[21].

__________________________________

[1] http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/omades_outchrist.html

[2] http://aktines.blogspot.com/2013/06/blog-post_4721.html

[3] Les Sectes en France, σσ. 27, 28.

[4] Γ. Γουέστκοτ, παραπομπή: Ἀ. Ἀλεβιζοπούλου, Ὁ ἀποκρυφισμός στό φῶς τῆς Ὀρθοδο­ξίας, τεῦχος β', Καββάλα, Ἀθήνα 1994, σ. 37.

[5] D. Fortune, παραπομπή: Ἀ. Ἀλεβιζοπούλου, σ. 37.

[6] Ὀ. M. Ἄϊβανχωφ, Τά μυστήρια τοῦ Ἰεσόντ, Τόμος VII, ἔκδ. Prosveta, σ. 107.

[7] Ὀ. M. Ἄϊβανχωφ, Ἡ ἐπιστήμη τῶν δύο Ἀρχῶν. Πνευματική γαλβανοποίηση, ἔκδ. Pros­veta 1983, σ. 14.

[8] Ἡ ἐπιστήμη, σ. 35.

[9] Ἡ ἐπιστήμη, σ. 41.

[10] Ἡ ἐπιστήμη, σ. 42.

[11] Τί εἶναι ἕνας Πνευματικός Δάσκαλος, ἔκδ. Prosveta 1982, σσ. 16-17.

[12] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σ. 22.

[13] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σσ. 24-25.

[14] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σσ. 179, 192.

[15] Ἡ ἐπιστήμη, σσ. 34-35.

[16] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σ. 26.

[17] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σ. 197.

[18] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σ. 183.

[19] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σ. 191.

[20] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σσ. 147-148.

[21] Τί εἶναι ἕνας Π.Δ., σ. 149.

https://www.impantokratoros.gr/520B2D53.el.aspx

Άιβανχωφ. Παγκόσμια Λευκή Αδελφότητα.

Στὸ προηγούμενο φύλλο τοῦ Ο.Τ. εἴχαμε ἀσχοληθεῖ μὲ τὴν «Ἑλληνικὴ Ἑταιρεία Προγεννητικής Ἀγωγῆς», τῆς κ. Ἰωάννας Μαρῆ -φορέα ποὺ διατείνεται ὅτι ἔχει ὡς σκοπό «τήν ἀ­γω­γή τῆς ἐγ­κύ­ου γυ­να­ί­κας καί τοῦ μέλ­λον­τος πα­τέ­ρα νά προ­ε­τοι­μά­σουν τήν νέ­α ζωή»-, ποὺ ἔχει χαρακτηριστεῖ ὡς «ἀσυμβίβαστη μὲ τὴν Ὀρθόδοξη πίστη» καὶ περιλαμβάνεται στὸν κατάλογοi, ποὺ καταρτίστηκε ἀπὸ τὴν Ζ' Συνδιάσκεψη Ἐντεταλμένων Ὀρθοδό­ξων Ἐκκλησιῶν καὶ Ἱερῶν Μητροπόλεων γιὰ θέματα αἱρέσεων καὶ Παραθρησκείας, στὴν Ἁλίαρτο, 20-26 Σεπτεμβρίου 1995ii.

Τό παρόν προέρχεται ἀπό ἰδιόγραφο κείμενο τοῦ π. Ἀντωνίου Ἀλεβιζοπούλου πού ὑπεβλήθη τήν 20ῃ Ἰανουαρίου 1996, ἀπό τήν Συνοδική Ἐπιτροπή ἐπί τῶν Αἱρέσεων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τῆς ὁποίας ὑπῆρξε Γραμματεύς, πρός τήν Ἱερά Σύνοδο. Τό πρωτότυπο κείμενο φέρει τήν ὑπογραφή τοῦ τότε Προέδρου τῆς Ἐπιτροπῆς μακαριστοῦ  Μητροπολίτου Μαρωνείας καί Κομοτηνῆς Κυροῦ  Δαμασκηνοῦ.

Ἀκόμη, τό παρόν εἶδε τό φῶς τῆς δημοσιότητας τό 2013, ὅταν ἡ Ἱερά Μητρόπολη Πει­ραι­ῶς τό κοινοποίησε μέ τήν ὑπογραφή τοῦ Γεράσιμου Βλάχου (εἰκονικό προφίλ συνεργάτη μας)iii.

Κλείνοντας τὸ ἄρθρο ἐκεῖνο, εἴχαμε ἐπιφυλαχθεῖ νὰ διαφωτί­σουμε τό ζήτημα περισσότερο μελετῶντας τὶς περί Χριστοῦ ἀντι­λήψεις τῆς κ. Μαρῆ, ἡ ὁποία τυγχάνει: «Ἐπίτιμος Σύμβουλος Ἐπι­κρατείας, Πρόεδρος τῆς Ἑλληνικῆς Ἑταιρείας Προγεννητικής Ἀγωγῆς καὶ Πρόεδρος τῆς Παγκόσμιας Ὀργάνωσης τῶν Σωματείων Προγεννητικής Ἀγωγῆς (Organisation Mondiale des Associations pour l' Education Prinatale, ΟΜΑΕP)»iv.

