Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

H NEA TEXNOΛΟΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ - ΒΙΝΤΕΟ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ. https://rumble.com/vqtaq6-h-nea-texno-..html?fbclid=IwAR0D9_VlSotX9YYF2kvp9BPVqZSVKWdCM0OWSpyaAZi0vV1EHRz0jQpX5w0

 

H NEA TEXNOΛΟΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ - ΒΙΝΤΕΟ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ. 


ΤΣΙΠΑΚΙΑ - ΔΕΙΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ .
DNA - Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ CRISPR που .είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την επεξεργασία γονιδιωμάτων, που σημαίνει ότι επιτρέπει στους ερευνητές να αλλάζουν εύκολα τις αλληλουχίες DNA και να τροποποιούν τη λειτουργία των γονιδίων. 
Έχει πολλές πιθανές εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένης της διόρθωσης γενετικών ελαττωμάτων, της θεραπείας και της πρόληψης της εξάπλωσης ασθενειών και της βελτίωσης της ανάπτυξης και της ανθεκτικότητας των καλλιεργειών.
 Ωστόσο, παρά την υπόσχεσή της, η τεχνολογία εγείρει επίσης ηθικούς προβληματισμούς.

ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΟΜΠΕΛ 
- Βραβείο ΝΟΜΠΕΛ Jennifer DOUDNA: 
Το CRISPR είναι μια τεχνολογία για να ξαναγράψουμε τον "κώδικα ζωής"
Το σύστημα CRISPR / Cas9 είναι μια τεχνολογία ικανή να τροποποιεί ή να μεταβάλλει το DNA και τα γενετικά χαρακτηριστικά.

Το 2012, μετά από μακρά έρευνα, η Jennifer Doudna, μαζί με τη συνάδελφό της και επιστήμονα Emmanuelle Charpentier, ανέπτυξαν μια μεθοδολογία υψηλής ακρίβειας για γονιδιακές τροποποιήσεις.
Για την επιτυχία του εγχειρήματος, χρησιμοποιούνται συγκεκριμένες στρατηγικές της ανοσολογικής άμυνας των βακτηρίων, οι οποίες απενεργοποιούν τους ιούς κόβοντας το DNA τους με ένα είδος γενετικού ψαλιδιού.
Το ανοσοποιητικό σύστημα του Streptococcus λειτουργεί μέσω «τακτικών ενδιάμεσων μικρών παλινδρομικών επαναλήψεων» (CRISPR), κόβοντας το DNA των εχθρικών αντισωμάτων για να τα απενεργοποιήσει.
Εξ ου και η υπόθεση ότι το CRISPR-Cas9 θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την τροποποίηση του γονιδιώματος των ζωντανών όντων, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων.
Εξάγοντας και απλοποιώντας τα μοριακά συστατικά του γενετικού ψαλιδιού, κατάφερε να δημιουργήσει ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κόψει οποιοδήποτε μόριο DNA σε μια προκαθορισμένη θέση.
Οι προσπάθειες τροποποίησης του γονιδιώματος είχαν μικρή επιτυχία στο παρελθόν, αλλά η τεχνολογία CRISPR έχει προσφέρει στο πεδίο της γενετικής επιστήμης μια γρήγορη και αποτελεσματική τεχνική με σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες, όχι μόνο για βασική έρευνα αλλά και για θεραπεία και πρόληψη γενετικών ασθενειών.










































 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ. 

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ «Εγώ είμαι το Φως του κόσμου. Εκείνος που με ακολουθεί δεν θα περιπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως της Ζωής».

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

«Εγώ είμαι το Φως του κόσμου. Εκείνος που με ακολουθεί δεν θα περιπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως της Ζωής».



