Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

ΒΙΝΤΕΟ - Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή (Βερολίνο, 13 Σεπτεμβρίου 1873 – Μόναχο, 2 Φεβρουαρίου 1950). Έλληνας μαθηματικός που διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Καραθεοδωρής ήταν γνωστός εκτός Ελλάδας ως Konstantin Carathéodory

 ΒΙΝΤΕΟ -  Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή 

(Βερολίνο13 Σεπτεμβρίου 1873 – Μόναχο2 Φεβρουαρίου 1950).  

 Έλληνας μαθηματικός που διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Ο Καραθεοδωρής ήταν γνωστός εκτός Ελλάδας ως Konstantin Carathéodory και συχνά αναφέρεται και ως Καραθεοδωρής

Το επιστημονικό του έργο επεκτείνεται σε πολλούς τομείς των Μαθηματικών, της Φυσικής και της Αρχαιολογίας

Είχε σημαντικότατη συνεισφορά ιδιαίτερα στους τομείς της πραγματικής ανάλυσης, συναρτησιακής ανάλυσης και θεωρίας μέτρου και ολοκλήρωσης

Τα περισσότερα έργα του τα έγραψε στα γερμανικά.


Η παιδική του ηλικία.

Ο πατέρας του Καραθεοδωρή, Στέφανος Καραθεοδωρή, ήταν νομικός από την Κωνσταντινούπολη με καταγωγή από το Μποσνοχώρι ή Βύσσα (σήμερα μεταφέρθηκε στη Νέα Βύσσα του Νομού Έβρου) της Δυτικής Θράκης. Εργάστηκε ως διπλωμάτης για την Οθωμανική Αυτοκρατορία, αρχικά ως γραμματέας και κατόπιν ως πρέσβης του Σουλτάνου στις Βρυξέλλες, την Αγία Πετρούπολη και το Βερολίνο. Η μητέρα του Καραθεοδωρή, Δέσποινα το γένος Πετροκοκκίνου, καταγόταν από τη Χίο.

Η μητέρα του πέθανε όταν ο Κωνσταντίνος ήταν μόλις έξι ετών και ο νεαρός Καραθεοδωρή ανατράφηκε από την γιαγιά του, Ευθαλία Πετροκοκκίνου. Μεγάλωσε σε ένα ευρωπαϊκό, επιστημονικό και αριστοκρατικό περιβάλλον. Πέρασε τα παιδικά του χρόνια στις Βρυξέλλες, όπου ο πατέρας του ήταν πρέσβης της Υψηλής Πύλης από το 1875, με αποτέλεσμα να έχει ως μητρική γλώσσα τα ελληνικά και τα φλαμανδικά. Πριν ακόμη μπει στην εφηβεία μιλούσε τουρκικά και γερμανικά.

Από το 1883 έως το 1885 φοίτησε σε σχολεία της Ριβιέρα και του Σαν Ρέμο. Ένα χρόνο φοίτησε σε γυμνάσιο των Βρυξελλών, όπου στο μάθημα της Γεωμετρίας αισθάνθηκε την αγάπη και την κλίση που είχε για τα Μαθηματικά. Το 1886 γράφτηκε στο γυμνάσιο Ατενέ Ρουαγιάλ των Βρυξελλών, από όπου αποφοίτησε το 1891. Στο Βέλγιο τότε γινόταν διαγωνισμός μαθηματικών στον οποίο κλήθηκε η τάξη του να διαγωνιστεί για δύο χρονιές κατά σειρά και ο Καραθεοδωρή πήρε την πρώτη θέση και τις δύο χρονιές.

Τα νεανικά χρόνια.