«Σέ ἄρ­θρο της μέ τίτ­λο «Ἡ Γέννηση τοῦ Χρι­στοῦ» ἡ Μα­ρῆ ἑρ­μη­νε­ύ­ει τό γε­γο­νός τῆς γέν­νη­σης τοῦ Κυ­ρί­ου ἀ­στρο­λο­γι­κά - ἀ­πο­κρυ­φι­στι­κά. Γρά­φει: «Τήν ἴ­δια ἡ­μέ­ρα τῶν Χρι­στου­γέν­νων, κά­θε χρό­νο, οἱ ἀ­στρο­λό­γοι μας ἀ­να­φέ­ρουν ὅ­τι στόν οὐ­ρα­νό συμ­βα­ί­νει τό ἴ­διο φαι­νό­με­νο. Ὁ Ἥ­λιος (Χρι­στός), μπα­ί­νει στήν Ἀ­στε­ρι­σμό τοῦ Αἰ­γό­κε­ρω, πού συν­δέ­ε­ται μέ τίς σπη­λι­ές, τήν πε­ρι­συλ­λο­γή, τόν ἐρ­χο­μό τοῦ χει­μῶ­να, καί ὁ ἀ­στε­ρι­σμός τῆς Παρ­θέ­νου ἀ­νε­βα­ί­νει στόν ὀ­ρί­ζον­τα, ἐ­νῶ οἱ Ἰχθύες φα­ί­νον­ται στό ἄλ­λο ἄ­κρο τοῦ Οὐ­ρα­νοῦ καί ὁ Ὠρίων, μέ τά τρί­α ἀ­στε­ρά­κια πού συμ­βο­λί­ζουν, κα­τά τή λα­ϊ­κή πα­ρά­δο­ση τούς τρεῖς μά­γους, φα­νε­ρώ­νον­ται στό κέ­ντρο τοῦ οὐ­ρα­νοῦ.

»Οἱ ἀ­στρο­λο­γι­κές αὐ­τές ἐ­πιρ­ρο­ές εἶ­ναι, μᾶς λέ­νε, ἰ­δι­α­ί­τε­ρα κα­τάλ­λη­λες γιά πε­ρι­συλ­λο­γή, γιά συγ­κέ­ντρω­ση στόν τρό­πο τῆς ζω­ῆς μας, ὥ­στε νά ἀ­φή­σου­με στήν ἄ­κρη τόν κα­τώ­τε­ρο ἑ­αυ­τό μας καί νά φέ­ρου­με μέ­σα μας τή βο­ή­θεια τῆς Ἁ­γνό­τη­τας (Παρ­θέ­νου) καί τῆς Θυ­σί­ας (Ἰχθύες), μί­α Γέννηση, τή γέν­νη­ση τῆς Τρι­ά­δας μέ­σα μας, Φω­τός, Ζε­στα­σιᾶς, Ζω­ῆς»vΤό φῶς λοι­πόν, ἡ ζε­στα­σιά καί ἡ ζωή γεν­νι­ῶν­ται μέ­σα μας ὡς Τρι­ά­δα!

Ἐ­δῶ δέν πρό­κει­ται γιά τήν γέν­νη­ση τοῦ Ἰησοῦ Χρι­στοῦ, τοῦ ἀ­πό Να­ζα­ρέτ τῆς Γα­λιλ­λαῖ­ας, ἀλ­λά γιά τήν γέν­νη­ση τοῦ ἀ­νώ­τε­ρου Ἑ­αυ­τοῦ. Πρό­κει­ται γιά τό Χρι­στό καί γιά τήν Τρι­ά­δα «μέ­σα μας»! Αὐ­τό γί­νε­ται σα­φές στή συ­νέ­χεια:

«Ὁ Χρι­στός γεν­νή­θη­κε γιά νά πι­στέ­ψου­με, βλέ­πον­τάς Τον, στή Θε­ί­α πλευ­ρά τοῦ ἑ­αυ­τοῦ μαςστήν ὕ­παρ­ξη τοῦ ἀ­νώ­τε­ρου Ἐ­γώ μας, αὐ­τοῦ τοῦ Ἐ­γώ πού χρό­νια τώ­ρα τό ἔ­χου­με πνιγ­μέ­νο, θλιμ­μέ­νο, κα­θώς μᾶς πα­ρα­κο­λου­θεῖ νά ἀ­σχο­λο­ύ­μα­στε μέ χί­λια μύ­ρια ἀ­σή­μαν­τα, ἀρ­νη­τι­κά, κα­τα­στρο­φι­κά πράγ­μα­τα, χω­ρίς νά τοῦ ἀ­φή­νου­με οὔ­τε μιά τό­ση δά θε­σο­ύ­λα.

Καί ὅ­μως, ἄν πι­στέ­ψου­με στόν Χρι­στό πού φέρ­νου­με ὅ­λοι μέ­σα μας, Αὐ­τός θά φα­νε­ρω­θεῖ...»vi.

Γιά τήν Ἰωάννα Μα­ρῆ φα­ί­νε­ται ὅ­τι δέν ὑ­πάρ­χει Θε­ός ἔ­ξω ἀ­πό τόν ἄν­θρω­πο ἤ του­λά­χι­στον δέν γί­νε­ται λό­γος γιά ἕ­να τέ­τοι­ο Θεό. Τό ὅ­λο μέ­λη­μα τοῦ ἀν­θρώ­που εἶ­ναι  «ἐκ­δή­λω­ση» αὐ­τοῦ τοῦ ­αυ­τοῦ!

