Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2021

ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 18 Απαγόρευση ανήθικων πράξεων. 21-Κανέναν από τους απογόνους σου δεν πρέπει να προσφέρεις θυσία στο Μολώχ, για να μη βεβηλώσεις έτσι το όνομα του Θεού σου. Εγώ είμαι ο Κύριος. .......

 ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 18

Απαγόρευση ανήθικων πράξεων.

21-Κανέναν από τους απογόνους σου δεν πρέπει να προσφέρεις θυσία στο Μολώχ, για να μη βεβηλώσεις έτσι το όνομα του Θεού σου. Εγώ είμαι ο Κύριος. .......


ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 18

Απαγόρευση ανήθικων πράξεων

1-2 Ο Κύριος διέταξε το Μωυσή να πει στους Ισραηλίτες: «Εγώ είμαι ο Κύριος, ο Θεός σας. 

3 Δεν πρέπει να τηρείτε τα έθιμα της Αιγύπτου, όπου ζούσατε κάποτε, ούτε τα έθιμα της Χαναάν, όπου θα σας οδηγήσω· δεν πρέπει να ζείτε σύμφωνα με τους νόμους εκείνων των λαών. 

4 Θα τηρείτε τις δικές μου εντολές και θα εφαρμόζετε τους δικούς μου νόμους και σύμφωνα μ’ αυτούς θα ζείτε. Εγώ, ο Κύριος, είμαι ο Θεός σας. 

5 Γι’ αυτό πρέπει να τηρείτε τους δικούς μου νόμους και τις δικές μου εντολές. Όποιος τις εφαρμόζει, αυτός θα ζήσει. Εγώ είμαι ο Κύριος.

6 »Κανένας σας δεν πρέπει να πλησιάζει τον εξ αίματος συγγενή του για να συνευρεθεί μαζί του. Εγώ είμαι ο Κύριος.

7 »Δε θα συνευρεθείς με τη μητέρα σου προσβάλλοντας έτσι την τιμή του πατέρα σου. Είναι μάνα σου και δεν επιτρέπεται να πλαγιάσεις μαζί της.

8 »Ούτε με άλλη γυναίκα του πατέρα σου επιτρέπεται να συνευρεθείς· ατιμάζεις έτσι τον πατέρα σου.

9 »Δε θα συνευρεθείς με αδερφή σου, θυγατέρα του πατέρα σου ή της μητέρας σου, είτε είναι ετεροθαλής είτε όχι. Δεν επιτρέπεται να πλαγιάσεις μαζί τους.

10 »Δεν επιτρέπεται να πλαγιάσεις με θυγατέρα του γιου σου ή της κόρης σου, γιατί έτσι ατιμάζεις τον εαυτό σου.

11 »Δεν επιτρέπεται να πλαγιάσεις με θυγατέρα μιας γυναίκας του πατέρα σου, αφού κι αυτή γεννήθηκε από τον πατέρα σου.

12-13 »Δεν επιτρέπεται να πλαγιάσεις με αδερφή του πατέρα σου ή αδερφή της μητέρας σου, γιατί είναι συγγενείς εξ αίματος του πατέρα σου και της μητέρας σου.

14 »Δεν επιτρέπεται να ατιμάσεις τον αδερφό του πατέρα σου· δεν θα πλαγιάσεις λοιπόν με τη γυναίκα του, γιατί είναι θεία σου.

15 »Δεν επιτρέπεται να πλαγιάσεις με τη νύφη σου, γιατί είναι γυναίκα του γιου σου.

16 »Δεν επιτρέπεται να συνευρεθείς με γυναίκα του αδερφού σου, γιατί έτσι ατιμάζεις τον αδερφό σου.

17 »Δεν επιτρέπεται να πλαγιάσεις με μια γυναίκα και με την κόρη της, ούτε με την εγγονή της από τον γιο της ή την κόρη της, γιατί είναι συγγενείς της εξ αίματος. Θα ήταν πράξη ανήθικη.

18 »Δεν επιτρέπεται να πάρεις, εκτός από τη γυναίκα σου, την αδερφή της για παλλακίδα και να πλαγιάσεις μαζί της, όσο η γυναίκα σου ζει.

19 »Δεν επιτρέπεται να πλησιάσεις γυναίκα που βρίσκεται στην έμμηνο ρύση της και να πλαγιάσεις μαζί της.

20 »Δεν πρέπει να πλαγιάσεις με τη γυναίκα ενός άλλου, γιατί έτσι θα γίνεις ακάθαρτος.

21 »Κανέναν από τους απογόνους σου δεν πρέπει να προσφέρεις θυσία στο Μολώχ, για να μη βεβηλώσεις έτσι το όνομα του Θεού σου. Εγώ είμαι ο Κύριος.

22 »Δεν πρέπει να πλαγιάσεις με άντρα όπως πλαγιάζεις με γυναίκα, είναι βδελυρό.

23 »Δεν επιτρέπεται να συνευρεθείς με κανένα ζώο, γιατί έτσι θα καταστείς ακάθαρτος· ούτε η γυναίκα πρέπει να πλησιάζει ζώο για να συνευρεθεί μαζί του, είναι αισχρό.

24 »Δεν πρέπει να μολύνεστε με καμιά απ’ αυτές τις πράξεις· με τέτοιες πράξεις μολύνθηκαν τα έθνη, αυτά που εγώ τα διώχνω από μπροστά σας. 

25 Μ’ αυτές τις πράξεις μολύνθηκε η χώρα· γι’ αυτό θα την τιμωρήσω για την ανομία της και θα ξεράσει τους κατοίκους της. 

26-27 Αυτοί που κατοικούσαν στη χώρα πριν από σας, τη μόλυναν με όλες αυτές τις βδελυρές πράξεις. Αλλά εσείς δεν πρέπει να κάνετε τα ίδια. Εσείς να τηρήσετε τους νόμους μου και τις εντολές μου, τόσο οι Ισραηλίτες όσο και οι ξένοι που ζουν μαζί σας. 

28 Έτσι δεν θα σας ξεράσει η χώρα, όπως ξέρασε τα έθνη που ήταν εκεί πριν από σας, αφού δεν θα τη μολύνετε. 