«Εγώ είμαι το Φως του κόσμου.
Εκείνος που με ακολουθεί δεν θα περιπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως της Ζωής».
Ο Κύριος ονομάζοντας τον εαυτό Του Φως του κόσμου, συνέδεσε κατόπιν το Φως με τη Ζωή. Εκείνος που ακολουθεί το Χριστό και πορεύεται μέσα στο Φως των αγίων Του εντολών, αυτός πορεύεται την οδό που οδηγεί στη Ζωή.
Ο πιστός που συμμετέχει στα Μυστήρια της Εκκλησίας, κατανοεί ότι ο Κύριος είναι γι’ αυτόν φως, ειρήνη και χαρά, τροφή και ζωή. Είναι άστρο που πάντα φεγγοβολεί και λαμπάδα που λάμπει διαπαντός στον οίκο της ψυχής του. Από τώρα η ζωή αυτών που ακολουθούν το Χριστό είναι μία ζωή φωτός.
Και στον μέλλοντα αιώνα θα λάμψουν όπως ο ήλιος και θα κυκλώνουν τον μοναδικό Ήλιο, το Χριστό.
Σε άλλη ευκαιρία ο Χριστός ονόμασε τον εαυτό Του «θύρα των προβάτων» και «Καλό Ποιμένα».
Είπε: «Εγώ είμαι η θύρα.
Όποιος εισέλθει δι’ εμού, θα σωθεί.
Θα εισέρχεται και θα εξέρχεται και θα βρίσκει τροφή».
Πράγματι ο Χριστός είναι η θύρα δια της οποίας εισερχόμαστε στη Βασιλεία του Θεού.
Όποιος περνά τη θύρα αυτή, βρίσκει τη σωτηρία.
Εισέρχεται στον Οίκο του Θεού και μέσα σ’ αυτόν βρίσκει τη σώζουσα τροφή, που είναι πάλι ο Χριστός, ο Άρτος της Ζωής.
Επίσης ο Χριστός είπε: «Εγώ είμαι ο Καλός Ποιμένας», που θυσιάζει τη ζωή του για τα πρόβατα.
Πράγματι ο Χριστός αναδείχθηκε για όλους τους ανθρώπους Ποιμένας αγαθός, που πρόσφερε τη ζωή Του για μας.
Απέθανε δε για μας ο Καλός Ποιμένας, ώστε αφού μας βγάλει από τη σκιά του θανάτου, να μας προετοιμάσει να συναναστρεφόμαστε τους αγγελικούς χορούς, και αντί για την κατοικία που είχαμε στα βάθη της αβύσσου, να μας χαρίσει τις ουράνιες μονές πλησίον του Πατέρα Του.
Σε συζήτηση με τη Μάρθα, την αδελφή του Λαζάρου, ο Χριστός λέει: «Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή.
Όποιος πιστεύει σ’ έμενα και αν πεθάνει θα ζήσει».
Ο Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, λέει ότι ό Κύριος ονομάζεται Ανάσταση διότι ενώ είχαμε νεκρωθεί από την αμαρτία μας ανέστησε και μας επανέφερε στη ζωή.
Με την πίστη μας στο Χριστό εισερχόμαστε στην αιώνια ζωή, ακριβώς επειδή ο Χριστός είναι η ανάσταση και η Ζωή.
Το βράδυ του Μυστικού Δείπνου ο Χριστός είπε: «Εγώ ειμί η οδός και η αλήθεια και η ζωή.
Κανένας δεν μπορεί να έλθει προς τον Πατέρα, παρά μόνον δι’ εμού». Ο ιερός Χρυσόστομος λέει, ότι ο Κύριος με το λόγο αυτό εννοεί: «Εφ’ όσον εγώ είμαι η Οδός, δεν χρειάζεσθε άλλον οδηγό πορευμένοι προς τον ουράνιο Πατέρα.
Και αφού είμαι η Ζωή, ακόμη και όταν αποθάνετε, θα επιτύχετε την αιώνια ζωή».
Δια της ενανθρωπήσεως ο Χριστός έγινε για μας τους ανθρώπους Οδός καθαρά και αγία που οδηγεί στην άνω Ιερουσαλήμ, αρκεί εμείς, με την εργασία των εντολών, να βαδίζουμε την Οδό, που είναι ο Κύριος, να πιστεύουμε ορθά στο Χριστό που είναι η Αλήθεια και να ελπίζουμε αδιάκοπα σ’ Εκείνον που είναι η Ζωή.
Μιλώντας στους Μαθητές Του ο Χριστός μετά την τέλεση του Μυστικού Δείπνου ονόμασε τον εαυτό Του «άμ­πελο»: «Εγώ ειμί η άμπελος η αληθινή», είπε. Και λίγο μετά επανέλαβε: «Εγώ είμαι η άμπελος κι εσείς τα κλήματα.
Εκείνος που μένει ενωμένος με Εμένα, όπως και Εγώ με εκείνον, αυτός φέρει πολύ καρπό, διότι χωρίς Εμένα δεν ημπορείτε να κάμετε τίποτε».
Κατά τον Αγιο Κύριλλο την ενότητα αυτή με το Χριστό την επιτυγχάνουμε με την τήρηση των αγίων Του εντολών και με την συμμετοχή μας στο μυστήριο της θείας Ευχαριστίας.
Καθώς είμαστε κλήματα συνδεδεμένα με τον Κύριο, δεχόμαστε από Εκείνον, δια της θείας Κοινωνίας, την αληθινή Ζωή.
Ο Χριστός είναι «ο κόκκος του σίτου και ο βότρυς της Ζωής», που θυσιάζεται για να αναστήσει τον κάθε άνθρωπο, προσφέροντας το άγιο Σώμα Του και το πανάγιο Αίμα Του ως «άρτον ζωής αιωνιζούσης» και ως ποτό που προξενεί την αθανασία.
Ο Χριστός είναι το Φως το αληθινό που φωτίζει και αγιάζει κάθε άνθρωπο που καταφεύγει σ’ Αυτόν.
Ας Τον παρακαλέσουμε να φωτίσει και εμάς με το άρρητο φως του προσώπου Του, για να πορευόμαστε αληθινά στην Οδό που είναι ο Ίδιος, ώστε το τέλος της πορείας μας να είναι η αιώνια ζωή μαζί με τον Πατέρα και τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα.
«Ο Ιησούς Χριστός»


«Εγώ ειμί το φώς του κόσμου» (Ιω. θ’ 12-13)

Το κείμενο του Ευαγγελιστή Ιωάννου

theol

12 Πάλιν οὖν αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς ἐλάλησε λέγων· ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ’ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς. 13 εἶπον οὖν αὐτῷ οἱ Φαρισαῖοι· σὺ περὶ σεαυτοῦ μαρτυρεῖς· ἡ μαρτυρία σου οὐκ ἔστιν ἀληθής.

Η μετάφραση του κειμένου από τον μακαριστό Ιεραπόστολο Νικόλαο Σωτηρόπουλο

agios_

12 Πάλι δέ ο Ιησούς μίλησε σ΄ αυτούς λέγοντας: «Εγώ είμαι τό φώς του κόσμου. Όποιος ακολουθεί εμένα, δέν θά περιπατήση στό σκοτάδι, αλλά θά έχη τό ζωντανό φώς». 13 Του είπαν τότε οι Φαρισαίοι: «Σύ δίνεις μαρτυρία γιά τόν εαυτό σου. 

Η μαρτυρία σου δέν ισχύει».

 

 Από την ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, σε μετάφραση του μακαριστού Ιεραποστόλου Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου, Εκδόσεις Ορθοδόξου Ιεραποστολική    Αδελφότητας <<Ο ΣΤΑΥΡΟΣ>>.

Την συνιστούμε σε όλους τους αναγνώστες μας, να την προμηθευτούν και να την μελετούν κάθε μέρα. Περισσότερα δείτε ΕΔΩ

Ο τίτλος για τους στίχους 12-13, είναι του μακαριστού Ιεραποστόλου Θεολόγου.

Δείτε και Ο Χριστός ζητεί τό πρωτείο της αγάπης μας καί αυταπάρνησι (Ματθ. ι΄ 37-38)πατώντας ΕΔΩ
Η δύναμι η νικήτρια τού κόσμου είναι η πίστι (Α’ Ιω. ε’ 3-5), πατώντας ΕΔΩ
Αναρτήσεις με αποσπάσματα από την Καινή Διαθήκη (4), πατώντας ΕΔΩ



 