Από το 1891 έως το 1895, σπούδασε πολιτικός μηχανικός στη Στρατιωτική Σχολή του Βελγίου στις Βρυξέλλες. Με την αποφοίτησή του, το 1895, αποδέχτηκε την πρόσκληση του θείου του, Αλέξανδρου Στεφάνου Καραθεοδωρή, ο οποίος ήταν γενικός διοικητής της Κρήτης, και τον επισκέφθηκε στα Χανιά. Εκεί γνωρίστηκε με τον Ελευθέριο Βενιζέλο. Στη συνέχεια πήγε στη Λέσβο, όπου μετείχε στην κατασκευή έργων οδοποιίας, ενώ το 1898 πήγε στην Αίγυπτο, για να εργαστεί ως μηχανικός στην βρετανική εταιρεία που κατασκεύαζε το φράγμα στο Ασουάν. Στην Αίγυπτο συνέχισε να μελετά μαθηματικά συγγράμματα, ενώ έκανε και μετρήσεις στην κεντρική είσοδο της πυραμίδας του Χέοπα, τις οποίες και δημοσίευσε.

Στην Αίγυπτο, ο Καραθεοδωρή κατάλαβε πόσο μεγάλη γοητεία και επιρροή ασκούσαν επάνω του τα Μαθηματικά και συνειδητοποίησε πως η δουλειά του μηχανικού δεν ήταν εκείνη που αναζητούσε το ανήσυχο πνεύμα του. Έτσι το 1900, ο 27χρονος πια Καραθεοδωρή, προς μεγάλη έκπληξη των δικών του, αποφάσισε να εγκαταλείψει το επάγγελμα του μηχανικού και να πάει στη Γερμανία για να σπουδάσει Μαθηματικά. Για δύο χρόνια παρακολούθησε μαθήματα Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου.

Τα πρώτα επιστημονικά βήματα.

Στο Βερολίνο ο Καραθεοδωρή είχε την τύχη να παρακολουθήσει μαθήματα από μεγάλους μαθηματικούς όπως ο Χέρμαν Σβαρτς (Herman Schwarz), ο Γκέοργκ Φρομπένιους (Georg Frobenius), ο Έρχαρντ Σμιτ (Erhard Schmidt) και ο Λάζαρος Φουκς (Lazarus Fuchs). Ο Σμιτ το φθινόπωρο του 1901 έφυγε για το πανεπιστήμιο του Γκέτινγκεν και παρακίνησε τον Καραθεοδωρή να αποφασίσει να εγκατασταθεί κι εκείνος εκεί. Έτσι το 1902, ο Καραθεοδωρή μεταγράφηκε στο Πανεπιστήμιο του Γκέτινγκεν για να κάνει διδακτορική διατριβή υπό την επίβλεψη του Χέρμαν Μινκόβσκι (Hermann Minkowski).

Το Γκέτινγκεν εκείνη την εποχή είχε θεωρηθεί σαν το μεγαλύτερο κέντρο των Μαθηματικών και δύο διάσημοι καθηγητές, ο Νταβίντ Χίλμπερτ (David Hilbert) και ο Φέλιξ Κλάιν (Felix Klein), δίδασκαν εκεί. Αυτοί οι δύο σπουδαίοι μαθηματικοί επέδρασαν πολύ στη ζωή και στη σταδιοδρομία του ως μαθηματικού. Ο Καραθεοδωρή αναγορεύτηκε διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο του Γκέτινγκεν το 1904 και αμέσως μετά ζήτησε να εργαστεί στην Ελλάδα. Οι αρμόδιοι όμως του απάντησαν ότι είχε ελπίδες να διοριστεί μόνο σαν δάσκαλος σε σχολεία της επαρχίας. Τότε γύρισε στη Γερμανία, όπου τον επόμενο χρόνο (Μάρτιος 1905) αναγορεύτηκε υφηγητής των Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο του Γκέτινγκεν. Στο ίδιο πανεπιστήμιο δίδαξε μέχρι το 1908. Την ίδια χρονιά νυμφεύθηκε την τότε 24χρονη Ευφροσύνη, με την οποία απέκτησε δύο παιδιά, τον Στέφανο και τη Δέσποινα.

Η επιστημονική αναγνώριση.

Από το 1909 έως το 1920 δίδαξε Μαθηματικά σε διάφορα γερμανικά ακαδημαϊκά ιδρύματα: ΑννόβεροΜπρέσλαου (Βρότσλαβ στη σημερινή Πολωνία), Γκέτινγκεν και Βερολίνο. Η φήμη του ως μαθηματικού τον έφερε σε φιλική και επαγγελματική επαφή με άλλους μεγάλους ομολόγους της εποχής του όπως ο Μαξ Πλανκ (Max Planck), ο Άλμπερτ Αϊνστάιν, ο Σβαρτς, ο Φρομπένιους, ο Σμιτ, ο Ντάβιντ Χίλμπερτ, ο Κλάιν, κ.ά.

Ιδιαίτερη ήταν η σχέση που συνέδεε τον Καραθεοδωρή με τον Άλμπερτ Αϊνστάιν. Οι δύο άνδρες γνωρίσθηκαν το 1915 διατήρησαν μια επιστημονική σχέση, στηριγμένη στην αλληλοεκτίμηση και σεβασμό.

Το 1911, μετά από πρόσκληση του Ελευθέριου Βενιζέλου, ο Καραθεοδωρή συμμετείχε στην επιτροπή επιλογής καθηγητών για το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 1913 έγινε καθηγητής της Α΄ έδρας της μαθηματικής επιστήμης του Πανεπιστημίου του Γκεντινγκεν, θέση στην οποία παρέμεινε μέχρι το 1918. Το 1920, πάλι με πρόσκληση του Βενιζέλου, ανέλαβε να οργανώσει το Ιωνικό Πανεπιστήμιο στη Σμύρνη.

Στη Σμύρνη ο Καραθεοδωρή έμεινε μέχρι την κατάρρευση του μικρασιατικού μετώπου τον Αύγουστο του 1922. Όταν οι Τούρκοι εισέβαλαν στην πόλη, ο 49χρονος Καραθεοδωρή κατόρθωσε να διασώσει τη βιβλιοθήκη και πολλά από τα εργαστηριακά όργανα του Ιωνικού Πανεπιστημίου και να τα μεταφέρει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η δωρεά Καραθεοδωρή βρίσκεται μέχρι τις μέρες μας στο Μουσείο Φυσικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 1922 διορίστηκε καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και το 1923 διορίσθηκε καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Μάλλον απογοητευμένος από τη μίζερη κατάσταση των ελληνικών πανεπιστημίων, εγκατέλειψε την Ελλάδα το 1924, για να αναλάβει καθηγητική θέση στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου, που εκείνο τον καιρό ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Γερμανίας και δίδασκαν σ' αυτό κορυφαία ονόματα. Το Νοέμβριο του 1926, έγινε μέλος στη νεοϊδρυθείσα Ακαδημία Αθηνών για την τάξη των Θετικών Επιστημών. Το 1928, ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και την Αμερικανική Μαθηματική Εταιρεία, επισκέφθηκε τις ΗΠΑ μαζί με τη γυναίκα του για έναν σχεδόν χρόνο, για να δώσει διαλέξεις σε διάφορα αμερικανικά πανεπιστήμια, ανάμεσά στα οποία το Πανεπιστήμιο Πρίνστον, το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια, το Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Ώστιν και άλλα.

Το 1930, πάλι μετά από πρόσκληση του Ελευθέριου Βενιζέλου, ανέλαβε καθήκοντα κυβερνητικού επιτρόπου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για να βοηθήσει στην αναδιοργάνωση του πρώτου και στην οργάνωση του (νεοσύστατου) δεύτερου.

Τα τελευταία χρόνια.

Το 1932, επέστρεψε στην έδρα του στο Μόναχο και παρέμεινε στην πόλη αυτή, ακόμα και μέσα στα δύσκολα χρόνια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Αμφιλεγόμενος είναι ο ρόλος του κατά τη διάρκεια του Γ' Ράιχ και η στάση του απέναντι στο ναζιστικό καθεστώς, ενώ άλλοι επιστήμονες στάθηκαν κριτικά απέναντι στον Χίτλερ. Διετέλεσε επίτροπος της Εκκλησίας του Σωτήρος στο Μόναχο, διορισμένος από το ναζιστικό καθεστώς. Το 1945, διάφορα αμερικανικά πανεπιστήμια τον προσκάλεσαν για να εγκατασταθεί και να διδάξει στις ΗΠΑ, αλλά προτίμησε να μείνει στη Γερμανία, αφού ήταν ηλικιωμένος και είχε ήδη χάσει τη σύντροφό του.

Τον Δεκέμβριο του 1949 έδωσε την τελευταία του διάλεξη στο Μόναχο. Πέθανε δύο μήνες αργότερα. Η σορός του ενταφιάστηκε στο Κοιμητήριο Waldfriedhof του Μονάχου.

Το επιστημονικό του έργο.

Ο Καραθεοδωρή άρχισε να συγγράφει επιστημονικές μελέτες ήδη από τον καιρό που εργάζονταν ως μηχανικός στην Αίγυπτο. Οι έρευνες του, τις οποίες δημοσίευσε κυρίως στα γερμανικά, συνθέτουν ένα τεράστιο και πολύπλευρο έργο, το οποίο τον κατατάσσει μεταξύ των μεγαλύτερων μαθηματικών.

Αρχικά ασχολήθηκε με τον Λογισμό των Μεταβολών και η διδακτορική διατριβή του (Γκέτινγκεν, 1904) φέρει τον τίτλο «Περί των ασυνεχών λύσεων στον Λογισμό των Μεταβολών». Στη συνέχεια, καταπιάστηκε με όλους σχεδόν του κλάδους των Μαθηματικών: θεωρία πραγματικών συναρτήσεων, θεωρία μιγαδικών συναρτήσεωνδιαφορικές εξισώσειςθεωρία συνόλων και διαφορική γεωμετρίασύμμορφες απεικονίσεις κ.ά.

Οι μαθηματικές του αποδείξεις χαρακτηρίζονται από «κομψότητα και απλότητα», αλλά και αυστηρότητα που δίνει απόλυτη ασφάλεια στα συμπεράσματα που προκύπτουν. Με τη συμβολή του στον Λογισμό των Μεταβολών βοήθησε στην ανάπτυξη της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας προκαλώντας τον θαυμασμό του ίδιου του Αϊνστάιν:

«Αν θέλετε να μπείτε στον κόπο να μου εξηγήσετε ακόμα και τους κανονικούς μετασχηματισμούς θα βρείτε έναν ευγνώμονα και ευσυνείδητο ακροατή. Αν όμως λύσετε και το πρόβλημα των κλειστών γραμμών του χρόνου, θα σταθώ μπροστά σας με σταυρωμένα χέρια. Πίσω από αυτό υπάρχει κρυμμένο κάτι που είναι αντάξιο του ιδρώτα των καλυτέρων.» — Επιστολή του Αϊνστάιν προς τον Καραθεοδωρή, 1916

Η συμβολή του στη Θεωρητική Φυσική ήταν ουσιαστική στη μαθηματική θεμελίωση τομέων της Φυσικής όπως η Θερμοδυναμική, η γεωμετρική οπτική, η μηχανική και η σχετικότητα.

Το 1909 δημοσίευσε μία εργασία με τίτλο «Έρευνα επί των βάσεων της Θερμοδυναμικής» στο περιοδικό Mathematische Annalen. Η εργασία αυτή έγινε ευρέως γνωστή στους κύκλους των φυσικών μόνο το 1921 από ένα σχετικό άρθρο του Μαξ Μπορν (Max Born) στο περιοδικό Physikalische Zeitschrift. Στην εργασία του 1909 περιέχεται και η περίφημη Αρχή Καραθεοδωρή

«σε κάθε κατάσταση θερμοδυναμικής ισορροπίας ενός συστήματος υπάρχουν μερικές απείρως γειτονικές καταστάσεις ισορροπίας στις οποίες δεν μπορούμε να φτάσουμε με αδιαβατικές μεταβολές».

Με απλά αξιώματα και υποθέσεις, ο Καραθεοδωρή κατόρθωσε να φτάσει στον ορισμό θεμελιωδών θερμοδυναμικών μεγεθών όπως της εντροπίας, χωρίς καμία αναφορά σε θερμοδυναμικούς κύκλους κ.λπ.

Υπήρξε μέλος των ακαδημιών Βερολίνου (1919), Γκέτινγκεν (1920), Μονάχου (1925), Κολωνίας (1926Αθηνών (1927) και Ρώμης (1929).

Τέκνα.

Το μαθηματικό έργο του (βιβλία, άρθρα, κλπ.) συλλέχθηκε επιμελώς από τον γιο του, Στέφανο, και εκδόθηκε στα γερμανικά το 1957. Η κόρη του, Δέσποινα Καραθεοδωρή-Ροδοπούλου, επιμελήθηκε την πρόσφατη έκδοση της βιογραφίας του στα ελληνικά. Γεννήθηκε, το 1909, και μεγάλωσε στη Γερμανία. Παντρεύτηκε τον πολιτικό, πρόεδρο της βουλής και υπουργό, Κωνσταντίνο Ροδόπουλο με τον οποίο απέκτησε ένα παιδί, το Στέφανο. Το 1950 με την επιστροφή της από τη Γερμανία έζησε σε ένα κτήμα στη Παραλία Σκοτίνας στην Πιερία συγγράφοντας βιβλία με θέμα τον διάσημο πατέρα της, όπως Κωνσταντίνος Καραθεοδωρής ο σοφός Έλλην του Μονάχου (μαζί με τη Δέσποινα Βλαχοστεργίου-Βασβατέκη). Πέθανε τον Νοέμβριο του 2009. Με τον θάνατό της εξέλιπε και το όνομα της οικογένειας.

Συνέδρια και τιμές στη μνήμη του.

Το 1973, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία διοργάνωσε διεθνές συμπόσιο για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Καραθεοδωρή, ενώ το 2000 το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης διοργάνωσε παγκόσμιο συνέδριο Μαθηματικών για τα 50 χρόνια από τον θάνατο του μεγάλου επιστήμονα.

Ανδριάντες του έχουν στηθεί στην Κομοτηνή - με πρωτοβουλία του εκεί παραρτήματος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας - καθώς και στο Περιστέρι Αττικής. Η προτομή του ανεγέρθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ενώ σε πολλές οδούς ελληνικών πόλεων έχει δοθεί το όνομα του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή.

Ο Σύλλογος Ελλήνων Επιστημόνων Βερολίνου, το κτίριο Διοίκησης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Γυμνάσιο Παλαιού Ψυχικού, το 4ο Λύκειο Γαλατσίου, το 30ό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και το Ελληνικό Λύκειο Μονάχου φέρουν το όνομα "Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή".

Το Μουσείο Καραθεοδωρή ιδρύθηκε και λειτουργεί στην Κομοτηνή και εκεί εκτίθενται βιβλία, χειρόγραφες επιστολές από και προς τους Einstein, Rosenthal, Kneser, αυθεντικά έγγραφα, φωτογραφίες της οικογένειας Καραθεοδωρή κ.ά.




Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

ΒΙΝΤΕΟ - Η ΄΄ΜΑΖΙΚΗ ΥΠΝΩΣΗ΄΄ ΚΑΙ Η ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ.

 ΒΙΝΤΕΟ -  Η ΄΄ΜΑΖΙΚΗ ΥΠΝΩΣΗ΄΄ ΚΑΙ Η ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ.



Η ύπνωση του μαζικού εμβολιασμού εξηγείται από τον καθηγητή Mattias Desmet. Ο Mattias Desmet είναι καθηγητής κλινικής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Γάνδης στο Βέλγιο . Παραδίδει μαθήματα ατομικής ψυχανάλυσης ψυχοθεραπείας και ψυχολογίας πλήθους.

 Η ύπνωση του μαζικού εμβολιασμού  εξηγείται από τον καθηγητή Mattias Desmet.

Ο Mattias Desmet είναι καθηγητής κλινικής ψυχολογίας

 στο Πανεπιστήμιο της Γάνδης στο Βέλγιο . 

Παραδίδει μαθήματα ατομικής ψυχανάλυσης

 ψυχοθεραπείας και ψυχολογίας πλήθους.

 Είναι ειδικός στην τυραννία, τον

 ολοκληρωτισμό και τη μαζική ύπνωση.

JPEG

 Σε ένα podcast που δημοσιεύεται στο διαδίκτυο , σε άρθρα και συνεντεύξεις (για παράδειγμα εδώ), ο καθηγητής Desmet εξηγεί πώς σχηματίζεται η μαζική ύπνωση. Όταν αυτή η δυστοπική περίοδος καταλήξει στα βιβλία της ιστορίας, θα αναρωτηθούμε πώς θα μπορούσαν να έχουν συμβεί όλα αυτά, αλλά η ανάλυση του Ντεσμέτ μας δίνει ήδη σήμερα ακριβείς ενδείξεις για το τι εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας σήμερα. 

Πώς, δηλαδή, είναι δυνατόν η ανθρώπινη ζωή να έχει περιοριστεί σε αλυσοδέσμευση και υποδούλωση από έναν Κώδικα QR, με την ελευθερία που δίνουν οι κυβερνώντες στο τέλος των διαφόρων ενέσεων εμβολίων. 

Πώς ήταν δυνατόν να ανταλλάσσεται η ελευθερία με ένα spritz στο μπαρ και να διαιρείται η κοινωνία μεταξύ si-vax και no-vax. 

Πώς η ζωή μας περιορίστηκε σε σάρωση από μια εφαρμογή, σαν να ήταν φαγητό που αγοράστηκε στον πάγκο του σούπερ μάρκετ. 

Πώς ήταν δυνατόν να δικαιολογηθεί αυτή η μετατόπιση στο όνομα μιας μόνιμης έκτακτης ανάγκης, με ένα εκβιαστικό κράτος το οποίο, ενώ προστατεύεται από κάθε ποινική και αστική ευθύνη, μας λέει τι να κάνουμε με το σώμα μας στο όνομα υποτιθέμενων συλλογικών αιτημάτων; και την υγεία ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. 

Πώς ήταν δυνατόν να μετατραπεί η επιστήμη σε θρησκεία και το τοτέμ του εμβολίου σε πανάκεια για όλα τα δεινά της ανθρωπότητας. 

Πώς, όλα αυτά ήταν δυνατά, μεταξύ άλλων, σε ένα έθνος όπως η Γαλλία, αψηφώντας το υπέροχο Σύνταγμά της, το Διαφωτιστικό παρελθόν και τις ιερές αρχές της Ελευθερίας, Ισότητας, Αδελφότητας. 

Πάνω απ' όλα, καθώς μέσα σε μόλις δύο χρόνια κατέστη δυνατό να διαγραφούν δεκαετίες αγώνων και αιματοχυσίας για να επιβεβαιωθούν οι ελευθερίες που μας ανήκουν ως ανθρώπινα όντα.

 Ο Βέλγος ερευνητής αναρωτιέται εδώ και καιρό για τη συλλογική ύπνωση που λαμβάνει χώρα, ακόμη και μπροστά στα παράλογα και αντιφατικά κυβερνητικά μέτρα. Μια ύπνωση που οδηγεί τα άτομα να θυσιάζουν οικειοθελώς την ελευθερία τους, ακόμη και τώρα που η εξαιρετικά μεταδοτική αλλά μη θανατηφόρα παραλλαγή Omicron φαίνεται να σηματοδοτεί το σημείο καμπής προς το τέλος της πανδημίας του Covid 19.

Σύμφωνα με τον Desmet, υπάρχουν τέσσερις βασικές προϋποθέσεις για να είναι η κοινωνία ευάλωτη στη μαζική ύπνωση:

 1) Έλλειψη κοινωνικών σχέσεων, απομόνωση και συνακόλουθος φόβος.

 2) Αποτυχία σύλληψης του νοήματος ή του σκοπού της ζωής.

 3) κυμαινόμενο άγχος (απλώς κοιτάξτε τον αριθμό των φαρμάκων κατά του άγχους και της κατάθλιψης που συνταγογραφούνται κάθε χρόνο).

 4) Υψηλά επίπεδα απογοήτευσης και επιθετικότητας.

 Τα ψέματα και οι αντιφάσεις που τροφοδοτούνται από το κυρίαρχο ρεύμα

 πιστεύεται ότι είναι αληθινά από τις μάζες, ατελείωτα τεταμένες από μια

 αφήγηση που εμπνέεται από τον φόβο του ιού και το μίσος προς εκείνους

 που διστάζουν να κανουν το εμβόλιο ή εκείνους που κάνουν ερωτήσεις

 αντίθετες με τις αποφάσεις. Τους τελευταίους τους θεωρούν  παρίες και

 γελούν με αυτους και αποκλείοντας τους  από την κοινωνία, ακόμα

 κι αν είναι γιατροί, επιστήμονες και νομπελίστες.

 Ο Ντεσμέτ λέει, «Γονείς που τρυπούν τόσο λαίμαργα 

τα παιδιά τους μπαίνουν στη συνείδηση ​​του λεγόμενου πλήθους 

«μαζικού σχηματισμού». 

Αυτή η κοινωνική αλλαγή συμβαίνει όταν υπάρχει ή υπήρξε μια περίοδος κυμαινόμενου φόβου και είναι ένα βήμα στο δρόμο προς ένα ολοκληρωτικό κράτος. 

Ο ολοκληρωτισμός ξεκινά πάντα με ένα μαζικό σχηματισμό μεταξύ του πληθυσμού.

 Δεν είναι το ίδιο με μια δικτατορία.

 Σε μια δικτατορία, οι άνθρωποι υπακούουν από βασικό φόβο για τον δικτάτορα στην κορυφή, αλλά ο ολοκληρωτισμός είναι το αντίθετο.

 Ο κόσμος υπνωτίζεται να υπακούει «το καλό της συλλογικότητας». 

(...) Δεν είναι πια ορθολογικοί ή επικριτικοί όπως πριν, 

δεν ακολουθούν πια τη λογική».

 Ο λόγος που τόσοι πολλοί άνθρωποι είναι πρόθυμοι να συμμετάσχουν σε

 αυτό το συλλογικό παραλήρημα, «είναι ότι σε αυτή την αφήγηση βρίσκουν

 έναν νέο κοινωνικό δεσμό.

 Η επιστήμη, η λογική και η δικαιοσύνη δεν έχουν καμία 

σχέση με τίποτα από όλα αυτά».

 Ο Ντεσμέτ υπογραμμίζει τη διαφορά μεταξύ

 μιας ανερχόμενης δικτατορίας

 και του ολοκληρωτισμού: 

«Κατά κανόνα,σε μια 

κλασική δικτατορία,

 ο δικτάτορας

 γίνεται πιο ήπιος και

 λιγότερο επιθετικός 

μόλις φιμωθούν οι

 διαφωνούμενες φωνές, 

η αντίθεσή του. 

Μόλις πάρει την πλήρη εξουσία, 

δεν χρειάζεται πλέον 

να είναι επιθετικός 

και μπορεί να καταφύγει

 σε άλλα 

μέσα για να διατηρήσει 

τον έλεγχο. 

Σε ένα ολοκληρωτικό κράτος

 συμβαίνει το αντίθετο.

 Αυτό είναι θεμελιώδες 

για να το καταλάβουμε,

 γιατί σε μια ολοκληρωτική 

κοινωνία, 

από τη στιγμή που

 η αντιπολίτευση φιμωθεί, 

τότε το κράτος διαπράττει 

τις μεγαλύτερες 

και σκληρότερες 

φρικαλεότητες του».

 Τα τελευταία δύο χρόνια, 

οι αντικρουόμενες ιδέες 

για τον Covid και τα

 εμβόλια αποσιωπήθηκαν κατά καιρούς.

 Τότε αναρωτιέται κανείς πότε η επιστήμη 

έχει γίνει οριστική και

 αδιαμφισβήτητη και πότε είναι κλειστή 

σε κάθε διάλογο.

 Και γιατί, μετά από δύο χρόνια, η προπαγάνδα 

σφυρίζει όλο και περισσότερο το ενιαίο εμβόλιο 

για όλους, καταλήγοντας σε πραγματικές

 μορφές δίωξης για υγιείς ανθρώπους, 

ένοχους μόνο για την άρνηση μιας 

επιβεβλημένης ιατρικής θεραπείας; 

Πώς γίνεται μετά τα χρόνια του να σημειώνεται

 ο μεγαλύτερος αριθμός μολύνσεων μεταξύ 

των κατόχων του δελτίου υγείας, 

αφού οι μη εμβολιασμένοι μάλιστα 

εμποδίζονταν να ζουν

 και να κυκλοφορούν ελεύθερα;

 Πού είναι η λογική όλων αυτών

 των μέτρων που είναι πολιτικά 

και φυσικά όχι υγειονομικά;

 Στην πραγματικότητα, σήμερα, 

η πολιτική έχει καταλάβει τη βιολογική ζωή. 

Ο περίφημος Κώδικας της Νυρεμβέργης 

και η «ενημερωμένη συναίνεση»

 γεννήθηκαν ακριβώς ως υπεράσπιση

 του ατόμου έναντι ορισμένων επικίνδυνων

 επεκτάσεων πολιτικής εξουσίας.

 Η ιστορία μας διδάσκει ότι οι μάζες 

ανέκαθεν πίστευαν στον δικτάτορα 

της συνοικίας και ότι το λάθος

 κράτησε έως ότου τα έθνη 

βυθίστηκαν στην άβυσσο 

των πολέμων και της λεηλασίας 

των θεμελιωδών 

δικαιωμάτων των λαών.

 Σήμερα, στην ψηφιακή εποχή, 

βιώνουμε μια άνευ προηγουμένου

 μορφή πραξικοπήματος

 που μεταμφιέζεται σε

 πολιτική υγείας,

 μεταξύ διαταγμάτων 

που εκδίδονται σε σύντομο 

χρονικό διάστημα και

 αέναου εμβολιασμού 

που στηρίζεται σε μια 

νέα μορφή 

σωτηριολογικής πίστης. 

Όλα κατακλύζονται από τη βιασύνη

 και την αλαζονεία του υγειονομικού

 Λεβιάθαν, όλο και πιο νευρικού 

και ολοένα πιο καταβροχθίζοντας

 τις ζωές όλων, 

εμβολιασμένων ή μη, 

τώρα πιο «ανθρώπινων».

 Η ιστορία μας διδάσκει 

ότι ακόμη και τα ξόρκια σπάνε,

 όσο καιρό κι αν χρειαστεί.

 Είναι μια περίοδος 

επαγρύπνησης

 να περιμένεις να πέσει 

η αυλαία αυτής 

της κωμωδίας 

του παραλόγου, 

με όλους τους

 θλιβερούς 

χαρακτήρες της,

 και τη Ζωή που, 

παρά τη βία 

που συναντά κυκλικά, 

κερδίζει τα πάντα,

 ενώ αυτή η ψευδής

 χρηστή διακυβέρνηση

 καταλήγει

 καταβροχθίζοντας

 τον εαυτό του. 

https://www.agoravox.fr/tribune-libre/article/l-hypnose-vaccinale-de-masse-238913


Ο Άγιος Νεκτάριος για τον Ελληνισμό: Το ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΣ κείμενο.

  Ο Άγιος Νεκτάριος για τον Ελληνισμό:  Το ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΣ κείμενο. ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΠΕΝΤΑΠΟΛΕΩΣ. Ἑλληνικὴ φιλοσοφία.  Δυὸ λέξεις· ἀλλὰ λέξεις...