Συμ­πε­ρα­σμα­τι­κά ὑ­πο­γραμ­μί­ζου­με ὅ­τι πρό­κει­ται γιά ἕ­να ἀ­πο­κρυ­φι­στι­κό σύ­στη­μα αὐ­το­σω­τη­ρί­ας, πού στη­ρί­ζε­ται στή θε­ω­ρί­α τῆς «θε­τι­κῆς σκέ­ψης» καί στήν ­λι­στι­κή θε­­ρη­ση τοῦ κό­σμου. Γι' αὐ­τό θε­ω­ρή­θη­κε ἀ­συμ­βί­βα­στη μέ τήν Ὀρ­θό­δο­ξη πί­στη.

Καί  ὀρ­γά­νω­ση αὐ­τή ­σχυ­ρί­ζε­ται ­τι κι­νεῖ­ται στό χρι­στι­α­νι­κό χῶ­ρο καί μά­λι­στα ὅ­τι ­πο­κα­λύ­πτει τό βα­θύ­τε­ρο νό­η­μα τῆς χρι­στι­α­νι­κῆς πί­στης. Οἱ ἀν­τι­λή­ψεις αὐ­τές καί οἱ θέ­σεις της σχε­τι­κά μέ τήν προ­γεν­νη­τι­κή ἀ­γω­γή τῶν γο­νέ­ων μᾶς ἔ­δω­σε τήν ἀ­φορ­μή νά ἀ­σχο­λη­θοῦ­με καί μ' αὐ­τή τήν ὀρ­γά­νω­ση γιά νά ἀ­πο­δε­ί­ξου­με ὅ­τι εἶ­ναι ἀ­συμ­βί­βα­στη μέ τήν ὀρ­θο­δό­ξη πί­στη.

Ἀλλά, ἄς παραθέσουμε κάποια ἱστορικά στοιχεῖα.

Ἱ­δρυ­τής τῆς κί­νη­σης (Fraternité Blanche Universelle) εἶ­ναι ὁ Βούλ­γα­ρος Ὄμρα­αμ Μιχα­ήλ Ἄϊβαν­χωφ (Omra­am Mikha­ël Aï­van­hov). Γεν­νή­θη­κε τό 1900 στό Σέρβυ (Serbey) τῆς Βουλ­γα­ρί­ας. Τό 1937 ἐγ­κα­τα­στά­θη­κε στή Γαλ­λί­α, ὅ­που ἔ­δρα­σε μέ­χρι τό θά­να­τό του (1986). Ἰ­σχυ­ρίζεται ὅ­τι ἐ­στά­λη ἀ­πό τόν πνευ­μα­τι­κό του Δάσκαλο, Βούλ­γα­ρο Πέτρο Ντενόφ (Peter Deunov). Δίδασκε ὅ­τι ὑ­πάρ­χει μί­α στο­ά «Με­γά­λων Μυ­στῶν», πού γνω­ρί­ζουν τό πα­ρελ­θόν καί τό μέλ­λον τῆς γῆς. Αὐ­τά τά ἀ­νώ­τα­τα ὄν­τα ἀ­πο­τε­λοῦν τήν «Παγ­κό­σμια Ἀ­δελ­φό­τη­τα τῆς Αὐ­γο­ύ­στας» (Auguste Fraternité Uni­ver­selle).

Ἐ­δῶ ἐν­νο­οῦ­με τήν Ἱ­ε­ραρ­χί­α ὄν­των εὑ­ρι­σκό­με­νων σέ δι­ά­φο­ρες βαθ­μί­δες ἀ­να­πτύ­ξε­ως, ὕ­στε­ρα ἀ­πό ἐ­ξέ­λι­ξη μέ­σω ἀ­πε­ί­ρων ἐ­κα­τομ­μυ­ρί­ων ἐ­τῶν πρίν ἀ­πό τήν ἀν­θρω­πό­τη­τα.

Ἡ κί­νη­ση κά­νει λό­γο γιά Σε­ρα­φε­ίμ, Χε­ρου­βε­ίμ, Θρό­νους, Κυ­ρι­ό­τη­τες, Δυ­νά­μεις, Ἀρ­χές, Ἀρ­χαγ­γέ­λους, Ἀγ­γέ­λους... Στή 10η βαθ­μί­δα (τε­λευ­τα­ί­α) εἶ­ναι οἱ προ­χω­ρη­μέ­νες ψυ­χές καί ὅ­λες μα­ζί ἀ­πο­τε­λοῦν τόν Με­γά­λο Κο­σμι­κό Ἄν­θρω­πο. Δέν πρό­κει­ται γιά μιά ὀ­ρα­τή ὀρ­γά­νω­ση ἀ­πό το­ύς ἀν­θρώ­πους, ἀλ­λά γιά μιά σο­φή κοι­νό­τη­τα ἔ­ξω ἀ­πό τό δι­ε­φθαρ­μέ­νο πε­ρι­βάλ­λον πού ζοῦν οἱ ἄν­θρω­ποι. Γι' αὐ­τό καί ἡ ἕ­δρα δέν βρί­σκε­ται σέ ἕ­να μέ­ρος.