29 Όσοι διαπράττουν οποιαδήποτε απ’ αυτές τις βδελυρές πράξεις, όποιοι κι αν είναι αυτοί, θα αποκόπτονται από το λαό τους. 

30 Να τηρείτε, λοιπόν, τις εντολές μου, και να μη μολύνεστε με καμιά βδελυρή πράξη απ’ αυτές που συνήθιζαν οι προηγούμενοί σας. Εγώ, ο Κύριος, είμαι ο Θεός σας».


- ΔΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΟΙ ΄΄ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ΄΄ ΤΗΣ 

΄΄ΝΕΑ ΕΠΟΧΗΣ΄΄ ΤΟΥ ΕΞΑΠΟΔΙΤΗ..


Η Νεα Εποχή της Παγκοσμιοποίησης και του Αντίχριστου ωριμάζει ταχύτατα!

Έστησαν άγαλμα του δαιμονικού «θεού» Μολώχ 

εις την είσοδο του Κολοσσαίου στη Ρώμη!



Ο «θεὸς» τοῦ σύγχρονου ἀποστατημένου κόσμου, ὁ ὁποῖος δὲν εἶναι ἄλλος, ἀπὸ τὸν «ἀνθρωποκτόνο ἀπ’ ἀρχῆς» (Ἰωάν.8,9).

    Ὁ Ἑωσφόρος, στὶς τραγικὲς ἡμέρες μας θρονιάστηκε στὶς καρδιὲς ἑκατομμυρίων ἀνθρώπων, παίρνοντας τὴ θέση τοῦ Θεοῦ. Γιὰ τοῦτο καὶ τοῦ στήνουν ἀγάλματα καὶ τὸν προσκυνοῦν. 
Ἕνα τέτοια ἄγαλμα ἔστησαν πρόσφατα στὴν εἴσοδο τοῦ Κολοσσαίου στὴ Ρώμη, ὄχι τυχαῖα στὸν τόπο, ποὺ μαρτύρησαν μυριάδες Χριστιανοὶ γιὰ τὴν πίστη τους στὸ Χριστό!

    Στὸ ἀπαίσιο ἄγαλμα εἰκονίζεται ὁ ἀρχαῖος αἱμοβόρος δαιμονικὸς «θεὸς» Μολώχ, ὁ ὁποῖος ἐξευμενιζόταν μὲ θυσίες παιδιῶν! 

Δεῖτε τὴν εἴδηση: «Μία ἀνακατασκευὴ τοῦ “θεοῦ Moloch” ποὺ ἀπαιτοῦσε θυσία παιδιῶν τοποθετήθηκε στὴν εἴσοδο τοῦ Κολοσσαίου στὴ Ρώμη ὡς μέρος μιᾶς κοσμικῆς ἱστορικῆς ἔκθεσης.
    
Ἡ παρουσία του προκάλεσε τὴν ἰδιαίτερη ἀνησυχία στοὺς καθολικούς, καθὼς ἀνεγέρθηκε ἐννέα ἡμέρες πρὶν ἀπὸ τὴ Σύν­οδο τοῦ Ἀμαζονίου καὶ τὸ ἐπακόλουθο σκάνδαλο γιὰ τὸ εἴδωλο Pachamama στὸ Βατικανό. […]
      
Ἡ εἰκόνα τοῦ Moloch βασίζεται σὲ μία παράσταση τοῦ δαίμονα ποὺ τρώει ἕνα παιδὶ καὶ βρίσκεται στὴν ἰταλικὴ ταινία Cabiria τοῦ 1914. 




Στὴν ταινία, τὸ εἴδωλο τοῦ Μολώχ, τὸ ὁποῖο στεγάζεται σὲ ἕνα πνευματικὸ ναό, ἔχει ἕνα γιγάντιο φοῦρνο χαλκοῦ στὸ στῆθος του, στὸ ὁποῖο ρίχνονται ἑκατοντάδες παιδιά. 

Ἡ Cabiria, ἡ ἡρωίδα τῆς ταινίας, ἀπειλεῖται ἀπὸ αὐτὴ τὴ φοβερὴ μοῖρα. […] Λεπτομέρεια τοῦ θεοῦ Moloch, ὁ ὁποῖος καλωσορίζει τοὺς ἐπισκέπτες τοῦ Κολοσσαίου στὴ Ρώμη, στὸ “πλαίσιο ἔκθεσης” ποὺ ξεκίνησε στὶς 27 Σεπτεμβρίου 2019» ! 



Ναί, δυστυχῶς, οἱ εὐρωπαῖοι ἀρνήθηκαν τὸ Θεὸ τῆς ἀγάπης καὶ προτίμησαν τὴ λατρεία τοῦ σατανᾶ, ποὺ καταβροχθίζει παιδιά!
    
Πλήρης εἰδωλολατροποίηση τῆς ἀποσταμένης Εὐρώπης! 

Ἀπὸ αὐτὴ τὴν εἰδωλολατρικὴ Εὐρώπη, τὴ σύγχρονη Βαβέλ, περιμένουμε τὴ σωτηρία μας καὶ διακηρύσσουμε, διὰ τῶν στομάτων τῶν ἀμοραλιστῶν πολιτικῶν μας, ὅτι «ἀνήκουμε σ’ αὐτή»!

 (LifeSiteNews) - Μια ανακατασκευή του «θεού Moloch» που απαιτούσε θυσία παιδιών τοποθετήθηκε στην είσοδο του Κολοσσαίου στη Ρώμη ως μέρος μιας κοσμικής ιστορικής έκθεσης(?).

      Η παρουσία του προκάλεσε την ιδιαίτερη ανησυχία στους καθολικούς, καθώς ανεγέρθηκε εννέα ημέρες πριν από τη Σύνοδο του Αμαζονίου και το επακόλουθο σκάνδαλο για το είδωλο Pachamama στο Βατικανό.

Το άγαλμα του Μολωχ, το οποίο λατρεύεται από τους Χαναναίους και τους Φοίνικες, αποτελεί μέρος μιας έκθεσης αφιερωμένης στον κάποτε μεγάλο αντίπαλο της Αρχαίας Ρώμης, της πόλης της Καρχηδόνας. 

Η έκθεση με τίτλο Carthago: Ο Αθάνατος Μύθος  ετρεχε
 μέχρι τις 29 Μαρτίου 2020.

«Μια ανακατασκευή της φοβερής θεότητας Μολώχ, που συνδέεται με τις φοινικικές και καρταγίνικες θρησκείες και παρουσιάζεται στην ταινία Cabiria του 1914, θα τοποθετηθεί στην είσοδο του Κολοσσαίου για να καλωσορίσει τους επισκέπτες της έκθεσης, είχε δηλώσει το δελτίο τύπου για την έκθεση.

Το άγαλμα του Μολώχ ανεγέρθηκε εννέα ημέρες πριν από την έναρξη της Συνόδου του Αμαζονίου, η οποία μαστίζεται από διαμάχες μετά από μια τελετή στον Κήπο του Βατικανού, στην οποία συμμετείχε η θεά «Pachamama» που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Πάπα Φραγκίσκου.

Κατά την τελετή οι παρευρισκόμενοι υποκρίθηκαν στα ξύλινα αγαλμάτια της θεάς της Νότιας Αμερικής.
Κάποιοι Καθολικοί είναι απογοητευμένοι που ο θεός Μολόχ ανεγέρθηκε στην είσοδο του Κολοσσιαίου, ένα από τα πολλά αμφιθέατρα όπου οι Χριστιανοί βασανίστηκαν και εκτελέστηκαν.


"Ήμασταν πολύ ενθουσιασμένοι την ημέρα που αποφασίσαμε να πάμε στο Κολοσσιαίο", δήλωσε η Alexandra Clark στο LifeSiteNews. 
Αυτή και η αδερφή της Tiffany ήθελαν να επισκεφθούν το μέρος του Χριστιανικού μαρτυρίου.

"Αλλά την στιγμή που φτάσαμε εκεί, το θέαμα ήταν φρικτό! 
Μπροστά από την είσοδο ήταν το κολοσσιαίο άγαλμα του Μολώχ. Τοποθετήθηκε εκεί έτσι ώστε όλοι όσοι θέλουν να περάσουν θα έπρεπε να περάσουν μπροστά από αυτό ", συνέχισε...


Λεπτομέρεια του θεού Moloch, ο οποίος καλωσορίζει τους επισκέπτες του Κολοσσιαίου στη Ρώμη, στο "πλαίσιο έκθεσης" που ξεκίνησε 
στις 27 Σεπτεμβρίου 2019.
Η εικόνα του Moloch βασίζεται σε μια παράσταση του δαίμονα που τρώει ένα παιδί και βρίσκεται στην ιταλική ταινία Cabiria του 1914. 

Στην ταινία, το είδωλο του Μολώχ, το οποίο στεγάζεται σε ένα πνευματικό ναό, έχει ένα γιγάντιο φούρνο χαλκού στο στήθος του, στο οποίο ρίχνονται εκατοντάδες παιδιά. 

Η Cabiria, η ηρωίδα της ταινίας, απειλείται από αυτή τη φοβερή μοίρα.
Η παράσταση του ειδώλου στην ταινία έχει ιστορική βάση. 

Τρεις αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί μαρτυρούν ότι ήταν συνηθισμένο στην Καρχηδόνα να καίνε ζωντανά παιδιά ως προσφορά στη θεότητα, που ονόμασαν Baal ή Κρόνος που σύμφωνα με τον μύθο, έφαγε τα παιδιά του. 

Ο Moloch αναφέρεται επίσης αρκετές φορές στο βιβλίο του Leviticus και απαγορεύεται στους Εβραίους να θυσιάσουν τα παιδιά τους στον Θεό.
Εν τω μεταξύ,είναι αδιαμφισβήτητο ότι οι Χριστιανοί σφαγιάστηκαν στο Κολοσσιαίο . Πριν από το μαρτύριο του ο Άγιος Ιγνάτιος της Αντιόχειας έγραψε μια επιστολή γύρω στο 110 μ.Χ. περιγράφοντας την πιθανή μοίρα του .
Γράφω στις εκκλησίες και σε όλους αυτούς ότι θα πεθάνω με χαρά για τον Θεό. Σας ζητώ να μην δείξετε καλή καλοσύνη σε μένα. Επιτρέψτε μου να γίνω τροφή για άγρια ​​ζώα, μέσω του οποίου θα ειναι το μέσω που θα μου δοθεί για να φτάσω στον Θεό. Είμαι το σιτάρι του Θεού και επιτρέψτε μου να ειμαι τροφή στα δόντια της άγριας φύσης, για να βρω τον καθαρό ψωμί του Χριστού.
Σύμφωνα με τον ιστορικό Ευσέβιο της Καισαρείας, ο Άγιος Ιγνάτιος σκοτώθηκε στην πραγματικότητα από άγρια ​​ζώα στη Ρώμη.

Η Καρχηδόνα καταστράφηκε από τη Ρωμαϊκή Δημοκρατία το 146 π.Χ. κατά τη διάρκεια του Τρίτου Πουνικού Πολέμου, μετά από επανειλημμένες απαιτήσεις του Κάτων(Μάρκος Πόρκιος Κάτων). Ο Κάτων είχε δηλώσει "Delenda est Carthago", δηλαδή, η Καρχηδόνα πρέπει να καταστραφεί.

Σ,Σ -  Η Καρχηδόνα είναι πόλη της σημερινης  Τυνησίας.

                               ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ  ΑΠΟ  ΑΓΑΛΜΑ  ΤΟΥ ΜΟΛΩΧ....





ΜΟΛΩΧ

Τα σημαντικότερα βιογραφικά στοιχεία του είναι:

Μολώχ είναι το βιβλικό όνομα ενός θεού των Καναανίτων που συνδέεται με την θυσία παίδων μέσω θεομηνίας ή πολέμου.

Στην ραβινική παράδοση ο θεός Μολώχ απεικονιζόταν μέσω ενός μπρούτζινου αγάλματος το οποίο με την χρήση πυρός θερμαινόταν και στο οποίο έριπταν τα θύματα.

Το όνομα Μολώχ χρησιμοποιήθηκε, συμβολικά στην Αγγλική Λογοτεχνία από τον Τζον Μίλτον στο έργο του "Χαμένος Παράδεισος" (1667) και στο έργο του Άλεν Γκίνσμπεργκ "Ουρλιαχτό", για να δείξει έναν άνθρωπο ή ένα αντικείμενο που απαιτεί ή αναζητά μια πολύ μεγάλη θυσία.


















Τάσος Λειβαδίτης — Ἐκμυστηρεύσεις «Καί μιά μέρα θέλω νά γράψουν στόν τάφο μου: ἔζησε στά σύνορα μιᾶς ἀκαθόριστης ἡλικίας καί πέθανε γιά πράγματα μακρινά πού εἶδε κάποτε σ’ ἓνα ἀβέβαιο όνειρο.»

 Τάσος Λειβαδίτης — Ἐκμυστηρεύσεις

«Καί μιά μέρα θέλω νά γράψουν στόν τάφο μου: ἔζησε στά σύνορα μιᾶς ἀκαθόριστης ἡλικίας καί πέθανε γιά πράγματα μακρινά πού εἶδε κάποτε σ’ ἓνα ἀβέβαιο όνειρο.»



Μιά νύχτα καθώς κοιταζόμουν στόν καθρέφτη τρόμαξα, «κι ἄν δῶ μέσα τόν ἄλλον;» σκέφτηκα, γιατί εἶναι ἀλήθεια πώς ὑπῆρχε μιά συγκεχυμένη ἱστορία γύρω ἀπ' τό ἄτομό μου, λέγαν πολλά, τι νά πρωτοπιστέψεις; 
Καί συχνά ἰσχυρίζονταν ὅτι παραμιλάω ἐνῶ ἁπλῶς κουβέντιαζα μ' αὐτόν πού κρύβεται μές στίς σκιές.
   Τέλος τά χρόνια πέρασαν, ἐγώ χάθηκα σέ δύσκολους δρόμους, κοιμήθηκα σέ βρώμικα δωμάτια καί τό πρωί ἅπλωσα τά σεντόνια στό παράθυρο σέ μιά παράδοση ἄνευ ὅρων.  
Καί θυμᾶμαι παιδί πού ἐκμυστηρευόμουν τά βράδια στή μητέρα πώς στό σχολειό, στό διο θρανίο, καθόμουν μ' ἕναν ἄγγελο.
   Καί μιά μέρα θέλω νά γράψουν στόν τάφο μου: ἔζησε στά σύνορα μιᾶς ἀκαθόριστης ἡλικίας καί πέθανε γιά πράγματα μακρινά πού εἶδε κάποτε σ' να ἀβέβαιο όνειρο.


Από τη συλλογή «Τα χειρόγραφα του Φθινοπώρου» Α 

Εκδόσεις Μετρονόμος, τόμος 3ος, σελ. 432


           
         ― Τάσος Λειβαδίτης, Τα χειρόγραφα του φθινοπώρου


“Κι μιὰ μέρα θέλω νὰ γράψουν στὸν τάφο μου: ἔζησε στὰ σύνορα
μιᾶς ἀκαθόριστης ἡλικίας καὶ πέθανε γιὰ πράγματα μακρινὰ ποὺ
……εἶδε κάποτε σ᾿ ἕνα ἀβέβαιο ὄνειρο.”


Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

«Οράτε μη θροείσθε!» ... Προσέχετε, μη ταράσσεσθε...!!! (Ματθ. 24, 6) «Εν τω κόσμω θλίψιν έξετε˙ αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον» ... Στον κόσμο τούτον θα έχετε θλίψη, αλλά να έχετε θάρρος. Εγώ έχω νικήσει τον κόσμο...!!! (Ιωάν. 16, 33)

  «Οράτε μη θροείσθε!» ... Προσέχετε, μη ταράσσεσθε...!!! (Ματθ. 24, 6) 

«Εν τω κόσμω θλίψιν έξετε˙ αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον» ... 

Στον κόσμο τούτον θα έχετε θλίψη, αλλά να έχετε θάρρος. 

Εγώ έχω νικήσει τον κόσμο...!!! (Ιωάν. 16, 33) 

"Ει ο Θεός μεθ' ημών, ουδείς καθ' ημών"...!!!






Ου θνάσκει ζάλος ελευθερίας ! Δεν πεθαίνει ο έρωτας για την ελευθερία! Ελληνική διαχρονική απάντηση! Επιτύμβιο επίγραμμα του Αντιφίλου του Βυζαντίου για τον Λεωνίδα, Παλατινή Ανθολογία. Η φράση ''Ου θνάσκει ζάλος ελευθερίας'' (Δεν πεθαίνει ο έρωτας για την ελευθερία) αποτελεί το επίγραμμα του εμβλήματος της 1ης Ταξιαρχίας Αεροπορίας Στρατού.

 Ου θνάσκει ζάλος ελευθερίας !

Δεν πεθαίνει ο έρωτας για την ελευθερία!

Ελληνική διαχρονική απάντηση!
Επιτύμβιο επίγραμμα του Αντιφίλου του Βυζαντίου για τον Λεωνίδα, Παλατινή Ανθολογία.

Η φράση ''Ου θνάσκει ζάλος ελευθερίας''
(Δεν πεθαίνει ο έρωτας για την ελευθερία)
αποτελεί το επίγραμμα του εμβλήματος
της 1ης Ταξιαρχίας Αεροπορίας Στρατού.



Αγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης. Όταν όλος ο χώρος της Ψυχής είναι κατειλημμένος από τον Χριστό, δεν χωράει ο διάβολος, δεν υπάρχει κενή θέση γι’ αυτόν… «Όταν η ψυχή είναι ταραγμένη, θολώνει το λογικό και δε βλέπει καθαρά.

 Αγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης.

 Όταν όλος ο χώρος της Ψυχής είναι κατειλημμένος από τον Χριστό, δεν χωράει ο διάβολος, δεν υπάρχει κενή θέση γι’ αυτόν…

«Όταν η ψυχή είναι ταραγμένη, θολώνει το λογικό και δε βλέπει καθαρά.
Μόνο, όταν η ψυχή είναι ήρεμη, φωτίζει το λογικό, για να βλέπει καθαρά την αιτία κάθε πράγματος.

Η ψυχή είναι πολύ βαθιά και μόνο ο Θεός τη γνωρίζει.

Γιατί να κυνηγάμε τα σκοτάδια;

Να, θα ανάψουμε το φως και τα σκοτάδια θα φύγουν μόνα τους.

Θα αφήσουμε να κατοικήσει σ’ όλη την ψυχή μας ο Χριστός και τα δαιμόνια θα φύγουν μόνα τους.

Όταν έρθει μέσα μας ο Χριστός, τότε ζούμε μόνο το καλό, την αγάπη για όλο τον κόσμο.
Το κακό, η αμαρτία, το μίσος εξαφανίζονται μόνα τους, δεν μπορούν, δεν έχουν θέση, να μείνουν.

Να μην ενδιαφέρεσαι αν σε αγαπούν, αλλά αν εσύ αγαπάς το Χριστό και τους ανθρώπους.
Μόνο έτσι γεμίζει η ψυχή.

Στην ψυχή, που όλος ο χώρος της είναι κατειλημμένος από τον Χριστό, δεν μπορεί να μπει και να κατοικήσει ο διάβολος, όσο κι αν προσπαθήσει, διότι δεν χωράει, δεν υπάρχει κενή θέση γι’ αυτόν»…!!!

Αγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης







Σωκράτης (Πλάτων, "πολιτεία"). "Οι μύθοι έχουν σκοπό να μεταδώσουν αλήθειες οι οποίες μ' έναν κωδικοποιημένο τρόπο βρίσκονται κρυμμένες μέσα στα σύμβολα.." Σωκράτης (Πλάτων, "πολιτεία")

 Σωκράτης (Πλάτων, "πολιτεία").

"Οι μύθοι έχουν σκοπό να μεταδώσουν αλήθειες οι οποίες μ' έναν κωδικοποιημένο τρόπο βρίσκονται κρυμμένες μέσα στα σύμβολα.."

Σωκράτης (Πλάτων, "πολιτεία")



Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

ΚΛΑΙΕΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ - ΒΙΝΤΕΟ.

ΚΛΑΙΕΙ  ΕΙΚΟΝΑ  ΤΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΑΣ  ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ  ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ - ΒΙΝΤΕΟ.
 


Κλαίει για μας η Παναγία! 

Η εικόνα τής Παναγίας μας   βρίσκεται σε μια ταπεινή εκκλησία στην Μολδαβία και  κλαίει

 εδώ και δύο εβδομάδες ....







ΠΗΓΗ - 
Ο ταξιδιώτης
https://www.youtube.com/watch?v=yRqGPsA4sRM


Φιόντορ Ντοστογιέφσκι: Πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτε πιο λογικό, πιο ζωντανό και τέλειο από τον Χριστό !

Φιόντορ Ντοστογιέφσκι: Πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτε πιο λογικό, πιο ζωντανό και τέλειο από τον Χριστό !

 


Φιόντορ Ντοστογιέφσκι: Επιστολή προς Φονβίζιν

Το γραφείο του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι

Φιόντορ Ντοστογιέφσκι - Επιστολή προς Φονβίζιν.

«…Δεν ξέρω, αλλά μαντεύω από το γράμμα σας ότι επιστρέψατε στην πατρίδα με κάποια θλίψι. 
Αυτό το καταλαβαίνω. 
Σκέφθηκα μερικές φορές ότι αν κάποτε επέστρεφα στην πατρίδα μου, θα ένοιωθα μεγάλη οδύνη και χαρά. 
Δεν έζησα την ζωή σας και αγνοώ γι’ αυτήν πολλά πράγματα, όπως κάθε άνθρωπος για την ζωή τού άλλου.

Αλλ’ η ανθρώπινη ευαισθησία είναι κοινή σε όλους και φρονώ ότι, επιστρέφοντας στην πατρίδα του ο κάθε εξόριστος, πρέπει να ζήση εκ νέου, μέσα στην μνήμη του, όλη του την παρελθούσα δυστυχία. 
Αυτό μοιάζει με μια ζυγαριά, με την οποία ζυγίζομε και γνωρίζομε το αληθινό βάρος όλων όσων υποφέραμε, ανεχθήκαμε, χάσαμε και μάθαμε από τους άλλους. 
Αλλ’ είθε ο Θεός να σας χαρίζει μακροημέρευσι.

Άκουσα από πολλούς ότι είστε πολύ πιστός. 
Όχι επειδή είστε πιστός, αλλ’ επειδή εγώ έζησα κι εδοκίμασα όσα θα σας πω σε παρόμοιες στιγμές, διψάμε για πίστι σαν το “ξερό χορτάρι”.
 Κι εν τέλει την βρίσκομε, επειδή η αλήθεια γίνεται φανερή μέσα στην δυστυχία.


Για μένα, έχω να πω ότι είμαι παιδί του αιώνος μου, τέκνο της αμαρτίας και της αμφιβολίας. 
Έτσι είμαι τώρα κι έτσι θα είμαι, (το ξέρω), μέχρι τον τάφο. 
Τι φρικτά βάσανα μού στοίχισε, και μου στοιχίζει ακόμη σήμερα, αυτή η δίψα για πίστι, που είναι τόσο έντονη μέσα στην ψυχή μου, όσο υπάρχουν μέσα μου ενάντια επιχειρήματα.

Εν τούτοις, ο Θεός μού χαρίζει στιγμές όπου είμαι ολότελα γαλήνιος. 
Εκείνες τις στιγμές αγαπώ και νοιώθω ότι αγαπιέμαι από τους άλλους. 
Και αυτές τις στιγμές ακριβώς εσχημάτισα μέσα μου ένα πιστεύω, όπου όλα είναι φωτεινά και ιερά για μένα.

Αυτό το πιστεύω είναι απλό: Πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτε πιο όμορφο, πιο βαθύ, πιο συμπαθητικό, πιο λογικό, πιο ζωντανό και τέλειο από τον Χριστό. 
Και λέω στον εαυτό μου, με ζηλόφθονη αγάπη, όχι μόνο ότι δεν υπάρχει τίποτε, αλλ’ ότι δεν μπορεί να υπάρχη.

Επί πλέον, αν κάποιος μου απεδείκνυε ότι ο Χριστός δεν ταυτίζεται με την αλήθεια κι ότι, στην πραγματικότητα, η αλήθεια είναι εκτός Χριστού, 
θα προτιμούσα τότε να παραμείνω με τον Χριστό, παρά να πάω με την αλήθεια».

Η επιστολή γράφτηκε το 1854

Φιοντόρ Μιχαήλοβιτς Ντοστογιέφσκι 

Ο Φιοντόρ Μιχαήλοβιτς Ντοστογιέφσκι (όπως ήταν το πλήρες ονοματεπώνυμό του) γεννιέται στην Μόσχα στις 11 Νοεμβρίου 1821. 

Πατέρας του ήταν ο Μιχαήλ Αντρέεβιτς, ένας συνταξιούχος στρατιωτικός χειρουργός, γιος κληρικού, που όμως δεν ακολούθησε βάσει παράδοσης το επάγγελμα του πατέρα του. 

Αν και μη αριστοκράτης κατάφερε να ανελιχθεί στα αριστοκρατικά στρώματα και να εξασφαλίσει στον γιο του μια αξιοπρεπή διαβίωση.

Μητέρα του μικρού Φιοντόρ ήταν η Μαρία Φιοντόροβα Νετσιάνοβα μια ευγενική και ταπεινή προσωπικότητα, στοργική και ευαίσθητη μητέρα, λάτρης της λογοτεχνίας και της τέχνης, που εμφύσησε στον μικρό Ντοστογιέφσκι την αγάπη της για την λογοτεχνία και δη για τον εθνικό ποιητή της Ρωσίας Αλεξάνταρ Πούσκιν.

 Το πατρικό πρότυπο όμως, ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με το μητρικό. 

Ο πατέρας του Ντοστογιέφσκι ήταν αλκοολικός και συχνά είχε βίαια ξεσπάσματα με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να έρθει ποτέ κοντά στον γιο του. 

Το μόνο που έκανε ήταν να εξασφαλίσει στην οικογένειά του το ευ ζην αγοράζοντας μια καλλιεργήσιμη έκταση που απέφερε ικανοποιητικά έσοδα. 

Από την άλλη μεριά, η μητέρα του Μαρία ενσάρκωνε το κλασικό πρότυπο μητέρας, αποτελώντας αργότερα την πρωταγωνίστρια σε πολλά αριστουργήματα του Ντοστογιέφσκι καλλιεργώντας μια σχέση βαθιάς αγάπης και στοργής με τον γιο της. 

Στήριγμα του μετέπειτα εφήβου Ντοστογιέφσκι ήταν ο αδελφός του Μιχαήλ.

Ο πατέρας του όσο περνούν τα χρόνια συνεχίζει να πίνει και να φέρεται βίαια, ακόμα και στους υπηκόους της  φάρμας του, γεγονός που θα οδηγήσει στον θάνατό του -περί το 1838- από τους ίδιους τους υπηκόους του, με το Ντοστογιέφσκι να είναι πλέον δέκα ετών. 

Ωστόσο, το μεγαλύτερο, ουσιαστικότερο και βαθύτερο πλήγμα για εκείνον θα έρθει νωρίτερα, στην ηλικία των δεκαέξι ετών, όταν η πολυαγαπημένη μητέρα του, Μαρία, θα πεθάνει από φυματίωση (1837) και την ίδια χρονιά θα «φύγει» και ο εθνικός ποιητής της Ρωσίας – λογοτεχνικό πρότυπο του Φιοντόρ – Αλεξάνταρ Πούσκιν. 

Έτσι, προκειμένου ο έφηβος πια Ντοστογιέφσκι να αντιμετωπίσει ήρεμα και ομαλά το πλήγμα που δέχθηκε, ο αδερφός του Μιχαήλ θα τον οδηγήσει σε οικοτροφείο.

 Εκεί θα έχει την κατάλληλη φροντίδα και τα χρόνια μέχρι την ενηλικίωση θα είναι συμπαθητικά. Αργότερα θα παραδεχτεί με ευθύτητα:

” Είναι καλύτερο να είσαι δυστυχισμένος και να γνωρίζεις το χειρότερο παρά να  είσαι ευτυχισμένος στον παράδεισο των ηλιθίων.”

Τα χρόνια της ωριμότητας του Ντοστογιέφσκι.

Πέντε χρόνια αργότερα (1843) ο Ντοστογιέφσκι θα καταφέρει να αποφοιτήσει από την κρατική Στρατιωτική Ακαδημία Μηχανικών της Αγίας Πετρούπολης με μέτριο βαθμό και βαθιά απογοητευμένος από το επίπεδο μόρφωσης που έλαβε, αποφασίζοντας να μην ασκήσει ποτέ το επάγγελμα που σπούδασε στρεφόμενος αποκλειστικά στη λογοτεχνία.

Πριν αρχίσει τη συγγραφή και προκειμένου να βιοποριστεί θα διοριστεί σε ένα γραφείο που δεν του ταιριάζει, τον φυλακίζει και του εξασφαλίζει έναν πενιχρό μισθό. Αποφασίζει να αποχωρήσει, αρνείται μια νέα θέση γραφείου και θέτει τον εαυτό του στην υπηρεσία της λογοτεχνίας.

 

 Η πρώτη του δουλειά θα είναι μια μετάφραση του έργου 

«Ευγενία Γκραντέ» του Ονόρε ντε Μπαλζάκ ενώ το πρώτο δικό του λογοτεχνικό έργο θα είναι «ο Φτωχόκοσμος» (1846) κερδίζοντας τον έπαινο του γνωστού κριτικού της λογοτεχνίας Βισσαρίων Μπελίνσκι.

 Όμως, παρά τις δυο δουλειές του, ο Ντοστογιέφσκι ζει σε συνθήκες πείνας και εξαθλίωσης. 

Το πάθος του για τον τζόγο έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του και τον κατατρώει. Τα χρήματα που εξασφαλίζει είναι λιγοστά για την επιβίωσή του αλλά και την ικανοποίηση του πάθος του. Όπως θα ομολογήσει αργότερα:

”Η ακολασία πωρώνει το μυαλό και κάνει αναίσθητη την καρδιά.”

 Η εξορία και τα βάσανα του Ντοστογιέφσκι

Το γραφείο του Ντοστογιέφσκι.

Ενώ η ζωή του κινείται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας κρατημένη σε ένα νήμα, στις 23 Απριλίου του 1849 συλλαμβάνεται για συμμετοχή στον «κύκλο Πετρασέβσκι» με κύρια κατηγορία την προσπάθεια ανατροπής του Τσάρου Νικολάου Α΄.

Ο μοσχοβίτης λογοτέχνης κατηγορήθηκε ότι έγραφε πολιτικά και όχι λογοτεχνικά κείμενα εναντίον του Τσάρου και ότι διέθετε δικό του πιεστήριο παρανόμως. 

Αν και δήλωσε αθώος, η ομιλία του δεν έπεισε τους δικαστές και οδηγήθηκε στην εκτέλεση.

 Στο απόσπασμα βλέπει τους συντρόφους του δεμένους με όπλα στραμμένα πάνω τους αλλά την τελευταία στιγμή επεμβαίνει ο Τσάρος Νικόλαος Α΄ και μεγαλόψυχα μετατρέπει την ποινή  σε καταναγκαστικά έργα. 

Έτσι, ο Ντοστογιέφκσι οδηγείται στο Όμσκ της Σιβηρίας προκειμένου να  εκτελέσει την ποινή του. 

Μετά την αποφυγή του θανάτου θα γράψει στον αδελφό του ανακουφισμένος:

«Όταν σκέφτομαι τη ζωή μου μέχρι τώρα και συνειδητοποιώ πόσο χρόνο σπατάλησα σε τιποτένια πράγματα, σε λάθη, σε τεμπελιά, στην αδυναμία να ζήσω.

 Όταν συνειδητοποιώ πόσο λίγο εκτίμησα τη ζωή, πόσες φορές πρόδωσα την καρδιά και την ψυχή μου – τότε η καρδιά μου ματώνει. 

Η ζωή είναι δώρο, η ζωή είναι ευτυχία, κάθε λεπτό μπορεί να γίνει μία αιωνιότητα ευτυχίας!… {..}».

Εκεί μένει για τέσσερα εφιαλτικά χρόνια, όπως περιγράφει στην επιστολή του:

«Το καλοκαίρι, ανυπόφορη κλεισούρα. 

Τον χειμώνα, αβάσταχτο κρύο.

 Όλα τα πατώματα ήταν σαπισμένα. 

Η βρωμά είχε πάχος τρία εκατοστά. 

Θα μπορούσε κανείς να γλιστρήσει και να πέσει… ήμασταν παστωμένοι σαν σαρδέλες σε βαρέλι… δεν υπήρχε χώρος να γυρίσεις. 

Από το σούρουπο μέχρι την αυγή, ήταν αδύνατο να μη φερθείς σαν γουρούνι… ψύλλοι, ψείρες και κατσαρίδες με το τσουβάλι…»

Οι δεσμοφύλακες τον λοιδορούν, τον βασανίζουν, του δίνουν να διαβάσει μόνο την Καινή Διαθήκη ενώ η χρόνια επιληψία από την οποία έπασχε θα επιδεινωθεί. Καταφέρνει να αποφυλακισθεί το 1854 και οδεύει στα σύνορα Σιβηρίας – Κίνας για να εκτελέσει το δεύτερο μέρος της ποινής του με τη μορφή στρατιωτικής θητείας.

Εκεί γνωρίζει την Μαρία Ντμιτρίεβα Ισάεφ, την οποία, αν και παντρεμένη, την ερωτεύεται. Όταν πεθαίνει ο σύζυγό της, η Ντμιτρίεβα παντρεύεται το Ντοστογιέφσκι (1857). Οι εμπειρίες που βιώνει ο ρώσος λογοτέχνης είναι πρωτόγνωρες, απερίγραπτες και σκληρές. Αποφασίζει να τις καταγράψει σε ένα βιβλίο που θα εκδώσει το 1862, «Το Σπίτι των Νεκρών»

Οι βαναυσότητες που θα βιώσει εκεί θα επιφέρουν ριζικές αλλαγές στον τρόπο σκέψης του αλλάζοντας τις μέχρι πρότινος πάγιες θρησκευτικές και πολιτικές του θέσεις. 

Ο Ντοστογιέφσκι πλέον γίνεται θρησκευόμενος, συντηρητικός, αναθεωρεί τις απόψεις και τη στάση του πάνω σε πολλά ευρωπαϊκά φιλοσοφικά ρεύματα και γίνεται λάτρης της ρωσικής υπαίθρου, τις αξίες της οποίας θα καταγράψει αργότερα. 

Μάλιστα, γυρνώντας στην Αγία Πετρούπολη το 1862,  αποφασίζουν μαζί με τον αδερφό του Μιχαήλ, να εκδώσουν τον «Χρόνο» και την «Εποχή» χωρίς όμως, μεγάλη επιτυχία.

”Ο πολιτισμός μιας χώρας φαίνεται από το επίπεδο διαβίωσης των φυλακισμένων της.”

 Το έργο και το τέλος του Ντοστογιέφσκι

Τρία χρόνια μετά (1864) θα βρεθεί μπροστά στο πεπρωμένο, και πάλι η ίδια η ζωή θα του δείξει πόση ειρωνεία μπορεί να κρύβει…! Η γυναίκα του Μαρία -που είχε το ίδιο όνομα με την μητέρα του- πεθαίνει και αυτή από φυματίωση ενώ λίγο αργότερα θα πεθάνει και ο αδελφός του Μιχαήλ. 

Ο Ντοστογιέφσκι βυθίζεται σε βαθύ πένθος.

 Αποφασίζει να αναλάβει τα χρέη της χήρας του αδελφού του και των παιδιών της. 

Η κατάθλιψη όμως βαθαίνει και καταφεύγει στον τζόγο. Η ζωή του ακροβατεί ανάμεσα στην καταστροφή και στη σωτηρία. Έρχεται όμως η διέξοδος ή μάλλον η οριστική του κατάληξη. Επιδίδεται εντατικά στο γράψιμο και το 1866 δημοσιεύει το αριστούργημά του «Έγκλημα και Τιμωρία» στον «Ρώσο Αγγελιαφόρο». 

Καταφέρνει μάλιστα, να το γράψει σε εξωπραγματικά σύντομο χρόνο προσβλέποντας σε μια άμεση προκαταβολή, την οποία και θα λάβει. 

Κατά τον ίδιο τρόπο θα συγγράψει και τον «Παίχτη» ολοκληρώνοντάς τον σε μόλις 27 (!) μέρες υπαγορεύοντάς τον στην εικοσάχρονη στενογράφο Άννα Γκριγκόριεβνα Σνίτκινα, την οποία γνώρισε και ερωτεύτηκε αμέσως.

 Η εξορία και ένα άρθρο για τα τυχερά παίγνια θα αποτελέσουν την τέλεια αφορμή για το έργο του. 

Παρ’ όλα αυτά, προκειμένου το ζευγάρι να γλυτώσει από τους δανειστές, αφού παντρευτεί (1886) πηγαίνει στην Ευρώπη ταξιδεύοντας κατά σειρά σε Γερμανία, Ιταλία και Ελβετία. 

Ενώ απουσιάζει ο Ντοστογιέφσκι από την γενέτειρά του Ρωσία, η φήμη του γιγαντώνεται. 

Θα συνεχίσει να γράφει και να εκδίδει έργα όλη αυτήν την περίοδο (1873-1881) όπως τα: οι «Δαιμονισμένοι», τα «Ημερολόγια του Συγγραφέα» και οι «Αδελφοί Καραμαζώφ» (1879-80), ένα έργο που θίγει το θέμα της πατροκτονίας, το οποίο θα παρουσιάσει τεράστια επιτυχία και θα εξασφαλίσει στον Ντοστογιέφσκι παγκόσμια αναγνώριση και καταξίωση. 

Έναν χρόνο αργότερα, εκφωνεί λόγο προς τιμήν του ποιητή Αλεξάνταρ Πούσκιν με αφορμή τα αποκαλυπτήρια του μνημείου του στη Μόσχα. 

Ωστόσο, η ήδη κλονισμένη υγεία του θα επιβαρυνθεί.

 Οι κρίσεις επιληψίες είναι πια αρκετά συχνές και οι ανανήψεις γίνονται όλο και πιο δύσκολες. 

Τελικά, στις 9 Φεβρουαρίου (η πιο πιθανή ημερομηνία) πεθαίνει σε ηλικία 60 ετών. 

Στην κηδεία του θα παρευρεθούν πάνω από 40.000 άνθρωποι για να τον αποχαιρετήσουν. 

Ο τάφος του βρίσκεται στο Μοναστήρι Αλεγάντερ Νέφσκι στην Αγία Πετρούπολη.

”Δεν θα με αφήσουν… δεν μπορώ… ωραία!”

Η παγκόσμια αναγνώριση και η επιρροή που άσκησε

Η φήμη και η αναγνώριση του Ντοστογιέφσκι κατάφεραν να ξεπεράσουν τα σύνορα της Ρωσίας και να γίνουν οικουμενικές. Προσωπικότητες όπως ο Άλμπερ Καμύ, ο Νίτσε, ο Αϊνστάιν, ο Τολστόι, ο Χέμινγουεϊ, ο Τόμας Μανν, η Βιρτζίνια Γουλφ και ο Τζέιμς Τζόις επηρεάστηκαν βαθιά από το έργο του, άντλησαν ουκ ολίγες πληροφορίες από τα έργα του, και παραδέχτηκαν τον μοσχοβίτη λογοτέχνη ως έναν εκ των κορυφαίων της παγκόσμιας λογοτεχνίας. 

Συγκεκριμένα, λέγεται, πως ο Τολστόι, όταν πληροφορήθηκε το θάνατο του Ντοστογιέφσκι βυθίστηκε στην κατάθλιψη ενώ την στιγμή που βρέθηκε νεκρός στον σιδηροδρομικό σταθμό του Αστράποβο κρατούσε ένα αντίτυπο των «Αδερφών Καραμαζώφ».  

Ο Καμύ τον χαρακτήρισε ως «Ο σπουδαιότερος προφήτης του 20ου αιώνα» και ο Νίτσε δήλωσε, ότι είναι «ο μοναδικός ψυχολόγος από τον οποίο είχα να μάθω». 

Ακόμα και ο Φρόιντ, παρόλο που έγραψε ένα επικριτικό άρθρο με τίτλο «ο Ντοστογιέφσκι και η Πατροκτονία» κατατάσσει το αριστούργημα οι «Αδερφοί Καραμαζώφ» στα τρία κορυφαία όλων των εποχών, ενώ, τέλος, ο Αϊνστάιν παραδέχτηκε με αφοπλιστική ειλικρίνεια ότι «Ο Ντοστογιέφσκι μού προσφέρει πολύ περισσότερα από οποιονδήποτε επιστήμονα».

Φιόντορ Ντοστογιέφσκι.



ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΒΙΝΤΕΟ. Αν πάρουμε την κάρτα του πολίτη θα χάσουμε τον παράδεισο . Ενώ αν δεν την δεχτούμε θα καταταγούμε στο 10ο Αγγελικό Τάγμα.

ΑΓΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ  ΣΑΒΒΑΣ  ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΒΙΝΤΕΟ.
Αν πάρουμε την κάρτα του πολίτη θα χάσουμε τον παράδεισο .
Ενώ αν δεν την δεχτούμε θα καταταγούμε στο 10ο Αγγελικό Τάγμα.

 




ΣΟΥΧΑΡΙΤ ΜΠΑΓΚΝΤΙ - ΙΑΤΡΟΣ - ΒΙΝΤΕΟ - ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΗΜΗΣ ΙΑΤΡΟΣ ΙΟΛΟΓΟΣ ΣΟΥΧΑΡΙΤ ΜΠΑΓΚΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ....

ΣΟΥΧΑΡΙΤ  ΜΠΑΓΚΝΤΙ  -  ΙΑΤΡΟΣΒΙΝΤΕΟ -  ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΦΗΜΗΣ ΙΑΤΡΟΣ ΙΟΛΟΓΟΣ  ΣΟΥΧΑΡΙΤ  ΜΠΑΓΚΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟ ΣΕ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ  ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ....