Τρίτη 25 Απριλίου 2023
Δευτέρα 24 Απριλίου 2023
Κυριακή 23 Απριλίου 2023
Σάββατο 22 Απριλίου 2023
Αγίου Γεωργίου στις 23 Απριλίου 2023, είναι η Κυριακή του Θωμά.
Η Νέμεσις ήταν η θεά της θείας τιμωρίας και της εκδίκησης, που θα έδειχνε την οργή της σε κάθε άνθρωπο που θα διέπραττε ύβρις, δηλαδή αλαζονεία ενώπιον των θεών. Θεωρούνταν μια αδυσώπητη θεά.
«Δικαιοσύνη»: η έννοιά της έχει απασχολήσει πολλούς ιστορικούς και ειδήμονες, νέους και παλιούς, στο παρελθόν και παρόν, ενώ η εφαρμογή της ποικίλει από πολιτεία σε κράτος, ανάλογα με το εκάστοτε αξιακό σύστημα κάθε φορά. Όλοι, όμως, γνωρίζουν πως η «δικαιοσύνη» ταυτίζεται ακόμα με τον ίδιο τον Θεό, μιας και δεν υπάρχει κάποιος δικαιότερος και πιο αμερόληπτος από εκείνον.
Για τον λόγο αυτόν, οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έχουν ενανθρωπίσει την έννοια αυτή και την έχουν αποτυπώσει σε μάρμαρο. Οι Έλληνες της αρχαίας Ελλάδας έδειχναν μεγάλο σεβασμό σε έννοιες όπως η Θεία Δίκη και Τιμωρία και αυτό τους ώθησε να λαξεύουν έργα, στα οποία αναπαριστούσαν σε ενανθρωπισμένη μορφή τις ανώτερες ιδέες που προϋπήρχαν, όπως η Θεά Νέμεσις. Σύμφωνα με τη Θεογονία του Ησιόδου, αλλά και τον Παυσανία, η Νέμεσις γεννήθηκε από τη Νύχτα δίχως σύντροφο, για να κρατά σε ισορροπία τις ανθρώπινες υποθέσεις.
Ονομαζόταν επίσης Ραμνουσία, εξαιτίας ενός αγάλματος και ενός ναού της στο Ραμνούντα, χωριό της βόρειας Αττικής.
Ο λόγος για το άγαλμα της Νεμέσεως, ύψους 3,50 μέτρων, που έφτανε τα 4,40 μέτρα μαζί με τη βάση του.
Το άγαλμα συμβολίζει τη θεία Τιμωρία και την απονομή της Δικαιοσύνης και το έχει λαξεύσει ο γλύπτης Αγοράκριτος από παριανό μάρμαρο, ο οποίος ήταν μαθητής του ξακουστού γλύπτη Φειδία.
Έζησε τον 5ο αι. π.Χ. στην Αθήνα και τα έργα του ήταν τόσο όμοια με του δασκάλου του, που δύσκολα τα ξεχώριζε κανείς. Χαρακτηριστικό της τέχνης του Αγοράκριτου αποτελεί ο πλούσιος ρυθμός, ο οποίος συγκέντρωνε τα εξής στοιχεία: Τη διαφάνεια των ενδυμάτων του αγάλματος, όπως συμβαίνει με το εν λόγω έργο της Νεμέσεως, αφού διαγράφονται έντονα τόσο το στήθος όσο και τα σκέλη της μορφής.
Τη στήριξή του στις καμπύλες πτυχές, οι οποίες διαφαίνονται από την αναδίπλωση των ρούχων του ιματίου της αγαλματικής μορφής και τον στροβιλισμό των ελεύθερων στον χώρο πτυχών, αλλά και τις πτυχές με έντονο σκιοφωτισμό, όπως θα δούμε στο εν λόγω άγαλμα.
Το 430-425 π.Χ., λοιπόν, φιλοτεχνήθηκε από το χέρι του Αγοράκριτου το μαρμάρινο γλυπτό της Νεμέσεως, το οποίο «ξετυλίγεται» γύρω από έναν περίεργο μύθο που έτειναν τότε να πιστεύουν οι αρχαίοι Αθηναίοι. Σύμφωνα με τον μύθο αυτόν, η Ωραία Ελένη ήταν κόρη της Νεμέσεως.