Πέρα ἀ­πό τή Λευ­κή Ἀ­δελ­φό­τη­τα ὑ­πάρ­χει καί ἡ «Μα­ύ­ρη Ἀ­δελ­φό­τη­τα», μέ κα­θο­ρι­σμέ­νο ρό­λο. Πάνω ἀ­πό αὐ­τές ὑ­πάρ­χει ἡ «Σχο­λή τῶν Μεγάλων Ἀδελφῶν» (L’ Ecole de Grands Fréres), πού ἀ­νή­κουν σέ ἀ­νώ­τε­ρη ἱ­ε­ραρ­χί­α καί δι­ευ­θύ­νουν τή δρα­στη­ρι­ό­τη­τα τῶν δύ­ο πρώ­των. Πρό­κει­ται γιά το­ύς Με­γά­λους Δα­σκά­λους τῆς Παγ­κό­σμιας Ἀ­δελ­φό­τη­τας, πού κυ­βερ­νοῦν ὁ­λό­κλη­ρο τό σύ­μπανvii.

Ὁ Ἄϊβανχωφ δη­μι­ο­ύρ­γη­σε τό 1938 στίς Σέβρες (Sèvres) μί­α «Θε­ϊ­κή Σχο­λή». Στίς 15/2/1947 ἵ­δρυ­σε τήν «Παγ­κό­σμια Λευ­κή Ἀ­δελ­φό­τη­τα» (Universal White Brotherhood). Ἡ κί­νη­ση γνω­ρί­ζει ση­μαν­τι­κή ἀ­νά­πτυ­ξη στή Γαλ­λί­α ἀ­πό τό 1960. Τό 1978 δη­μι­ουρ­γή­θη­κε στό Βαντούζ (Vaduz) πρωτεύουσα τοῦ Λιχτενστάϊν (Li­chten­stein) τό «Παγκόσμιο Ἵδρυμα Τιμπεντά Οὔσπεκ» (Fonda­ti­on Tbéda Ouspeck Universelle) γιά τήν δι­ά­δο­ση τῆς κί­νη­σης σ' ὅ­λο τόν κό­σμοviii. Δι­α­δό­θη­κε σέ πολ­λές χῶ­ρες τοῦ κό­σμου. Μέ τό ἴ­διο ὄ­νο­μα ὑ­πάρ­χει μί­α ὀρ­γά­νω­ση στή Ρω­σί­α, πού ὅ­μως δέν ἔ­χει σχέ­ση μέ τόν Ἄϊβανχωφ. Κέντρο τῆς κί­νη­σης εἶ­ναι ἡ Φράϊους (Fré­jus) στή Νότιο Γαλλία.

Στήν Ἑλ­λά­δα ἡ κί­νη­ση ἔ­φθα­σε στή δε­κα­ε­τί­α τοῦ 1980. Τό 1987 ἱ­δρύ­θη­κε ἡ «Σχο­λή τῆς Παγ­κό­σμιας Λευ­κῆς Ἀ­δελ­φό­τη­τας» (Ecole de la Fraternité Blanche Univaserlle) καί τό 1988 ἡ «Παγ­κό­σμια Λευ­κή Ἀ­δελ­φό­τη­τα», μέ ἕ­δρα τό Πα­λαιό Φάληρο.

Στό κα­τα­στα­τι­κό (ἄρ­θρο 2) ὑ­πο­γραμ­μί­ζε­ται ὅ­τι «πο­λι­τι­κές καί θρη­σκευ­τι­κές ἐ­πι­δι­ώ­ξεις καί προ­ση­λυ­τι­σμός εἶ­ναι ξέ­νες πρός τόν σκο­πό τοῦ σω­μα­τε­ί­ου καί ἀ­πα­γο­ρε­ύ­ον­ται». Τό σω­μα­τεῖ­ο ἔ­χει ὡς σκο­πό «τήν καλ­λι­έρ­γεια τῶν πνευ­μα­τι­κῶν ἀ­ρε­τῶν τοῦ ἀν­θρώ­που πού ἀ­να­φέ­ρον­ται στή δι­ά­νοι­α, τό συ­να­ί­σθη­μα, τή βο­ύ­λη­ση», «τήν ἄ­σκη­ση τοῦ σώ­μα­τος, τήν δι­ά­δο­ση τῶν ἀρ­χῶν τῆς ἀ­δελ­φο­σύ­νης καί εἰ­ρή­νης με­τα­ξύ τῶν ἀν­θρώ­πων»!

Ἡ κί­νη­ση στήν Ἑλ­λά­δα δι­α­σπά­σθη­κε πρίν πέ­ντε χρό­νιαix. Ἔ­τσι ὑ­πάρ­χει μί­α ὀρ­γά­νω­ση στόν Πει­ραιά καί ἄλ­λη στή Γλυ­φά­δα. Πέρα ἀ­πό αὐ­τές ὑ­πάρ­χουν ὀρ­γα­νώ­σεις στήν Θεσ­σα­λο­νί­κη, στήν Πάτρα καί στή Λα­μί­α.

Στή κί­νη­ση ὑ­πάρ­χουν τρεῖς κα­τη­γο­ρί­ες μα­θη­τῶν: οἱ «ἀ­κρο­α­τές», μέ ἀλ­λη­λο­γρα­φί­α καί μέ­λη μέ κάρ­τα.

Ὑπάρχουν ἐ­κεῖ­νοι πού εὐ­και­ρια­κά πα­ρα­κο­λου­θοῦν τίς ἐκ­δη­λώ­σεις τῆς κί­νη­σης καί οἱ ἄλ­λοι, πού ἀ­να­ζη­τοῦν κα­τα­φύ­γιο σέ μί­α ὀ­μά­δα καί πού κα­τα­λή­γουν νά τήν κά­νουν τρό­πο ζω­ῆς. Προ­σφέ­ρον­ται σ' αὐ­το­ύς πρα­κτι­κές «ἐ­ξα­γνι­σμοῦ» καί ἁρ­μο­νι­κῆς ἀ­νά­πτυ­ξης, μέ τίς ὁ­ποῖ­ες ἀ­σκοῦν­ται στό σπί­τι τους καί στά κέ­ντρα τῆς ὀρ­γά­νω­σης: Ἀ­να­τέ­νι­ση καί γι­ό­γκα τοῦ Ἡ­λί­ου κα­τά τήν ἀ­να­το­λή τοῦ Ἡ­λί­ου, προ­κει­μέ­νου νά γε­μί­σουν ἀ­πό τήν ἐ­νέρ­γειά του. Γε­νι­κές ἀ­σκή­σεις σέ συν­δυα­σμό μέ ψαλ­μω­δί­ες, ἀ­πα­γο­ρε­ύ­σεις (δι­ε­γερ­τι­κῶν, σε­ξου­α­λι­κῶν σχέ­σε­ων), χορ­το­φα­γι­κά γε­ύ­μα­τα, ἀ­νά­λυ­ση τῶν λό­γων τοῦ Δι­δα­σκά­λου ἤ ἀ­κρό­α­ση μα­γνη­το­ται­νι­ῶν του, δι­α­λο­γι­σμός μέ βά­ση τήν σκέ­ψη τοῦ Δα­σκά­λου.

Ἄλ­λες ὀρ­γα­νώ­σεις τῆς κί­νη­σης τοῦ Ἄϊβανχωφ εἶ­ναι:

- Association Blanche Universelle, Centre Fraternité Denfin,

- EVERA (1985) ὡς Institut d’ Enseignement Biomedical et Philosophique (Ἀ­ρω­μα­το­θε­ρα­πε­ί­α),

- Ἐρ­γα­στή­ρια Ἀ­ρω­μα­το­λο­γί­ας Sunarom,

- Κέντρο Αἰ­σθη­τι­κῆς Νέα Ἐ­πο­χή,

- Ἐκ­δό­σεις Νέα Ζωή.

Μέλη τῆς «Παγ­κό­σμιας Λευ­κῆς Ἀ­δελ­φό­τη­τας» ἵ­δρυ­σαν τό 1983 στό Κεμπέκ (Quebec) τήν Οἰκολογική Πόλη τῆς Ἐποχῆς τοῦ Ὑδροχόου (Cité Ecologique de l’ Ere du Verseau). Πρό­κει­ται γιά Σχο­λή Ἐ­σω­τε­ρι­σμοῦ.

Ἀλλά, θά προχωρήσουμε στήν ἀνάπτυξη τῆς διδασκαλίας τῆς ὀργάνωσης καί στό ἑπόμενο φύλλο τοῦ Ο.Τ.

Τὰ περιεχόμενα τοῦ ἐν λόγῳ ἄρθρου ἐκφράζουν θέσεις ἐκκλησιαστικὲς καὶ ἀντιαιρετικές καὶ δὲν ἔχουν τὴν πρόθεση νὰ προσβάλουν τὴν τιμὴ καὶ τὴν ὑπόληψη κανενός, τὶς ὁποῖες δηλώνουμε ὅτι σεβόμεθα δεόντως.

Ορθόδοξος Τύπος

___________________________

 

i Μέ αὔξοντα ἀριθμό: 298.

ii http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/heresies/omades_outchrist.html

iii http://aktines.blogspot.com/2013/06/blog-post_4721.html

iv https://www.whoiswhogreece.com/mari-ioanna/

v Παιδί καί Γονεῖς, Δεκ. 1993, σσ. 20-21.

vi Στό ἴδιο, σ. 21.

vii Jeanmarie Leduc/Didier de Plaige, Les Nouveaux Prophetes, Paris 1978, σσ. 134-138.

viii Les Sectes en France, σ. 27.

ix Ἡ διάσπαση ἔγινε τό 1991.

https://www.impantokratoros.gr/6788DD1C.el.aspx

Β.Πούτιν: «Στην Μόσχα σκεφτόμαστε να υιοθετήσουμε την ιδέα ενός πρώτου προληπτικού πυρηνικού πλήγματος κατά των ΗΠΑ»

 «Η Ρωσία ίσως υιοθετήσει τις ιδέες που ανέπτυξαν οι Αμερικανοί για τη θωράκιση της ασφάλειάς τους»

Η Ρωσία θα μπορούσε να τροποποιήσει το στρατιωτικό δόγμα της, εισάγοντας την πιθανότητα «προληπτικού πλήγματος» όπως την έχουν ενσωματώσει και στο δικό τους πυρηνικό δόγμα οι Αμερικανοί, με αντικειμενικό σκοπό τον αφοπλισμό του εχθρού, δήλωσε χθες Παρασκευή ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν.

Την δήλωση την έκανε απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου στο Μπισκέκ που του ζήτησε να διευκρινίσει πρόσφατες δηλώσεις του για τη χρήση πυρηνικών όπλων.

Λίγο μετά την προειδοποίησή του ότι ο κίνδυνος πυρηνικού πολέμου αυξάνεται αλλά η Ρωσία δεν θα χτυπήσει πρώτη, ο Β.Πούτιν είπε πως η Μόσχα εξετάζει το ενδεχόμενο να υιοθετήσει το δόγμα της Ουάσινγκτον περί «προληπτικού πλήγματος» κατά των Αμερικανών.

«Κατ’ αρχάς, οι ΗΠΑ ήταν εκείνες που ανέπτυξαν το δόγμα περί προληπτικού πλήγματος», είπε ο Ρώσος πρόεδρος Πούτιν σε δημοσιογράφους μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του στο Κιργιστάν.

Η Μόσχα θα έπρεπε ίσως να εξετάσει το ενδεχόμενο να υιοθετήσει τις «ιδέες που ανέπτυξαν οι Αμερικανοί για τη θωράκιση της ασφάλειάς τους» συνέχισε, προτού συμπληρώσει: «απλώς το σκεφτόμαστε».

Ο πρόεδρος της Ρωσίας υποστήριξε ότι οι πύραυλοι κρουζ και τα υπερηχητικά συστήματα της χώρας του είναι «πιο σύγχρονα και πιο αποτελεσματικά» από τα αντίστοιχα των Ηνωμένων Πολιτειών.

Την Τετάρτη ο Πούτιν διαβεβαίωσε ότι η Μόσχα «σε καμία περίπτωση» δεν θα χρησιμοποιούσε πρώτη πυρηνικά όπλα παρόλα αυτά οι μετέπειτα διευκρινιστικές του δηλώσεις έδειξαν πως οι Ρώσοι έχουν αρχίσει να «εκσυγχρονίζουν» την σκέψη τους καθώς έχουν κατανοήσει πως οι αντίπαλοί τους στην Δύση είναι αδίστακτοι και μπορούν να κάνουν τα πάντα χωρίς ηθικούς φραγμούς.

Το προληπτικό πυρηνικό πλήγμα είναι μία ανόητη αμερικανική θεωρία που υπάρχει από την δεκαετία του ’70, ότι θα μπορούσαν οι ΗΠΑ να χτυπήσουν πρώτες την Ρωσία (τότε Σοβιετική Ένωση) με το σκεπτικό ότι μετά οι Ρώσοι δεν θα μπορούσαν να αντεπιτεθούν!

Φυσικά αυτά δεν ισχύουν καθώς και οι δύο διαθέτουν επαρκή πυρηνικά όπλα που δεν θα εντοπιστούν και δεν θα χτυπηθούν διασκορπισμένα σε διάφορα σημεία της επικράτειά τους.

Σε αυτά πρέπει να προστεθούν και τα πυρηνικά όπλα που χρησιμοποιούνται από τους υποβρύχιους στόλους των δύο υπερδυνάμεων.

Οι διευκρινιστικές δηλώσεις του Β.Πούτιν είναι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους για να γνωρίζουν οι Αμερικανοί ότι πλέον είναι στο πυρηνικό «στόχαστρο» της Ρωσίας και απευθύνεται κυρίως στους πολίτες καθώς τα κέντρα εξουσίας στην Ουάσινγκτον σκέφτονται υπό όρους ασφάλειας πυρηνικών καταφυγίων στα οποία ξέρουν ότι θα διασωθούν ακόμα και για χρόνια.

pronews.gr

Πούτιν: Αυτοί που επιβάλλουν πλαφόν θα δουν τις τιμές ενέργειας να εκτινάσσονται - Ετοιμάζουμε απάντηση.

 Ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλάντιμιρ Πούτιν σημείωσε την Παρασκευή ότι η χώρα του δεν θα έχει κόστος από το πλαφόν που επέβαλε η Δύση στην τιμή του εξαγόμενου ρωσικού πετρελαίου, εκτιμώντας ότι η δημοσιονομική κατάσταση της Ρωσίας θα παραμείνει "ισχυρή".

Χαρακτήρισε "ανόητη" την κίνηση της G7 και προέβλεψε ότι οι τιμές ενέργειας για εκείνους που επέβαλαν το πλαφόν "θα εκτιναχθούν στον ουρανό".

Η Ρωσία δεν πρόκειται να πωλεί πετρέλαιο σε όσους συμμορφωθούν με το πλαφόν στα 60 δολάρια το βαρέλι, που συναποφάσισαν Ευρωπαϊκή Ένωση, G7 και Αυστραλία.

Η Μόσχα ετοιμάζει απάντηση, η οποία θα ανακοινωθεί εντός των επόμενων ημερών, τόνισε ο αρχηγός του ρωσικού κράτους.

Γερμανία και Γαλλία πρόδωσαν τη Ρωσία

Ο Ρώσος πρόεδρος τόνισε εξάλλου πως η Μόσχα νιώθει προδομένη από την κατάρρευση των συμφωνιών του Μινσκ.

Ανέφερε δε ότι η Γερμανία και η Γαλλία - που μεσολάβησαν για τις συμφωνίες κατάπαυσης του πυρός στο Μινσκ της Λευκορωσίας το 2014 και το 2015 - πρόδωσαν τη Ρωσία και σήμερα χορηγούν όπλα στην Ουκρανία.

Ο Πούτιν υπογράμμισε ταυτόχρονα ότι αν κάποια χώρα τολμήσει να επιτεθεί στη Ρωσία με πυρηνικά, θα εξαφανιστεί από προσώπου γης. Διευκρίνισε ότι η Ρωσία δεν έχει εντολή να εξαπολύσει ένα πρώτο προληπτικό πυρηνικό πλήγμα, σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, αλλά ανέφερε ότι η Μόσχα διαθέτει προηγμένα υπερηχητικά όπλα τα οποία θα διασφαλίσουν πώς μπορεί να απαντήσει σθεναρά  σε οποιαδήποτε επίθεση. 

https://www.capital.gr/diethni/3686374/poutin-autoi-pou-epiballoun-plafon-tha-doun-tis-times-energeias-na-ektinassontai-etoimazoume-apantisi

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ των ΠΑΤΕΡΩΝ και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΡΗΣΙΑ του.

  

Κάποτε το 1986 επισκέφθηκαν δύο πνευματικά παιδιά του γέροντα Εφραίμ του Αριζονίτη , τον γέροντα Εφραίμ Κατουνακιώτη, ( σημερινό ΑΓΙΟ της Εκκλησίας μας ) και τους λέει ο δεύτερος :

-Εσείς έχετε πολύ πλούσιο γέροντα....


Τον είδα μπροστά στο Θρόνο του Κυρίου και να του λέει ο Κύριος.


-" Με ευαρέστησες πολύ παιδί μου με όλη σου τη ζωή.."

Ευχαρίστησε ταπεινά ο γέροντας τον Κύριο....

Αλλά είπε πως έχει και μοναχούς και μοναχές και ζήτησε τη σωτηρία και γι αυτούς, και πως αν δεν μπουν και αυτοί στον παράδεισο ,ούτε και αυτός θέλει να περάσει μέσα.

Ο Χριστός συγκατένευσε...ΝΑΙ......

" -Ξέρεις Χριστέ μου ,έχω και τους λαϊκούς παρακαλώ σε και γι'αυτούς..."

Και ο ΚΥΡΙΟΣ πάλι συγκατένευσε ΝΑΙ....και γι αυτούς....

Και συνέχισε ο ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ο Κατουνακιώτης....

Τώρα καταλαβαίνετε πόσο πλούσιος είναι ο γέροντας σας και πόση παρρησία έχει στον Κύριο μας Ιησού Χριστό;

(απόσπασμα από τον επικήδειο λόγο που εκφώνησε το πνευματικό τέκνο του ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής Φιλοθέου του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, Γέροντας Νικόδημος στην Ιερά Μονή του ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ στην Αριζόνα των ΗΠΑ, εμφανώς κατασυγκινήμενος. Το όλο αυτό εξιστορημένο γεγονός έκανε όχι μόνο τους παρευρισκόμενους στην κηδεία του αγίου γέροντα, αλλά και τους δεκάδες χιλιάδες πιστούς που την παρακολουθούσαν διαδικτυακά, να ξεσπάσουν σε λυγμούς, αναγνωρίζοντας τα μεγαλεία της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ που κρύβονται σε αγιασμένες ψυχούλες που ήταν εδώ στην γη για εμάς αλεξικέραυνα, αλλά και σήμερα ενώπιον του ΘΡΟΝΟΥ του ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ είναι πρεσβευτές για την σωτηρία μας
https://odysseiatv.blogspot.com/2022/12/blog-post_38.html#more

Β Ι Ν Τ Ε Ο - "Οι ενέσεις ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ π α ι δ ι ά" !

 

Ο Δρ. Peter McCullough καταθέτει  

ε ν ό ρ κ ω ς, ότι οι ενέσεις 'mRNA' 

σκοτώνουν παιδιά. 


Δύο έφηβοι πέθαναν λόγω ενέσεως, που επιβεβαιώθηκε από τήν  ν ε κ ρ ο τ ο μ ή. 

Ο Δρ. McCullough δηλώνει, ότι όλες οι ενέσεις 'mRNA', θα πρέπει να σταματήσουν ΑΜΕΣΩΣ και να ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ από την αγορά, πριν πεθάνουν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ παιδιά.

https://twitter.com/KenJohn78863089/status/1597456592580284416?cxt=HHwWgMDUjdWTp6ssAAAA

https://odysseiatv.blogspot.com/2022/12/blog-post_552.html#more

ΗΒ, Ιταλία και Ιαπωνία συνεργάζονται για νέο μαχητικό αεροσκάφος.

Το concept art δείχνει το νέο μαχητικό αεροσκάφος να υψώνεται γύρω από τα κτήρια του ΚοινοβουλίουΠΗΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ,PA MEDIA
Λεζάντα εικόνας,
Το concept art δείχνει πώς μπορεί να μοιάζει το νέο μαχητικό αεροσκάφος στους ουρανούς

Ο Rishi Sunak ανακοίνωσε μια συνεργασία μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιταλίας και της Ιαπωνίας για την ανάπτυξη ενός νέου μαχητικού αεροσκάφους που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη.

Ο πρωθυπουργός λέει ότι η κοινή επιχείρηση στοχεύει να δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο και να ενισχύσει τους δεσμούς ασφάλειας.

Τα έθνη θα αναπτύξουν ένα μαχητικό επόμενης γενιάς - που θα τεθεί σε υπηρεσία στα μέσα της δεκαετίας του 2030 - που θα αντικαταστήσει τελικά το τζετ Typhoon.

Ελπίζεται ότι το νέο αεροσκάφος Tempest θα φέρει τα πιο πρόσφατα όπλα.

Ο κ. Σουνάκ είπε ότι η συνεργασία θα «κρατήσει τη χώρα ασφαλή από τις νέες απειλές που αντιμετωπίζουμε», καθώς επισκέφθηκε τη RAF Coningsby στο Lincolnshire την Παρασκευή.

Είπε: «Είμαστε μια από τις λίγες χώρες στον κόσμο που έχουμε την ικανότητα να κατασκευάζουμε τεχνολογικά προηγμένα μαχητικά αεροσκάφη».

Οι εργασίες για την ανάπτυξή του βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη - με στόχο τη δημιουργία ενός μαχητικού αεροσκάφους που θα παρέχει stealth ταχύτητας, θα χρησιμοποιεί προηγμένους αισθητήρες και ακόμη και τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθά τον άνθρωπο πιλότο όταν είναι καταβεβλημένος ή υπό ακραίο στρες.

Θα μπορούσε επίσης να πετάξει χωρίς τη συνδρομή πιλότου εάν απαιτείται και θα μπορούσε να εκτοξεύσει υπερηχητικούς πυραύλους.

Αλλά η κατασκευή ενός τόσο σύνθετου αεροσκάφους είναι εξαιρετικά δαπανηρή - η ανάπτυξη του αεροσκάφους F35 ήταν το πιο ακριβό πρόγραμμα που ανέλαβε ποτέ το Πεντάγωνο - επομένως η Βρετανία αναζητά εταίρους.

Η Ιταλία ήταν ήδη στο σκάφος και η προσθήκη της Ιαπωνίας είναι μια σημαντική κίνηση - σε μια εποχή που η Βρετανία χτίζει στενότερους δεσμούς με συμμάχους στην περιοχή Ινδο-Ειρηνικού, ανησυχώντας για μια πιο διεκδικητική Κίνα.

Άλλες χώρες θα μπορούσαν ακόμη να ενταχθούν στο πρόγραμμα. Η Γαλλία, η Γερμανία και η Ισπανία εργάζονται ήδη μαζί για το δικό τους ξεχωριστό σχεδιασμό - όπως και οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Η BAE Systems στο Warton και στο Samlesbury θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη της Tempest στη Βρετανία. Η ιαπωνική Mitsubishi Heavy Industries και η ιταλική Leonardo είναι μεταξύ των άλλων εταιρειών που εμπλέκονται.

Για το Ηνωμένο Βασίλειο, αυτή η συμφωνία δεν αφορά μόνο την ασφάλεια αλλά και την οικονομία. Η ελπίδα είναι ότι η ανάπτυξη ενός νέου μαχητικού αεροσκάφους θα μπορούσε να δημιουργήσει και να διατηρήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο και να ανοίξει τις πόρτες σε περισσότερες εξαγωγές όπλων.

Πριν από την επίσκεψη στη RAF Coningsby, ο κ. Sunak είπε: «Η ασφάλεια του Ηνωμένου Βασιλείου, τόσο σήμερα όσο και για τις μελλοντικές γενιές, θα είναι πάντα ύψιστης σημασίας για αυτήν την κυβέρνηση.

«Γι' αυτό πρέπει να παραμείνουμε στην αιχμή των εξελίξεων στην αμυντική τεχνολογία - ξεπερνώντας και ελιγμούς όσους θέλουν να μας βλάψουν.

«Η διεθνής συνεργασία που ανακοινώσαμε σήμερα με την Ιταλία και την Ιαπωνία στοχεύει να κάνει ακριβώς αυτό, υπογραμμίζοντας ότι η ασφάλεια των περιοχών του Ευρωατλαντικού και του Ινδο-Ειρηνικού είναι αδιαίρετη.

«Η επόμενη γενιά πολεμικών αεροσκαφών που σχεδιάζουμε θα προστατεύσει εμάς και τους συμμάχους μας σε όλο τον κόσμο αξιοποιώντας τη δύναμη της παγκόσμιας αμυντικής μας βιομηχανίας – δημιουργώντας θέσεις εργασίας, σώζοντας ζωές».

Ο John Healey, ο σκιώδης υπουργός Άμυνας των Εργατικών, είπε ότι το κόμμα του υποστήριξε τη συνεργασία, αλλά προειδοποίησε για εκπαίδευση.

«Οι υπουργοί πρέπει να καταστήσουν σαφές πώς αυτό ταιριάζει με τα ευρύτερα σχέδια για το μέλλον της RAF, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο θα αποτρέψουν καθυστερήσεις στην εκπαίδευση πιλότων με γρήγορο αεροσκάφος», είπε.

https://www.bbc.com/news/uk-63908284?at_medium=social&at_link_origin=BBCWorld&at_ptr_name=twitter&at_campaign_type=owned&at_link_type=web_link&at_bbc_team=editorial&at_format=link&at_campaign=Social_Flow&at_link_id=6ACA1E1C-7801-11ED-8A5C-D82F2152A482