Άγιος Γέροντας Αμβρόσιος Λάζαρης. "Τώρα όλα τα στρατεύματα του σατανά έχουν ξεχυθεί στον κόσμο και παρασύρουν τους ανθρώπους στην απώλεια με όλα τα μέσα που έχει στη διάθεσή του. Εσύ ή με τον Θεό θα είσαι ή με τον σατανά. Ο Κύριος δεν θα μας αφήσει. Να είσθε βέβαιοι και πιστοί. Τα πιστά παιδιά Του θα Τον κηρύξουν εκεί πού δεν περιμένεις, θα είναι μέσα στις ταπεινές οικογένειες και από εκεί θα ξεφυτρώσουν τα διαμάντια. Χρειάζεται μετάνοια, όπως αυτή που έδειξαν οι Νινευίτες, για ν’ αλλάξουν οι βουλές του Κυρίου. Διαφορετικά, έρχονται πολλά δεινά στον κόσμο. Να μην είσαι προσκολλημένος στα γήινα. Να βλέπεις ψηλά, τον Παράδεισο, κι Εκείνος θα σε περιμένει. Και να ξέρεις ότι δεν τα καταφέρνουμε μόνοι μας. Η Χάρις του Κυρίου θα μας βοηθήσει. Ο Χριστός είναι εδώ! Γιατί δεν πιστεύεις; Πίστεψε και θα πάνε όλα καλά. Μόνο πίστεψε. Περίμενε! Μη φοβάσαι! Η Χάρις του Θεού σε σκεπάζει. Περίμενε! Να ζητάς αγάπη από τον Κύριο. Μέσα στην αγάπη κρύβονται όλες οι αρετές."

 Άγιος Γέροντας Αμβρόσιος Λάζαρης.



Άγιος Γέροντας Αμβρόσιος Λάζαρης.
"Τώρα όλα τα στρατεύματα του σατανά έχουν ξεχυθεί στον κόσμο και παρασύρουν τους ανθρώπους στην απώλεια με όλα τα μέσα που έχει στη διάθεσή του.
Εσύ ή με τον Θεό θα είσαι ή με τον σατανά.
Ο Κύριος δεν θα μας αφήσει.
Να είσθε βέβαιοι και πιστοί.
Τα πιστά παιδιά Του θα Τον κηρύξουν εκεί πού δεν περιμένεις, θα είναι μέσα στις ταπεινές οικογένειες και από εκεί θα ξεφυτρώσουν τα διαμάντια.
Χρειάζεται μετάνοια, όπως αυτή που έδειξαν οι Νινευίτες, για ν’ αλλάξουν οι βουλές του Κυρίου.
Διαφορετικά, έρχονται πολλά δεινά στον κόσμο.
Να μην είσαι προσκολλημένος στα γήινα.
Να βλέπεις ψηλά, τον Παράδεισο, κι Εκείνος θα σε περιμένει.
Και να ξέρεις ότι δεν τα καταφέρνουμε μόνοι μας.
Η Χάρις του Κυρίου θα μας βοηθήσει.
Ο Χριστός είναι εδώ!
Γιατί δεν πιστεύεις;
Πίστεψε και θα πάνε όλα καλά.
Μόνο πίστεψε.
Περίμενε!
Μη φοβάσαι!
Η Χάρις του Θεού σε σκεπάζει.
Περίμενε! Να ζητάς αγάπη από τον Κύριο.
Μέσα στην αγάπη κρύβονται όλες οι αρετές."


 Άγιος Γέροντας Αμβρόσιος Λάζαρης.



Ο Πνευματικός της Μονής Δαδίου.


Ο Γέροντας Αμβρόσιος Λάζαρης, ο πνευματικός της ιεράς Μονής Παναγίας της Γαυριώτισσας του Δαδίου, αποτελεί μια αγιασμένη ιερατική μορφή, που κράτησε από τη θέση της διακονίας του αναμμένη τη δάδα της πνευματικής ζωής και φώτισε τα πέρατα του κόσμου.

Ο Ιερομόναχος Αμβρόσιος Λάζαρης γεννήθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 1912 στα Λαζαράτα Λευκάδος και ανήκε σε πολύτεκνη οικογένεια πέντε τέκνων. Το κοσμικό του όνομα ήταν Σπυρίδων. Ο πατέρας του υπηρέτησε για χρόνια στους Βαλκανικούς πολέμους με ξεχωριστό θάρρος και τόλμη. Αργότερα υπηρέτησε ως γραμματοδιδάσκαλος στη Λευκάδα και μαρτυρίες αναφέρουν ότι ήταν πολύ αυστηρός και αυταρχικός. Αντίθετα, σύμφωνα με τις μαρτυρίες η μητέρα του ήταν πολύ ήπιος και ήρεμος άνθρωπος και ο Γέροντας της είχε αδυναμία. 