Οι αρχαίοι Αθηναίοι ήθελαν να οικειοποιηθούν την Ωραία Ελένη, λόγω της πεποίθησης πως αν λάτρευε κανείς τους Θεούς των εχθρών του, εκείνοι θα ήταν ευνοϊκοί προς το πρόσωπό του. Η Νέμεσις, λοιπόν, παρουσιάζεται στον μύθο σαν κύκνος που συνευρίσκεται ερωτικά με τον Δία και κάνει ένα αυγό, την Ωραία Ελένη. Πρόκειται, φυσικά, για πολιτική προπαγάνδα των Αθηναίων όσον αφορά τους πολεμικούς αντιπάλους τους, τους Σπαρτιάτες.
Το γλυπτό βρισκόταν πάνω σε βάση διακοσμημένη από ανάγλυφα στις δύο πλαϊνές όψεις, αλλά και στην πρόσθια, τα οποία εξιστορούν τη θαυματουργική γέννηση της Ελένης. Η μορφή είναι όρθια σε στάση ανάπαυσης με στηρίζον σκέλος το αριστερό κάτω άκρο της. Φορά χιτώνα και ιμάτιο που αφήνει να διαγράφονται τόσο οι γοφοί της όσο και το στήθος της, περιγραφή που έχουμε από τον Παυσανία, σύμφωνα με τον οποίο έμοιαζε με την Αφροδίτη, κρατώντας μια φιάλη σπονδής στο δεξί της χέρι, η οποία ήταν χάλκινη και διακοσμημένη με ανάγλυφες κεφαλές Αιθιόπων και ένα κλαδί μηλιάς, επίσης χάλκινο, στο αριστερό. Πρόκειται για συμβολισμό, αφού αποτελεί προτροπή για τους θνητούς που σπένδουν προς τους Θεούς.
Ο χιτώνας του αγάλματος είχε ένα απόπτυγμα και τοξοειδή κόλπο με ζώνη ζωσμένη στη μέση και ένα ιμάτιο που σχημάτιζε καμπύλη αναδίπλωση.
Τα υφάσματα φανερώνονται διάφανα και διαγράφουν τις καμπύλες του σώματος της αγαλματικής μορφής –πρόκειται για στοιχείο του πλούσιου ρυθμού που είδαμε παραπάνω. Άλλες αγαλματικές μορφές της την αναπαριστούν και άλλα αντικείμενα όπως: σπαθί στο ένα χέρι, μαστίγιο ή στιλέτο, ράβδο μέτρησης, ζυγαριά και χαλινάρι, συμβολισμοί της Θείας Τιμωρίας, αλλά και εκδίκησης της Θεάς.
Η Νέμεσις αποτυπώνεται ως η Θεά της Δικαιοσύνης, δείχνοντας πόσο ευσεβείς και θεοσεβούμενοι ήταν οι αρχαίοι, σε αντίθεση με τη σημερινή κοινωνία, όπου έχουμε ξεχάσει και αγνοήσει το αξιακό μας σύστημα.
Η βούληση του Θεού έγκειται στο τετράπτυχο «ύβρις-άτις-νέμεσις-τίσις», κατά το οποίο όταν κάποιος υπερεκτιμούσε τις ικανότητες και τη δύναμή του και έδειχνε έλλειψη σεβασμού προς τους Θεούς, αλλά και τους άγραφους θεϊκούς νόμους, τιμωρούνταν και γνώριζε, δηλαδή, τη Νέμεση.
Σύμφωνα με την ιστορια, ήταν μια Θεά, η οποία είχε έναν πολύ σημαντικό ρόλο, ως Θεά της Τιμωρίας, να διαμοιράσει την οφειλόμενη αμοιβή σε όλους εκείνους που διέπρατταν ύβρη.
Ετυμολογικά το όνομά της προέρχεται από το ρήμα «νέμω» που σημαίνει «διαμοιράζω», για αυτό και πολλές φορές αναπαρίσταται κρατώντας μια ζυγαριά. Η Νέμεσις ήταν μια ύπαρξη που δεν ένιωθε τύψεις και τιμωρούσε τους θνητούς δίχως οίκτο, όταν ξεπερνούσαν τα όρια και συμπεριφέρονταν με αλαζονεία, εξοργίζοντας τους Θεούς, μη σεβόμενοι τους νόμους της εκάστοτε πολιτείας, αλλά και αυτούς τους άγραφους των Θεών. Όλα τα παραπάνω μας δείχνουν τους λόγους για τους οποίους οι αρχαίοι επέλεξαν να απεικονίσουν την εν λόγω Θεά σε μάρμαρο.
Ελληνικός Μακεδονικός Στρατός. Γιατί ήταν τόσο καλός ο Ελληνικός Μακεδονικός Στρατός; Τον 4ο αιώνα π.Χ. ο μακεδονικός στρατός ήταν ο καλύτερος στον κόσμο.
Ελέπολις, το πρώτο ίσως "τεθωρακισμένο".
Η ελέπολις είναι πολιορκητική μηχανή, ή σωστότερα κινούμενο οχυρό, που πρωτοκατασκευάστηκε από το Θεσσαλό μηχανικό Πολύειδο και τελειοποιήθηκε από τον Επίμαχο τον Αθηναίο μέσω Δημητρίου Ι το 304. π.Χ. που αγαπημένη του ασχολία ήταν να σχεδιάζει πολεμικές μηχανές, τομέα στον οποίο είχε χάρισμα και μάλιστα οι κάτοικοι της Ρόδου μετά την πολιορκία που υπέστησαν από αυτόν του ζήτησαν να τους αφήσει κάποιες από τις μηχανές του ως ανάμνηση της εφευρετικότητάς του.
Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι η ελέπολις είχε ύψος 41 μέτρα και πλάτος κατά το ήμισυ δηλαδή 20,5 μέτρα πάνω σε οκτώ τροχούς διαμέτρου 4,6 μέτρων. Αποτελείτο από εννέα ορόφους οι οποίοι ήταν εξοπλισμένοι κυρίως με καταπέλτες κάθε είδους και ήταν θωρακισμένοι στις τρεις από τις τέσσερις πλευρές τους. Δεν συγκρίνεται με άλλους πολιορκητικούς πύργους διότι δεν χρησίμευε για την αποβίβαση στρατού στα τείχη, αλλά σαν κινούμενο οχυρό, πολύ καλά προστατευμένο το οποίο κινούσαν μέχρι και 200 στρατιώτες.
Η θωράκιση όπως αναφέρει ο Βιτρούβιος είχε ανθεκτικότητα μέχρι και σε βολές από καταπέλτες βάρους 30 κιλών, και άντεχε στην φωτιά. Και αυτό όχι μόνο γιατί τους έριχναν φωτιά στην πολιορκία της Ρόδου, αλλά διότι οι Ρόδιοι είχαν και φλογοβόλα ο μηχανισμός των οποίων δεν έχει καμία διαφορά με τον μηχανισμό σημερινών φλογοβόλων! Οι νεωτερισμοί οι οποίοι προστέθηκαν στα μοντέρνα φλογοβόλα είναι μόνο ηλεκτρονικής μορφής και όχι μηχανικής.
Και αυτός βέβαια είναι ο λόγος που οι ξένοι δεν απακαλούν το υγρό πυρ υγρό πυρ ή βυζαντινό πυρ, αλλά ελληνικό πυρ, greek fire, εκτενέστρες αναφορές στην γενική χρήση όλων των όπλων (παν–οπλία) κάνει η Adrienne Mayor στο βιβλίο της
Greek Fire, Poison Arrows and Scorpion Bombs, Υγρόν πυρ
Δηλητηριώδη βέλη και σκορπιοί-βόμβες: Βιολογικά και χημικά όπλα στον Αρχαίο Κόσμο, στο οποίο περιγράφει πώς οι αρχαίοι λαοί χρησιμοποιούσαν σκορπιούς-βόμβες, δηλητήριο φιδιών, νάφθα και (οι βυζαντινοί) το φοβερό υγρόν ελληνικό πύρ, για να αντιμετωπίζουν τους εχθρούς τους.
Νίκος Σάμιος
Παρασκευή 21 Απριλίου 2023
Νίκολα Τέσλα: Ναι και Όμως, Είναι Ελληνικής Καταγωγής!
Αυτήν τη εργασία δεν θα την βρείτε πουθενά στο διαδίκτυο, μόνο κάποιες αναφορές στο όνομα Θεσσαλός.
Αποσπασματικά στοιχεία υπάρχουν , όπου αναδεικνύουν την Ελληνική καταγωγή του Νικόλα Τέσλα, την οποία δεν την μάθατε ποτέ, όπως και για το ασύρματο εναλλασσόμενο ηλεκτρικό ρεύμα (το ηλεκτρικό ρεύμα που χρησιμοποιούμε στα σπίτια μας), που ανακάλυψε και πραγματοποίησε με πειράματα.
Το Istanbul βγήκε από το εις την πόλιν.
Οι απλοϊκοί άνθρωποι του μόχθου και της εργασίας, μέσα από το πέρασμα του χρόνου λέξεις που τους κουράζουν τις απλοποιούν δίνοντας τα γνωστά παρατσούκλια αντί Κωνσταντινούπολη, Constantinople, λένε πάμε εις την πόλιν -ειστηνπολιν – istinmpolin, Istanbul.
Αυτό συμβαίνει και στην οικογένεια του Τέσλα.
Αρχικά η οικογένειά του ονομαζόταν στα Σλαβικά Draganic, από που είσαι ρε Draganic – Δραγάνης, από την Θεσσαλία, Thessaly, για την οικονομία του λόγου Tesla
Μήπως δεν συμβαίνει σήμερα στη Ελληνική κοινωνία ;
Στο βιβλίο WIZARD του Marc J. Seifer που προτείνεται από την κοινότητα Τέσλα.
Ο συγγραφέας Marc J. Seifer αναφέρει , ότι το αρχικό όνομα της οικογένειας Τέσλα ήταν Draganic ή Δραγάνης που μετέπειτα έγινε Τέσλα.
Και παρακάτω στο ίδιο βιβλίο ο φίλος δημοσιογράφος του Τέσλα Julian Hawthorne (σελίδα 225), αναφέρει: He was born in Herzogovina, of Greek stock, one of the oldest families there. Όπου μεταφράζετε Γεννήθηκε στην Ερζεγοβίνη, ελληνικής καταγωγής, μία από τις παλαιότερες οικογένειες εκεί.
Και τώρα!!! Το κερασάκι της τούρτας. Στις 18 Μαΐου του 1917 ώρα 8:30 απονεμήθηκε στον Nikola Tesla παρουσία του, το Μετάλλιο Edison, ως τιμητική διάκριση της επιστημονικής κοινότητας για την προσφορά του.
Εκείνες τις εποχές σε αυτές τις σημαντικές συναντήσεις όπως και στο Ελληνικό κοινοβούλιο κατέγραφαν τις συνομιλίες κειμενογράφοι.
Έχοντας τον λόγο ο CHARLES A. TERRYΣ σε κάποια παράγραφο (σελίδα 3 του εγγράφου) αναφέρει (His father a Greek Clergyman), μεταφρασμένο (Ο πατέρας του ένας Έλληνας κληρικός).
Πουθενά αργότερα όταν πήρε τον λόγο ο Νικόλα Τέσλα δεν έκανε αναφορά οτι θίχτηκε από την τοποθέτηση του CHARLES A. TERRYΣ ότι ο πατέρας του ήταν ένας Έλληνας κληρικός
Όταν ο πατέρας σου είναι Έλληνας τι καταγωγής είσαι εσύ;
Και εάν η οικογένεια κάποτε λεγόταν στα Σλαβικά Draganic δεν θα λεγόταν στα Ελληνικά Δραγάνης;
Ανοίξτε το Google και δείτε μόνοι/νες σας πόσοι με το όνομα Δραγάνης υπάρχουν, όπως και ΔΡΑΓΑΝΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑ.
1) Tesla όνομα που στα Σλαβικά σημαίνει Θεσσαλός.
2) Το αρχικό όνομα της οικογένειας Tesla ήταν Draganic ή Δραγάνης και ήταν Ελληνικής καταγωγής.
3) Ο πατέρας του Νικόλα Τέσλα ήταν Έλληνας κληρικός.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Νικόλαος Τέσλα πραγματικά ο άνθρωπος που τίμησε το περήφανο όνομά του Νικόλαος = η νίκη του λαού = τα πάντα για τον λαό, για την ανθρωπότητα.
Θα έρθει στο μέλλον η χρονική στιγμή που θα τιμηθεί και θα καθίσει στο πάνθεον των επιστημόνων, μαζί με τον Πυθαγόρα, Αρχιμήδη, τον Αριστοτέλη και τους υπόλοιπους, ως ένας από τους μεγαλύτερους επιστήμονες που άλλαξε την ιστορία της ανθρωπότητας.
Ο ρόλος του J.P. Morgan γνωστό για την συμμετοχή του στην μασσονική λέσχη των ηγετών του πλανήτη.
Ο πατέρας του που ήταν ορθόδοξος ιερέας στη Θεσσαλία (Θέση Άλς) – έφυγε λοιπόν και για να μην χρησιμοποιήσει το πραγματικό του επίθετο ανέβηκε στην ορθόδοξη τότε Σερβία άλλαξε το επίθετό του και συνέχισε να υπηρετεί τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του και τον Ελληνισμό.
Γιός του ήταν ο Νικολά Τέσλα.
Ο Νικολά Τέσλα μαζί με τον Γουλιέλμο Μαρκόνι είναι οι πιό σοβαροί επιστήμονες που περπάτησαν σε αυτό τον πλανήτη μετά τον Πυθαγόρα τον Σάμιο.
Εφήυρε το εναλλασσόμενο ηλεκτρικό ρεύμα. Ήταν πολύ εφυής.
Τις πατέντες του τις κατέθετε στη Βιέννη. Εκεί υπήρχε ένας υπάλληλος στο γραφείο ευρεσιτεχνιών στη Βιέννη του οποίου το όνομα ήταν Άλμπερτ Αϊνστάϊν…
Το Πιστοποιητικό Γεννήσεως του Νικόλαου Θεσσαλού-Nikola Tesla!
Ο Νικολά Τέσλα όταν πήγε στην Αμερική χρηματοδοτήθηκε από τον J.P. Morgan γνωστό για την συμμετοχή του στην μασσονική λέσχη των ηγετών του πλανήτη.
Ο J.P. Morgan είχε αναλάβει τη μεταφορά ηλεκτρικού ρεύματος από τους καταράκτες του Νιαγάρα ώς τη Νέα Υόρκη.
Δεν είχε άλλη επιλογή από το να χρησιμοποιήσει καλώδια.
Στα 600-700 χιλιόμετρα η τάση που έφτανε στη Ν.Υ. δέν ξεπερνούσε τα 8,5 -9 % απο αυτή που ξεκινούσε απο τον Νιαγάρα.
Έτσι λοιπόν κάλεσε τον Νίκολα Τέσλα να του λύσει το πρόβλημα.
Ο Τέσλα λοιπόν με πολύ απλές ενέργειες του έλυσε το πρόβλημα με το εναλλασόμενο ρεύμα το οποίο είχε μηδενική απώλεια.
Ο Νικολά Τέσλα απέδειξε πως δεν χρειάζεται να παράγεις και να μεταφέρεις Ηλεκτρικό ρεύμα απο τον Νιαγάρα στη Νέα Υόρκη με καλώδια επειδή ο πλανήτης είναι ένας ζωντανός ενεργειακός οργανισμός ο οποίος έλκει συνεχώς ενέργεια από το σύμπαν και επειδή η ιονόσφαιρα και η γή είναι φορτισμένη με ηλεκτρικό ρεύμα το ενδιάμεσο δηλαδή και η ατμόσφαιρα είναι αγωγός ηλεκτρικού ρεύματος κάτι που ένας φυσικός καταλαβαίνει απόλυτα.
Έτσι λοιπόν υπάρχει εντελώς δωρεάν ηλεκτρική ενέργεια την οποία μπορεί ο καθένας απο εμας, σε οποιοδήποτε σημείο της γής, να την πάρει και να την χρησιμοποιήσει στο σπίτι του.
Αυτό ο Ν. Τέσλα το απέδειξε στον J.P. Morgan.
Είχε φτιάξει μάλιστα και το πηνίο που είχε βάλει στην κορυφή ενός σπιτιού το οποίο έδινε ηλεκτρική ενέργεια χωρίς να παρεμβαίνει κανένα άλλο ενεργειακό μέσον.
Μόλις ο Μόργκαν κατάλαβε πως δεν υπήρχε χρήμα για αυτόν,αλλά και την σπουδαιότητα του έργου, σταμάτησε να χρηματοδοτεί τον Τέσλα.
Πρόβαλε στα Μ.Μ.Ε. ότι ο Τέσλα έχει ψυχοπάθεια.
Ο θάνατος του Νικόλα Τέσλα παραμένει μυστήριο και κανένας δεν έχει εκμεταλευτεί την ευρεσιτεχνία του.
Σήμερα υπάρχουν 150 εργαστήρια ανά τον κόσμο τα οποία λειτουργούν με βάση τη θεωρία του Νικολά Τέσλα δηλαδή του Νικόλαου Θεσσαλού.
με πληροφορίες από xorisorianews.gr & greek-dutch-truth