Ο Γέροντας Αμβρόσιος έκρυβε, όχι τυχαίως, μέσα στο γιγαντώδες σώμα του μια λεπτή παιδική ψυχή φλεγόμενη από θείο έρωτα.

Οι συνθήκες διαβίωσης ήταν δύσκολες στο χωριό και η πείνα θέριζε όλες τις οικογένειες, με αποτέλεσμα ο Γέροντας στην παιδική του ηλικία να στερηθεί πολλά. Αναγκάστηκε πολύ νωρίς να σταματήσει το σχολείο, προκειμένου να βοηθήσει την οικογένεια, εργαζόμενος ως εργάτης σε κτήματα των συγχωριανών του. Γράμματα δεν έμαθε πολλά, όμως χάρη στη μητέρα του είχε καλή επαφή με τον Χριστό και την Εκκλησία. Από πολύ νωρίς εξέφραζε την πίστη του στον πνευματικό κόσμο, επισκεπτόμενος τους ναούς και απομακρυσμένα εξωκκλήσια.

Οι κουβέντες εύστοχες και συχνά αυστηρές με ύφος έντονο που όμως έκρυβε τις μεγάλες ευαισθησίες και την ασίγαστη λαχτάρα του να μην χάσουν οι άνθρωποι την ψυχή τους. Με πηγαίο χιούμορ και βλέμμα που ακτινογραφούσε. Ένας χαρακτήρας τόσο ιδιαίτερος, με πίστη ακλόνητη και αδιατάραχτη προς τον Χριστό, την Παναγία και τις άγιες πνευματικές οντότητες. Μάλιστα, επειδή είχε ωραίο παράστημα επιλέχθηκε στους ευζώνους στο στρατό. Το βλέμμα του ήταν πάντα καθάριο και αγνό. Την ομορφιά του, τη δύναμη και τα νιάτα του προσέφερε με προθυμία στο Χριστό, καθώς αυτό που τον ενδιέφερε ήταν ο πλούτος της ψυχής και τις πίστης στο Θείο Λόγο.

Αμέσως μετά το στρατό πήγε στο Άγιο Όρος. Με το που έμεινε στο Μοναστήρι έπαψε να έχει επαφές με την οικογένειά του. Εκείνοι τον επισκέπτονταν και εκείνος τους εξεδήλωνε την αγάπη του, όπως για κάθε ανθρώπινη ύπαρξη και τους βοηθούσε μέσα από τις προσευχές του. Τα υλικά αγαθά και το παρελθόν του τον άφηναν αδιάφορο. Για εκείνον αλλού βρισκόταν ο πλούτος, η κατοικία και η αληθινή ευτυχία.

Βγήκε από το Άγιο Όρος, με προτροπή του αγαπημένου του φίλου Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου, πήγε στην Ιερά Μονή της Παναγίας της Γαυριώτισσας στο Δαδί. 

Στα χρόνια της ιταλογερμανικής Κατοχής, ηγούμενος της Μονής από τον Οκτώβριο του 1940 και για 2,5 χρόνια υπήρξε ο Αρχιμανδρίτης Γερμανός Δημάκος (με το ψευδώνυμο Ανυπόμονος κατά την περίοδο της Αντίστασης), μετέπειτα ηγούμενος της Μονής Αγάθωνος από το 1950 και μετά, με μεγάλο πνευματικό, κοινωνικό και πολιτιστικό έργο. Η ηγουμένη τότε της Μονής, Γερόντισσα Παρθενία, είχε ζητήσει από τον Γέροντα Πορφύριο, που πολύ εκτιμούσε, κάποιον καλό Πνευματικό και εκείνος πρότεινε τον Γέροντα Αμβρόσιο.

Ο τότε Μητροπολίτης Φθιώτιδος Αμβρόσιος τον χειροτόνησε πρώτα ιεροδιάκονο μετονομάζοντας τον Σπυρίδωνα σε Αμβρόσιο και λίγες ημέρες αργότερα εκάρη πρεσβύτερος με τον τίτλο του Αρχιμανδρίτου. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα του έδωσε την ευλογία για «το της πνευματικής αξίας λειτούργημα» (του Πνευματικού). Όμως, επειδή η Μονή Δαδίου ήταν πολύ φτωχή και δύσκολα τα χρόνια πήγε ως εφημέριος σε διάφορους ναούς, ενισχύοντας οικονομικά τη Μονή. Στην Ιερά Μονή Δαδίου ο Γέροντας από το 1954 ήταν ο Πνευματικός και εκεί έζησε, προσευχήθηκε, βοήθησε την Γερόντισσα να ανακατασκευάσει το Μοναστήρι, στήριξε πλήθος ανθρώπων στις ποικίλες δυσκολίες που αντιμετώπιζαν. Φανερώθηκε από τον Θεό στον κόσμο κυρίως τα τελευταία είκοσι χρόνια της ζωής του.

Η περιφρόνηση των υλικών αγαθών, οι αγώνες του κατά της ψυχολέθρου αμαρτίας, η αγάπη του για τους πονεμένους ανθρώπους και η αφοσίωσή του στα Μοναχικά ιδεώδη τον κατέστησαν έσοπτρο του Αγίου Πνεύματος «ακτινοβόλους αστραπάς εισδεχόμενον».

Στο πρόσωπό του συγκεντρώνονται πολλά χαρίσματα και αρετές, που οδήγησαν πλήθος ψυχών απλανώς προς τον Κύριο. Ο χαρακτήρας του συνδύαζε την αδιατάρακτη πίστη του προς τον Χριστό, την Παναγία Μητέρα του και τις Άγιες πνευματικές Οντότητες, τις οποίες έπλασε ο Θεός, αλλά και την αγάπη του προς τους ανθρώπους. Διαρκώς εφάρμοζε τη μετάνοια ως τον μόνο και σίγουρο δρόμο που οδηγεί στον Παράδεισο και αγαλλιάζει τις πονεμένες ψυχές.

Ο Γέροντας είχε αποκτήσει το χάρισμα της νοεράς προσευχής, της ευχής του Ιησού (Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με), η οποία έβγαινε από μέσα του αβίαστα, καρδιακά. Ο ίδιος είχε πει κάποτε ότι είχε ωφεληθεί πολύ από τον Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή, καθώς και από τον Σοφρώνιο του Έσσεξ.

Είχε το χάρισμα της θεωρίας, της αγάπης, της σοφίας, το προορατικό και διορατικό χάρισμα, καθώς και το χάρισμα να μιλάς στην ψυχή των ανθρώπων. Οι νουθεσίες του, οι ομιλίες του πάνω σε διάφορα θέματα ήταν πάρα πολλές. Συχνά έλεγε: Ο Κύριος Ιησούς Χριστός είναι ο Σωτήρας μας, ο οποίος ήρθε στη Γη για να πιάσει τον άνθρωπο από τα χέρια και να τον ανεβάσει στον ουρανό. Κανένας άλλος τρόπος δεν θα μπορούσε να υπάρξει που να απαλλάξει τον άνθρωπο από την ενοχή και την καταδίκη μετά την πτώση των πρωτοπλάστων. Κι εμείς οι απόγονοι αυτών φέραμε τα ιδιώματα του γήινου ανθρώπου, φέραμε τις αδυναμίες και όλα τα παρεπόμενα που ακολουθούν τον σύγχρονο άνθρωπο στην παρούσα ζωή του».

«Βλέπουμε πόσο υποφέρουν οι άνθρωποι σήμερα, γι' αυτό και με την ταπεινή μας αδυναμία να λέμε πολλές φορές την ημέρα «Δέσποινα Παναγία μας έλα και σώσε μας γιατί χανόμαστε. Έλα, Εσύ είσαι η δύναμη η θεϊκή» και βλέπουμε ότι η Παναγία όταν με την καρδιά μας, με την ψυχή μας, με ειλικρίνεια στην καρδιά και με πίστη σταθερή πούμε και επικαλεστούμε το όνομά Της το Άγιο, τότε η Παναγία μας δε θα μας εγκαταλείψει, μέχρι τέλους θα βρίσκεται εδώ μέσα, σ' αυτόν τον ταλαίπωρο κόσμο της εποχής».

Είναι κατάδηλο ότι ήταν συνδεδεμένος με τον Κύριο του σύμπαντος, ο Οποίος τον χρησιμοποιούσε ως αγγελιαφόρο και ως δίαυλο, προκειμένου να μεταφέρει στους άλλους ανθρώπους το θέλημά Του, το μήνυμά Του, το σχέδιό Του. Επομένως ο πιστός, που είχε ανάγκη από τη βοήθεια του Θεού, μπορούσε να την δέχεται μέσα από αυτόν τον επίγειο Άγγελό Του, όπως και μέσα από άλλους «ασυρματιστές του Θεού», ήτοι τους Γέροντες Παϊσιο, Πορφύριο, Ιάκωβο Τσαλίκη. Αγαπημένος του φίλος ήταν ο Γέροντας Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης.

Ήταν άνθρωπος της προσευχής, της μετανοίας. Για την εξομολόγηση τόνιζε ότι είναι το μυστήριο της φιλανθρωπίας του Θεού και ότι πρέπει να εξομολογούμαστε στον πνευματικό τα πάντα. Έλεγε μάλιστα ότι η ελευθερία που παίρνουμε από το Άγιο Πνεύμα, όταν φανερώνουμε τους λογισμούς μας, είναι τεράστια. Με τον Γέροντα Πορφύριο είχε κοινά τα χαρίσματα της ταπείνωσης, της μετάνοιας και της αγάπης. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι μετά την κοίμηση του Γέροντος Πορφυρίου την 2 Δεκεμβρίου 1991, ο Γέρων Αμβρόσιος κοιμήθηκε λίγα χρόνια αργότερα την ίδια όμως ημερομηνία, την 2 Δεκεμβρίου 2006. Είναι φανερό ότι ο Θεός οικονόμησε να φύγουν την ίδια μέρα.

Όμως και με την Γερόντισσα Παρθενία παρουσίαζε κοινά χαρίσματα, που δεν είναι άλλα από το γνήσιο Ορθόδοξο φρόνημα, την καλοσύνη, την ειρήνη και την προσευχή.

Η ενοίκηση του Παναγίου Πνεύματος στην ύπαρξή του τον κατέστησε οντότητα πολλών προσωπικών θαυμάτων και δέκτη θείων φωτοφανειών. Αυτή η ακτινοβολία που εξέπεμπε είλκυσε ως μαγνήτης πολλούς ανθρώπους κοντά του. Επί πολλές δεκαετίες η αγιασμένη Μάνδρα της Παναγίας στις πλαγιές του Παρνασσού είχε καταστεί ζωοδόχος πηγή για τους «πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην».

Ήταν τόσο αγαπητός που τον επισκέπτονταν καθημερινά πλήθη ανθρώπων, κοσμικών και λαϊκών. Χαρακτηριστική ήταν η αγάπη, η τιμή και η ευλάβεια που έδειχνε προς τους Αγίους. Γι' αυτό και εδέχθη πολλών Αγίων την επίσκεψη: οι Άγιοι Ανάργυροι, ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος, ο Άγιος Αμβρόσιος των Μεδιολάνων, ο Άγιος Χαρίτων, ο Όσιος Λουκάς, ο Άγιος Ανδρέας, ο Άγιος Γεράσιμος, ο Άγιος Τίτος, ο Άγιος Παντελεήμων, ο Άγιος Νεκτάριος, κ.ά.

Ολοκληρώνοντας την πολύ σύντομη αναφορά μας για τον θεοφώτιστο πνευματικό πατέρα, Γέροντα Αμβρόσιο, σκόπιμη κρίνεται η παράθεση μιας νουθεσίας, που συμπυκνώνει στο περιεχόμενό της το πηγαίο πνευματικό φρόνημα του Γέροντος. «Πρέπει ν' αποφασίσουμε να βάζουμε το θέλημά μας στο Θέλημα του Θεού. Αυτό είναι μεγάλη υπόθεση, γιατί τότε ελευθερώνεσαι. Αν βάλεις το θέλημά σου στο Θέλημα του Θεού, ο κόσμος να χαλάσει θα είσαι ειρηνικός και ατάραχος. Γιατί καμιά δυσκολία, κανένα πρόβλημα ή καμιά ευτυχία δεν είναι δική μας. Του Θεού είναι. Ο διαχειριστής της ζωής και του θανάτου είναι Άλλος, όχι εμείς. Και ο Γέροντας Αμβρόσιος αυτό μας δίδαξε με τη ζωή του».


Πηγή Υλικού: «Γέρων Αμβρόσιος Λάζαρης, Ο Πνευματικός της Μονής Δαδίου», Ιερά Μητρόπολις Φθιώτιδος, Ιερά Μονή Δαδίου «Παναγία η Γαυριώτισσα», Εκδοτικός Οργανισμός Π. Κυριακίδη Α.Ε., 1η Έκδοση Νοέμβριος 2008 και 2η Έκδοση βελτιωμένη και επηυξημένη, Φεβρουάριος 2009.


ΒΙΝΤΕΟ - ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΟΝ ΜΑΣΚ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ. https://rumble.com/vqppqv-44869783.html?fbclid=IwAR1arunw5twPx9KyX3kJ1j3Hh5Eplgzt_xevV_xpxADGlXFaAY3uah-LeBQ

 

ΒΙΝΤΕΟ - ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΟΝ ΜΑΣΚ.

 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.

https://rumble.com/vqppqv-44869783.html?fbclid=IwAR1arunw5twPx9KyX3kJ1j3Hh5Eplgzt_xevV_xpxADGlXFaAY3uah-LeBQ







                                    ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.

https://rumble.com/vqppqv-44869783.html?fbclid=IwAR1arunw5twPx9KyX3kJ1j3Hh5Eplgzt_xevV_xpxADGlXFaAY3uah-LeBQ

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

Τζωρτζ Όργουελ - Η φάρμα τών ζώων ...Σε ένα αγρόκτημα τα ζώα επαναστατούν και ανατρέπουν την καταπιεστική εξουσία του ανθρώπου. Την διοίκηση αναλαμβάνουν τα γουρούνια, που φαίνονται ικανότερα από τα άλλα ζώα. Η νέα εξουσία όμως δεν αργεί ν' αποδειχτεί το ίδιο κακή ή και ακόμα χειρότερη από την προηγούμενη. Κυρίως γιατί εξαφανίζει τις δυνατότητες για αντίδραση... Η αλληγορία του Τζωρτζ Όργουελ έχει πρωταγωνιστές της τα ζώα, όπως αυτές του Αισώπου. "Η φάρμα των ζώων", που έκανε τον συγγραφέα της παγκόσμια γνωστό, είναι σάτιρα των ολοκληρωτικών καθεστώτων και κυρίως κριτική του σταλινικού φαινομένου. Είναι η καυστική απεικόνιση της νέας και ελπιδοφόρας ηγεσίας που, μόλις έρθει στην εξουσία, γίνεται ό,τι και όλες οι προηγούμενες.


Τζωρτζ Όργουελ - Η φάρμα τών ζώων ...

Σε ένα αγρόκτημα τα ζώα επαναστατούν και ανατρέπουν την καταπιεστική εξουσία του ανθρώπου.
Την διοίκηση αναλαμβάνουν τα γουρούνια, που φαίνονται ικανότερα από τα άλλα ζώα.
Η νέα εξουσία όμως δεν αργεί ν' αποδειχτεί το ίδιο κακή ή και ακόμα χειρότερη από την προηγούμενη.
Κυρίως γιατί εξαφανίζει τις δυνατότητες για αντίδραση...
Η αλληγορία του Τζωρτζ Όργουελ έχει πρωταγωνιστές της τα ζώα, όπως αυτές του Αισώπου.
"Η φάρμα των ζώων", που έκανε τον συγγραφέα της παγκόσμια γνωστό, είναι σάτιρα των ολοκληρωτικών καθεστώτων και κυρίως κριτική του σταλινικού φαινομένου.
Είναι η καυστική απεικόνιση της νέας και ελπιδοφόρας ηγεσίας που, μόλις έρθει στην εξουσία, γίνεται ό,τι και όλες οι προηγούμενες.
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου).