Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

Μήν τρέχετε γυρεύοντας προορατικούς και διορατικούς - Οσία Ματρώνα εκ Ρωσίας η τυφλή.

Μήν τρέχετε γυρεύοντας προορατικούς και διορατικούς.


''Μήν τρέχετε γυρεύοντας
 προορατικούς και διορατικούς.
Ἐάν είναι κάτι,
 ο Θεός
θα σας το δείξει μόνος Του,
την ώρα που πρέπει.''

 Οσία Ματρώνα εκ Ρωσίας η τυφλή
[ 1881 - 1952 ]

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Η Ρωσία προωθεί τη στρατιωτική-τεχνική συνεργασία με την Κίνα, τη Νότια Αφρική, λέει ο Λαβρόφ.Ο κορυφαίος διπλωμάτης χαρακτήρισε σαστισμένη την αντίδραση της Δύσης, η οποία συχνά έκανε φασαρία για «κάτι κοινό στην πρακτική των ναυτικών δυνάμεων».

 © Sergei Savostyanov/TASS

ΠΡΕΤΟΡΙΑ, 23 Ιανουαρίου. /TASS/. Η Ρωσία αναπτύσσει στρατιωτική-τεχνική συνεργασία με την Κίνα και τη Νότια Αφρική, δήλωσε ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ σε συνέντευξη Τύπου μετά τις συνομιλίες με τον Νοτιοαφρικανό ομόλογό του Naledi Pandor τη Δευτέρα.

«Όσον αφορά τις ναυτικές ασκήσεις [από τη Ρωσία, τη Νότια Αφρική και την Κίνα], και σε ποιο βαθμό αντικατοπτρίζουν την επιθυμία ανάπτυξης στρατιωτικής συνεργασίας: αναπτύσσουμε στρατιωτική συνεργασία με τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, καθώς και με τη Δημοκρατία της Νότιας Αφρικής, " είπε ο Λαβρόφ.

Υπενθύμισε ότι οι τριμερείς ασκήσεις δεν ήταν κάτι καινούργιο.

«Έχουμε κάνει τέτοιες ναυτικές ασκήσεις για παράδειγμα με την Κίνα και την Ινδία. Είναι καταρχήν αντιτρομοκρατικές», επεσήμανε.

Ο Λαβρόφ χαρακτήρισε σύγχυση την αντίδραση της Δύσης, η οποία συχνά έκανε φασαρία για «κάτι κοινό στην πρακτική των θαλάσσιων δυνάμεων».

«Ειδικά σε μια κατάσταση όπου η Δύση διεξάγει τέτοιες ασκήσεις κάτω από ανοιχτά επιθετικά σενάρια πολύ πιο συχνά από τις χώρες μας», κατέληξε.

Ναυτικές ασκήσεις με πλοία από τη Νότια Αφρική, τη Ρωσία και την Κίνα θα πραγματοποιηθούν από τις 17 Φεβρουαρίου έως τις 27 Φεβρουαρίου. Όπως ανέφερε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Άμυνας της Νότιας Αφρικής στην ιστοσελίδα του, η άσκηση θα διεξαχθεί στον Ινδικό Ωκεανό για 10 ημέρες στις περιοχές του λιμανιού του Durban και του Richards Bay «με στόχο την ανταλλαγή δεξιοτήτων και επιχειρησιακών γνώσεων». Σύμφωνα με το ανακοινωθέν, η κοινή άσκηση αποσκοπεί στην «ενίσχυση των ήδη ανθημένων σχέσεων μεταξύ της Νότιας Αφρικής, της Ρωσίας και της Κίνας».

Η πρώτη τέτοια τριμερής άσκηση πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2019 στην περιοχή του Κέιπ Τάουν στον Ατλαντικό Ωκεανό, νοτιοδυτικά της Νότιας Αφρικής.

https://tass.com/defense/1565917

Αν παραδοθούν στο Κίεβο, άρματα μάχης Leopard θα βάλουν τη Ρωσία και το ΝΑΤΟ στο χείλος της σύγκρουσης.

 ΜΟΣΧΑ, 23 Ιανουαρίου. /TASS/. Οι δυτικές χώρες ενδέχεται να αρχίσουν να παραδίδουν άρματα μάχης Leopard 2 στην Ουκρανία μέχρι την άνοιξη, κάτι που κατά πάσα πιθανότητα θα οδηγήσει τη Ρωσία και το ΝΑΤΟ να παρασυρθούν στα πρόθυρα μιας άμεσης σύγκρουσης, δήλωσαν στο TASS τη Δευτέρα ειδικοί στον τομέα των διεθνών σχέσεων.

Όπως παρατήρησε ο Fyodor Lukyanov, διευθυντής ερευνών της Διεθνούς Λέσχης Συζήτησης Valdai, το ΝΑΤΟ εισέρχεται τώρα στην πιο κρίσιμη φάση σχετικά με τη δυνατότητα προμήθειας Leopards στην Ουκρανία. «Πιθανότατα, θα «πιέσουν» την απόφαση να παραχωρήσουν τα τανκς, αλλά τότε η συμμαχία θα πρέπει να περπατήσει σε τεντωμένο σκοινί», πιστεύει. Σε αυτή την περίπτωση, η Ρωσία όχι μόνο θα απειλήσει με αντίποινα, αλλά στην πραγματικότητα θα το κάνει, προβλέπει. "Θα ακολουθήσουν απεργίες στις οδούς ανεφοδιασμού και στις αποθήκες. Εάν συνεχίσουμε να επιδοκιμάζουμε τέτοιες προμήθειες, τότε οι τελευταίοι φόβοι στη Δύση θα εξαφανιστούν: τι νόημα έχει να είμαστε προσεκτικοί, εάν η Ρωσία δεν ανταποκριθεί;"

Σε ορισμένες χώρες, όπως η Πολωνία, τα κράτη της Βαλτικής, η Βρετανία και οι ΗΠΑ, ο Λουκιάνοφ βλέπει μια σαφή τάση κλιμάκωσης. Ταυτόχρονα, η Ουάσιγκτον, λέει, «είναι στην ευχάριστη θέση να εκχωρήσει το δικαίωμα συμμετοχής στην κλιμάκωση στους ευρωπαίους συμμάχους της, ιδίως στη Γερμανία».

Η Γερμανία, με τη σειρά της, προσπαθεί να κάνει ελιγμούς όσον αφορά την προμήθεια τανκς στην Ουκρανία και, για διάφορους λόγους, φοβάται την απευθείας αποστολή βαρέων επιθετικών όπλων στο Κίεβο, σημείωσε ο Λουκιάνοφ. «Αλλά νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου», συνέχισε. «Σήμερα είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η Γερμανία θα είναι ανένδοτη και θα αρνηθεί να το κάνει, αν και προς το παρόν προσπαθεί να κάνει ελιγμούς». Ο ειδικός επέστησε επίσης την προσοχή στις αναφορές ότι η Γερμανία θα μπορούσε να προμηθεύσει Leopards στην Ουκρανία μόνο εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες έστελναν τα άρματα μάχης Abrams τους. Με αυτόν τον τρόπο το Βερολίνο προσπαθεί να «μοιράσει την ευθύνη» με τις ΗΠΑ.

Ανοιξιάτικες παραδόσεις και κόκκινες γραμμές

Ο διευθυντής προγράμματος της λέσχης συζήτησης Valdai, καθηγητής πανεπιστημίου MGIMO Oleg Barabanov, πιστεύει ότι η απόφαση της ΕΕ υπέρ της προμήθειας δεξαμενών στην Ουκρανία θα ληφθεί στο εγγύς μέλλον, παρά τις υπάρχουσες διαφωνίες για το θέμα αυτό μεταξύ ευρωπαϊκών χωρών.

"Μου φαίνεται ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα εγκριθεί αυτή η απόφαση. Βλέπουμε ήδη τη Γερμανία να παρασύρεται προς την κατεύθυνση να δώσει το πράσινο φως στην προμήθεια ορισμένων απαρχαιωμένων αρμάτων μάχης, που χρησιμοποιούνται κυρίως για εκπαίδευση. Σαφώς, κανείς δεν θέλει να είναι ο πρώτος που αναλάβετε την ευθύνη, αλλά με κάποιο τρόπο, με κάποιο τρόπο, μέχρι την άνοιξη, όλα θα τακτοποιηθούν, κατά τη γνώμη μου», είπε.

Παράλληλα, ο ειδικός τόνισε ότι η Πολωνία θα περάσει μια άλλη κόκκινη γραμμή, εάν παραδώσει στην Ουκρανία τα γερμανικά άρματα μάχης Leopard που έχει στη διάθεσή της.

Θέμα τακτικής, όχι στρατηγικής

Σύμφωνα με τον Andrey Kortunov, γενικό διευθυντή του Συμβουλίου Διεθνών Υποθέσεων της Ρωσίας, είναι δύσκολο για τη Γερμανία να περάσει τη γραμμή και να στείλει Leopards στο Κίεβο, γιατί συμβολικά αυτό θα είχε αρνητικές επιπτώσεις στο Βερολίνο. «Η ίδια η ιδέα των γερμανικών αρμάτων μάχης στο Ντονμπάς δεν φαίνεται πολύ καλή για τη Γερμανία», σημείωσε.

Ο Kortunov πιστεύει ότι το θέμα της αποστολής Leopards στην Ουκρανία για τη Γερμανία ήταν περισσότερο θέμα τακτικής, παρά στρατηγικό, και δεν θα άλλαζε τη στάση του Βερολίνου για περαιτέρω βοήθεια προς την Ουκρανία. «Εάν η Γερμανία δεν βιάζεται να παράσχει κάποιο συγκεκριμένο τύπο όπλων, αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει θεμελιώδης διχασμός μεταξύ Βερολίνου και Ουάσιγκτον στο όραμά τους για τη σύγκρουση και τα επιθυμητά αποτελέσματα της σύγκρουσης», εξήγησε ο Κορτούνοφ.

"Μέχρι τώρα, ο εξοπλισμός που πήγαινε από την Ευρώπη στην Ουκρανία ήταν σοβιετικής κατασκευής. Το Leopard δεν είναι ένα νέο τανκ, αλλά θα σημαίνει τη διέλευση μιας συγκεκριμένης γραμμής. Θα ξεκινήσουν οι προμήθειες στρατιωτικού υλικού σε υπηρεσία με τις χώρες του ΝΑΤΟ. Υπό όλες αυτές τις συνθήκες, η αυτοσυγκράτηση της Γερμανίας είναι εύκολα κατανοητή», πρόσθεσε ο Κορτούνοφ.

Για την προμήθεια αρμάτων μάχης Leopard 2 στην Ουκρανία

Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς δήλωσε την Κυριακή ότι το Βερολίνο ενεργεί σε συντονισμό με τους συμμάχους του για το θέμα της προμήθειας αρμάτων μάχης στην Ουκρανία. Στις 20 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε τακτική συνάντηση υπουργών Άμυνας από περίπου 50 χώρες στην αεροπορική βάση Ramstein των ΗΠΑ στη Γερμανία. Ο Γερμανός υπουργός Άμυνας Μπόρις Πιστόριους δήλωσε στη συνέχεια ότι οι συμμετέχοντες δεν έχουν αποφασίσει ακόμη για την προμήθεια Leopards στην Ουκρανία. Στη συνάντηση συμφωνήθηκαν μεγάλες παραδόσεις άλλων τύπων υλικού στο Κίεβο, συμπεριλαμβανομένων οχημάτων μάχης πεζικού, συστημάτων πυροβολικού και αεράμυνας, ελαφρών αρμάτων μάχης και μεγάλων ποσοτήτων διαφόρων πυρομαχικών. Η Γερμανίδα υπουργός Εξωτερικών Annalena Baerbock δήλωσε ότι το Βερολίνο δεν θα παρέμβει, εάν η Βαρσοβία προμήθευε τα γερμανικής κατασκευής άρματα μάχης Leopard 2 στο Κίεβο.

Στις 18 Ιανουαρίου, η εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung, επικαλούμενη πηγές, ανέφερε ότι ο Σολτς, σε τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν, είπε ότι η Γερμανία θα συμφωνούσε να επιτρέψει την προμήθεια αρμάτων μάχης Leopard 2 στο Κίεβο μόνο υπό την προϋπόθεση ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες από την πλευρά του, παρείχε στην Ουκρανία άρματα μάχης Abrams. Αργότερα, ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης το διέψευσε, σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση δεν γνώριζε τίποτα για τυχόν επίσημα αιτήματα για επανεξαγωγή γερμανικών αρμάτων μάχης στην Ουκρανία.

https://tass.com/politics/1566039

ΜΟΣΧΑ - Η ειδική επιχείρηση της Μόσχας εξέθεσε το σχέδιο βιοεργαστηρίου του Πενταγώνου στην Ουκρανία.

 Η αντιπρόεδρος της Ρωσικής Κρατικής Δούμας Ιρίνα Γιαρόβαγια.

ΜΟΣΧΑ, 23 Ιανουαρίου. /TASS/. Το μυστικό βιολογικό έργο του Πενταγώνου αποκαλύφθηκε κυρίως χάρη στην ειδική στρατιωτική επιχείρηση της Ρωσίας και το έργο της επιτροπής, δήλωσε η Irina Yarovaya, συμπρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής που εξετάζει το έργο των αμερικανικών βιοεργαστηρίων στην Ουκρανία και αντιπρόεδρος της Κρατικής Δούμας. την Δευτέρα.

"Η αποκάλυψη του μυστικού και πολύ επικίνδυνου βιολογικού έργου του Πενταγώνου στην Ουκρανία κατέστη δυνατή πρώτα από όλα λόγω της ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης και της έρευνάς μας. Και βλέπουμε ότι αυτό έχει προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον, συμπεριλαμβανομένου του δημόσιου ενδιαφέροντος για τις ίδιες τις Ηνωμένες Πολιτείες", είπε σε συνεδρίαση της επιτροπής.

Καθήκον της επιτροπής είναι να «παρουσιάσει όλα τα στοιχεία που έχουν διερευνηθεί με αιτιολογημένο, συνεπή και συστηματικό τρόπο», που επιβεβαιώνει πλήρως το αβάσιμο στρατιωτικό-βιολογικό έργο «που διαχειρίζονται οι ΗΠΑ στην Ουκρανία ως μέρος ενός μεγαλύτερου, επικίνδυνου και επιθετικό σχέδιο για τον στρατιωτικό-βιολογικό αποικισμό του κόσμου», πρόσθεσε ο ανώτερος νομοθέτης.

Τον Μάρτιο του 2022, η Κρατική Δούμα της Ρωσίας και το Συμβούλιο της Ομοσπονδίας ενέκριναν ψήφισμα για τη διεξαγωγή ειδικής κοινοβουλευτικής έρευνας για τη λειτουργία βιολογικών εργαστηρίων στην Ουκρανία και τη δημιουργία ειδικής ομάδας 14 μελών της Δούμας και 14 μελών του Ομοσπονδιακού Συμβουλίου. Η Yarovaya και ο Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου της Ομοσπονδίας, Konstantin Kosachev, είναι οι συμπροεδρεύοντες της επιτροπής.

Ο Yarovaya είπε νωρίτερα ότι η έρευνα επρόκειτο να παράγει ένα ενημερωτικό δελτίο που θα αποσταλεί στον Ρώσο πρόεδρο, στην κυβέρνηση και σε διεθνείς οργανισμούς. Το σημείωμα θα περιέχει τα απαραίτητα στοιχεία και θα «εκθέτει τις σχέσεις αιτίου-αποτελέσματος, τις απειλές και τις προκλήσεις και όλους τους εμπλεκόμενους οργανισμούς, νομικά πρόσωπα και αξιωματούχους».

https://tass.com/politics/1565923

ΒΙΝΤΕΟ - Η Σχέση τού Προσκοπισμού μέ τήν Μασονία ! Ομοιοπαθητική καί Καράτε - αντίθετα μέ τόν Χριστιανισμό καί τήν επιστήμη .




 Ο Προσκοπισμός - Οδηγισμός χρησιμοποιεί τα ίδια σύμβολα με την Μασονία π.χ. Φοίνικας πού κοιτά δεξιά , πεντάκτινο αστέρι ( βλ. σύμβολο 100 χρόνων ) , τεκτονική χειραψία κ.λ.π. !

 
Στό Σύμβολο 100 χρόνων Προσκοπισμού , διακρίνονται , 2 πεντάκτινα Μασονικά αστέρια καί ο φοίνικας πού κοιτά δεξιά !



Σε γραμματόσημο των Μασόνων, τό 
πεντάκτινο αστέρι κατέχει κεντρική θέση !


 Στήν Μασονική σφραγίδα , διακρίνεται ο ίδιος φοίνικας πού κοιτά δεξιά !
 


  Επίσης, οί πρόσκοποι βάζουν τά παιδιά νά σχηματίζουν τήν , όμοια μέ τούς Μασόνους , αραμαϊκή αλυσίδα !



   Στήν Εκκλησία  , τά πηγαίνουν σπάνια καί σέ μεγάλες εορτές μόνο , πρός τό θεαθήναι . Τίς Κυριακές , σχεδόν όλου τού χρόνου , διοργανώνουν  εκδρομές σε δάση , βουνά κ.λ.π. ! Για ποιόν λόγο ; Άν ήταν όντως Χριστιανικός ό Προσκοπισμός , θά δίδασκε τά παιδιά νά εκκλησιάζονται κάθε Κυριακή , όπως ορίζουν οί ιεροί κανόνες τής Ορθοδόξου Εκκλησίας . 
   Ακόμα , οί Πρόσκοποι ορκίζονται μέ υψωμένα τά δύο δάκτυλα καί όχι όπως ορκίζονται οί Ορθόδοξοι Χριστιανοί μέ τά τρία δάκτυλα ενωμένα ! ( Πάντως Ό Χριστός μάς έχει δώσει εντολή στό Άγιο Ευαγγέλιο νά μήν ορκιζόμεθα καθόλου ). 
Η ονομασία '' Λυκόπουλα '' τήν οποία  δίνουν στά Χριστιανόπουλα , είναι πάλι συγκενική μέ τήν Μασονία στήν οποία ό Μασόνος λέγεται 
'' Λυκιδεύς '' ( λύκος ) ! 
Εκτός αυτού, ό χαρακτηρισμός 
'' λύκος '' είναι εντελώς αντίθετος
 μέ τόν χαρακτηρισμό '' πρόβατο '' 
πού έδωσε ό Χριστός στούς Χριστιανούς ! 
Λύκους ονόμασε τούς εχθρούς Τού !


   Περί τής ψευδο επιστήμης τής Ομοιοπαθητικής , καλό είναι νά γνωρίζουμε πώς ουδέποτε ανεγνωρίσθη από τήν αληθινή επιστήμη καί αυτό από μόνο τού τά λέει όλα . 
Η θεωρία τού Σαμουήλ Χάνεμαν  , περί 
'' δυναμοποίησης '' τού βοτάνου έπειτα από διαδοχικές '' αραιώσεις '' καί '' απελευθέρωσης τής Θείας ουσίας '' τού βοτάνου , είναι
 ξεκάθαρη Μαγεία ! 
Γι΄ αυτό , εκτός από αντι επιστημονική , η ομοιοπαθητική , είναι καί αντι χριστιανική !
https://stwmenkalws.blogspot.com/2012/03/blog-post_20.html
             
           ΒΙΝΤΕΟ - ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ.

ΒΙΝΤΕΟ - ΜΑΣOΝΙΑ - ΠΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ - ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ - ΚΑΡΑΤΕ.

ΒΙΝΤΕΟ - ΤΟ ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΩΝ ΙΕΧΩΒΙΤΩΝ - ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ. Λέει τά πάντα αυτό τό καταπληκτικό ντοκιμαντέρ , λύνει πολλές απορίες για το ποιοί θέλουν παγκόσμια κυβέρνηση από τότε,και γιά το τι ακριβώς συμβαίνει στήν Ελλάδα αλλά καί σε ολόκληρο τόν κόσμο καί φθάσαμε σέ αυτό τό σημείο...

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023

ΒΙΝΤΕΟ - ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΗΞΕΡΟ...

Ο Όσιος Μάξιμος ο Ομολογητής εορτάζει στις 21 Ιανουαρίου & 13 Αυγούστου ε.ε. Ὀρθοδοξίας ὁδηγέ, εὐσεβείας Διδάσκαλε καὶ σεμνότητος, τῆς Ἐκκλησίας ὁ φωστήρ, τῶν Μοναζόντων θεόπνευστον ἐγκαλλώπισμα, Μάξιμε σοφέ, ταῖς διδαχαῖς σου πάντας ἐφώτισας, λύρα τοῦ Πνεύματος. Πρέσβευε Χριστῷ τῷ Θεῷ, σωθῆναι τας ψυχας ημων.



Πρωτασικρίτης των Ανακτόρων

Ο Άγιος Μάξιμος ο ομολογητής καταγόταν από πλούσια και επιφανή οικογένεια. Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 580 μ.Χ. και έζησε επί της βασιλείας του Βυζαντινοί αυτοκράτορα Ηρακλείου και των διαδόχων του.

Οι γονείς του τον βάφτισαν Χριστιανό σε μικρή ηλικία. Τον παρέδωσαν σε σοφούς διδασκάλους κι’ έμαθε πολλά γράμματα.

Συνήθιζαν την εποχή εκείνη, όσους προόριζαν για μεγάλα αξιώματα, να τους δίδουν μεγάλη και σοβαρή μόρφωση.

Ο Μάξιμος διακρινόταν δια την μεγάλη ευφυΐα, την καταπληκτική μνήμη, την σπάνια κρίση, και την πολύπλευρη μόρφωση. Είχε μεγάλη ρητορική δεινότητα. Σπούδασε ποίηση και άλλες επιστήμες. Προ παντός όμως επιδόθηκε στην φιλοσοφία.

Από την φιλοσοφία έπαιρνε τα ωφέλιμα και άφηνε τα ψυχοβλαβή και άχρηστα. Είχε πόθο ο μακάριος ν’ αρέσει μόνον στον Θεό και να σώσει την ψυχή του. Ήταν και πολύ ταπεινός. Δεν περηφανευόταν για την μεγάλη καταγωγή του, ούτε για την σοφία και την αρετή του.

Τουναντίον ήταν ταπεινότερος από όλους. Γι’ αυτό και όλοι τον αγαπούσαν, τον θαύμαζαν και τον σέβονταν.

Την φήμη του Μαξίμου την άκουσε και ο Ηράκλειος, που βασίλευε τότε στην Κωνσταντινούπολη (610-641). Τον προσέλαβε σαν γραμματέα του και τον έκανε πρώτον στο παλάτι.

Είχε το αξίωμα του Πρωτασικρίτη στα Ανάκτορα. Έγραφε τα υπομνήματα, συνέτασσε τα έγγραφα, και γενικά προΐστατο της γραμματειακής υπηρεσίας του Αυτοκράτορα.
Η αίρεσης του Μονοθελητισμού

Η κοσμική ζωή του Παλατιού κούραζε τον Μάξιμο. Δεν μπορούσε να παραμείνει μέσα στο θόρυβο και τις μέριμνες της ζωής. Ποθούσε την ησυχία και την άσκηση.

Ήθελε ν’ αποσυρθεί σε Μοναστήρι, για να βρει τον εαυτό του. Ήθελε συγχρόνως να βοηθήσει την Εκκλησία, διότι εταράσσετο τότε από την αίρεση των Μονοθελητών.

Υπερασπίσθηκε τις αλήθειες της πίστεώς από την αίρεση των Μονοθελητών.

Γίνεται Μοναχός.
Ο Μάξιμος μια μέρα παράτησε και δόξες του κόσμου και συγγένεια περήφανη και κάθε άλλη απόλαυση και πήγε σ’ ένα Μοναστήρι, στη Χρυσούπολη (Σκούταρι), που βρίσκεται απέναντι από την Κωνσταντινούπολη Εκεί έγινε καλόγηρος και επιδόθηκε με τον ασκητικό βίο.

Ζούσε με κακοπάθεια, σκληραγωγία, αγρυπνίες και προσευχές. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα ξεπέρασε όλους τους μοναχούς στους πνευματικούς αγώνες και στην αρετή. Η αρετή και η Αγιότης του Μαξίμου, ήταν φανερή.

Οι αδελφοί της Μονής απεφάσισαν να τον ψηφίσουν Ηγούμενο, όταν ο Ηγούμενος είχε πεθάνει. Το φορτίο ήταν βαρύ. Γι’ αυτό και δίσταζε να το αναλάβει. Στις πολλές όμως παρακλήσεις τους κάμφθηκε.

Ανέλαβε την ηγουμενία και την πνευματική επίβλεψη των αδελφών. Έπρεπε να προσφέρει και σ’ αυτόν τον τομέα τις υπηρεσίες του. Με λόγια και με έργα ο Μάξιμος δίδασκε καθημερινώς τους αδελφούς.

Άλλοτε χρησιμοποιούσε την επιείκεια και άλλοτε την αυστηρότητα, αναλόγως των περιστάσεων. Στην ησυχία του Μοναστηριού έγραψε πολλά και σπουδαία βιβλία. Καταστάθηκε ένας μεγάλος διδάσκαλος της Θεολογίας.

Ο κίνδυνος εκ των Περσών – Ο Αγώνας του Αγίου κατά της Αιρέσεως
Έτσι, λοιπόν, ασκήτευε ο μακάριος Ομολογητής.

Αλλά η περσική απειλή, που είχε δημιουργήσει για την Βυζαντινή Αυτοκρατορία κρίσιμη κατάσταση, έσπασε την ησυχία του και τον αγώνα του για την κατάκτηση των αρετών από τον τόπο της ασκήσεώς του.

Για πολλά χρόνια οι Πέρσες εμφανίζονταν στην ακτή απέναντι από την Κωνσταντινούπολη.

Φαίνετε δε, ότι κατά την διάρκεια μιας εισβολής τους στη Χρυσούπολη, το 624 μ.Χ., ο Άγιος Μάξιμος αναγκάστηκε να αποσυρθεί με τους μαθητές του νοτιότερα, στην Κύζικο.

Εκεί διέμεινε για δύο περίπου χρόνια στη μονή του Αγίου Γεωργίου και συναναστρεφόταν με τον Επίσκοπο Ιωάννη μετά του οποίου αντήλλαξε αργότερα επιστολές. Ίσως να είχε αρχίσει νωρίτερα την συγγραφική του δράση, αλλά ήδη από την εποχή αυτή επιδίδεται εντατικά στο έργο της συγγραφής.

Λόγω συνεχίσεως των Περσικών καταδρομών ο Άγιος υποχρεώνεται να φύγει, το 626 μ.Χ., και από την Κύζικο. Έρχεται για λίγο στην Κρήτη και στην συνέχεια μεταβαίνει στην Αφρική. Θεωρείται δε πιθανό να πέρασε και από την Κύπρο.

Στην Καρχηδόνα εμφανίζεται την Πεντηκοστή του έτους 632 μ.Χ., αλλά είχε φθάσει εκεί νωρίτερα. Κατά τα χρόνια αυτά συγγράφει δύο από τα σπουδαιότερα έργα του, το «Προς Θαλάσσιον» και «Περί Αποριών».

Εγκαταβίωσε στην μονή Ευκρατά της Καρχηδόνας, όπου ήταν εγκατεστημένος και άλλος φυγάς, από την Παλαιστίνη, ο Σωφρόνιος. Εκεί έμαθε τις ενέργειες του νέου Πατριάρχη Αλεξανδρείας Κύρου, οι οποίες απέληξαν το 633 μ.Χ. στην ενωτική συμφωνία που διαμόρφωσε την αίρεση του Μονοενεργητισμού.

Ο Σωφρόνιος τάχθηκε αμέσως εναντίων της νέας αυτής μορφής της χριστολογικής αιρέσεως. Στην θέση του αυτή τον ακολούθησε ο Άγιος Μάξιμος.

Έτσι συμμετείχε στη σύνοδο του Λατερανού, η οποία συγκλήθηκε το έτος 649 μ.Χ. επί Πάπα Ρώμης Μαρτίνου Α’, όπου καταδικάσθηκε ο Μονοθελητισμός και αναθεματίσθηκαν εκείνοι που ανοήτως δογμάτιζαν ότι ο Χριστός έχει μία μόνο θέληση, τη θεία, σε αντίθεση προς την Ορθόδοξη διδασκαλία, κατά την οποία ο Χριστός έχει δυό θελήσεις, τη θεία και την ανθρώπινη, ως Θεάνθρωπος.

Στην ίδια Σύνοδο αποδοκιμάσθηκε διάταγμα του τότε αυτοκράτορα Κώνσταντος, δια του οποίου δεν επιτρεπόταν η συζήτηση περί Μονοθελητισμού.

Τα βασανιστήρια.
Κατά το ένατο έτος της βασιλείας του ο Κώνστας, που ήταν διάδοχος του Ηρακλείου, αλλά και αιρετικός, διέταξε να φέρουν μπροστά του τον Μάξιμο και τους δύο μαθητές του, Αναστασίους ονομαζόμενους.

Και τούτο με την δικαιολογία, ότι στη Ρώμη είχε οργανωθεί η αντίδρασης κατά της θρησκευτικής πολιτικής του αυτοκράτορα.

Κατόπιν έφερε και τον Πάπα Μαρτίνο και τον εξόρισε στην Χερσώνα. Τον Μάξιμο όμως τον βασάνισε περισσότερο. Αυτόν κυρίως ήθελε να μετατρέψει. Κατόπιν θα μετέστρεφε με ευκολία και τους άλλους. Στον δρόμο από τη Ρώμη ως την Κωνσταντινούπολη τον βασάνιζαν.

Τον τραβούσαν ξυπόλητο να βαδίζει και άσκεπη στον ήλιο. Ένας μαθητής του, που τον ακλουθούσε και έβλεπε την κακοπάθειά του, αναστέναζε.

Όταν έφθασαν στην Κωνσταντινούπολη τον φυλάκισαν σε σκοτεινή φυλακή, χωριστά από τους μαθητές του, για να μην έχει καμιά ανθρώπινη βοήθεια και παρηγοριά.

Έπειτα από λίγες ημέρες έφεραν τον Όσιο στο δικαστήριο. Ο βασιλεύς έφερε έναν πανούργο αδιάντροπο και ικανότατο στις συζητήσεις για να τον εξετάσει.

Ήταν Σακελλάριος. Αυτός δεν τον σεβάσθηκε καθόλου, ούτε δια το γήρας του (ήταν πάνω από ογδόντα χρονών), ούτε δια το σχήμα του (ήταν μοναχός), ούτε δια την σεμνοπρέπειά του.

Τον περιφρόνησε όσο μπορούσε, διότι δεν μπορούσε να τον νικήσει στη συζήτηση. Ο Άγιος ήταν σοφότερος και του απόδειχνε την αίρεση με Γραφικές αποδείξεις.

Όταν έμαθε ο βασιλεύς, ότι ο Μάξιμος κατατρόπωσε τον Σακελλάριο, θύμωσε πολύ. Ο Αυτοκράτορας διέταξε να εξορίσουν τον Μάξιμο στην Βιζύη της Θράκης, τον ένα Αναστάσιο στην Πέρβερη και τον άλλο στην Μεσημβρία.

Στην εξορία ο Μάξιμος δεν έπαυε να κηρύττει και δεν κουραζόταν να γράφει και να ελέγχει τους αιρετικούς.

Έγραψε και πολλά θεολογικά συγγράμματα.
Νόμισαν ότι από τα βάσανα της εξορίας θα μεταμελήθηκε. Τον έφεραν στην Κωνσταντινούπολη λοιπόν.

Τον έφεραν με μεγάλες τιμές, μαζί με τους μαθητές του. Όταν τον έφεραν ο Αυτοκράτορας συγκέντρωσε σοφούς ανθρώπους, Αρχιερείς και άρχοντες, για να πείσουν τον Άγιο ν’ αφήσει την Ορθοδοξία του και ν’ ασπαστεί τον Μονοθελητισμόν.

Δεν μπόρεσαν όμως να τον λυγίσουν, ούτε με λόγια, ούτε με απειλές. Τότε ο βασιλεύς εξαγριώθηκε και διέταξε να τους μαστιγώσουν και τους τρεις, να τους διαπομπεύσουν στην πόλη και να τους κόψουν τις γλώσσες, για να μην μπορούν να κηρύττουν την αλήθεια και τα χέρια για να μη γράφουν.

Ο Έπαρχος της πόλεως επήρε τον Άγιο και τους μαθητές του και μπήκε στο πραιτόριο. Πρώτον άρχισαν να δέρνουν τον Όσιο τέσσερεις αλύπητα. Δεν λυπήθηκε ο άθλιος έπαρχος τα γηρατειά του η τα αδυνατισμένα από την νηστεία μέλη του.

Τόσο πολύ τον δείρανε, ώστε βάφηκε από το αίμα το έδαφος. Δεν έμεινε μέρος του σώματος του απλήγωτο. Την άλλη ημέρα ο βασιλεύς μαστίγωσε άγρια και τους δύο Αναστασίους, τους μαθητές του Αγίου. Κατόπιν, κι’ ενώ μόλις ανέπνεαν από τα βασανιστήρια, τους κλείσανε στη φυλακή.

Την επομένη ημέρα, τους φέρανε τους Αγίους πάλι στο δικαστήριο. Από τις πληγές, ήταν πρησμένες και μαύρες οι σάρκες τους. Έβγαζαν αφόρητη δυσοσμία οι πληγές.

Και όμως δεν τους λυπήθηκαν οι άσπλαχνοι, αλλά έκοψαν την γλώσσα του Αγίου από τον φάρυγγα, δια να μην μπορεί να ελέγχει πλέον την αίρεση τους. Ο Θεός όμως έκαμε το θαύμα του! Ο Άγιος μιλούσε και χωρίς γλώσσα και ήλεγχε την ανοησία τους και την πλάνη τους.

Στον Θεό δεν είναι τίποτε το αδύνατον. Επίσης και του Αναστασίου, του πρώτου μαθητού του Αγίου, του έκοψαν την γλώσσα. Και ενώ έπρεπε να μετανοήσουν οι αιρετικοί, που βλέπανε τέτοια θαύματα, αντιθέτως τυφλωμένοι από το μίσος (φοβερό η αίρεσης), έκοψαν και τις δεξιές χείρες των Αγίων.

Κατόπιν τους έσυραν, σαν ληστές και κακούργους, στην αγορά και τους διαπόμπευσαν. Παρά τον ακρωτηριασμό του, ο Ομολογητής Μάξιμος ήταν φόβος και τρόμος στους εχθρούς της Ορθοδοξίας.

Στην εξορία.

Εν συνεχεία τους εξόρισαν στην Λαζική, χωριστά δια να μην υπάρχει επικοινωνία μεταξύ τους. Πήγαιναν, λοιπόν, οι μακάριοι ομολογητές στην εξορία ανυπόδητοι, ρακένδυτοι, νηστικοί και στερούμενοι όλων των αναγκαίων του σώματος.

Η θεία δίκη όμως βρήκε γρήγορα τον άδικο βασιλέα Κώνσταντα. Οι πολίτες για τις κακουργίες του αυτές τον μίσησαν και αυτός για να μην τον σκοτώσουν, πήρε την γυναίκα του και τα παιδιά του και πήγε στις Συρακούσες της Σικελίας.

Κάποια η μέρα που έμπαινε στο λουτρό να πλυθεί, ένας υπηρέτης του τον κτύπησε με ένα κάδο κατακέφαλα και του συνέτριψε το κρανίο και έτσι ο δυστυχής ξεψύχησε.

Μετά τον θάνατον του Κώνσταντος, έγινε βασιλεύς ο υιός του Κωνσταντίνος. Αυτός, επειδή φοβόταν μη πάθη τα ίδια με τον πατέρα του, συνεκάλεσε την ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδο, η οποία ανεκήρυξε τας δύο θελήσεις και ενεργείας εν τω Χριστώ.

Όταν οδηγούσαν στην εξορία τον Μάξιμο, υπέφερε πολύ. Το σώμα του ήταν από τα μαρτύρια καταπληγωμένο και από το γήρας αδύνατο και εξασθενημένο τόσο, που δεν μπορούσε να ιππεύσει.

Γι’ αυτό τον έβαλαν μέσα σ’ ένα καλάθι και τον μετέφεραν στην Αλανία του Καυκάσου, στο Λαζιστάν. Εκεί τον κλείσανε σ’ ένα φρούριο Σχηματάρι ονομαζόμενο, αβοήθητο και χωρίς καμιά βοήθεια.

Τον νεώτερο Αναστάσιο τον εξόρισαν στην Θράκη. Τόσο δε βασανίσθηκε στην οδοιπορία εκείνη, ώστε έπειτα από λίγες ημέρες απέθανε. Τον άλλον Αναστάσιο τον εξόρισαν στην Αλβανία. Εκεί έζησε είκοσι χρόνια μέσα στα βάσανα και κατόπιν πήγε και αυτός στον Χριστό, που τόσο αγαπούσε.

Ο ευλογημένος Μάξιμος έζησε στο Σχηματάρι τρία χρόνια. Ήταν υποχρεωμένος με ένα χέρι να κάνει όλες τις δουλειές, για να υπηρετεί μόνος του τον εαυτό του, υπέργηρος πλέον.

Η κοίμησης του.
Έπειτα από τόσους πόνους και την κακοπάθεια, είδε μια θεϊκή οπτασία. Είδε τον Χριστό, που τον καλούσε στην Βασιλεία των Ουρανών.

Του φανέρωσε δε και την ημέρα της κοιμήσεως του. Πράγματι! Την ημέρα αυτή, ήτοι την 21ην Ιανουαρίου του έτους 662 έφυγε δια την άλλην ζωή ο ουράνιος αυτός άνθρωπος και επίγειος άγγελος.

Επάνω στον τάφο του φαινόταν κάθε βράδυ τρεις λαμπάδες φωτεινές, που φώτιζαν όλο εκείνον τον τόπον. Από αυτό κατάλαβαν όλοι, πόσην παρρησία βρήκε ο Όσιος Μάξιμος κοντά στον Θεό.

Το έργον του.
Ο Μάξιμος ποτέ δεν εζήτησε αξιώματα. Ήταν ένας ηγέτης. Παρ’ ότι απλός Μοναχός, κατόρθωσε να κατευθύνει την εκκλησιαστική πολιτική των Ορθοδόξων επί είκοσι πέντε χρόνια. Απέβη ο μεγαλύτερος Θεολόγος του 7ου αιώνος.

Τις γνώμες του τις δέχθηκε η ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδος. Υπήρξε πολυγραφότατος συγγραφεύς. Συνέγραψε δογματικά, πολεμικά, ερμηνευτικά, σχόλια στους Πατέρες, ηθικά, ασκητικά, μυσταγωγία, που είναι σπάνιο λειτουργικό βιβλίο και πολλές επιστολές.

Στίχος
Ἄχειρ, ἄγλωττος, χεῖρα καὶ γλῶτταν φύεις καὶ χερσὶ Θεοῦ, Μάξιμε, ψυχὴν δίδως. Εἰκάδι πρώτῃ πότμος Μαξίμου ὄσσ’ ἐκάλυψεν.

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος γ΄. Θείας πίστεως
Θείου Πνεύματος, τῇ ἐπομβρίᾳ, ῥεῖθρα ἔβλυσας, τῇ Ἐκκλησίᾳ, ὑπερκοσμίων δογμάτων πανεύφημε· θεολόγων δὲ τοῦ Λόγου τὴν κένωσιν, ὁμολογίας ἀγῶσι διέλαμψας. Πάτερ Μάξιμε, Χριστὸν τὸν Θεὸν ἱκέτευε, δωρήσασθσι ἡμῖν τὸ μέγα ἔλεος.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον. Ἦχος πλ. δ΄.
Ὀρθοδοξίας ὁδηγέ, εὐσεβείας Διδάσκαλε καὶ σεμνότητος, τῆς Ἐκκλησίας ὁ φωστήρ, τῶν Μοναζόντων θεόπνευστον ἐγκαλλώπισμα, Μάξιμε σοφέ, ταῖς διδαχαῖς σου πάντας ἐφώτισας, λύρα τοῦ Πνεύματος. Πρέσβευε Χριστῷ τῷ Θεῷ, σωθῆναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

Κοντάκιον. Ἦχος πλ. δ΄. Τὴ ὑπερμάχω
Ὡς τῆς Τριάδος ἐραστὴς καὶ μύστης ἔνθεος Ὀρθοδοξίας ἐκδιδάσκεις τὴν ἀκρίβειαν διὰ λόγου τε καὶ βίου ἠκριβωμένου· τὸν Χριστὸν γὰρ ἐν δυσὶ τελείαις φύσεσιν, Ἐνεργείαις καὶ θελήσεσιν ἐκήρυξας τοῖς βοῶσί σοι, χαίροις μέγιστε Μάξιμε.

Μεγαλυνάριον
Χαίροις εὐσεβείας στήλη λαμπρά, καὶ θεολογίας, ἐπιστήμων θεοειδής· χαίροις ὀρθοδόξων δογμάτων μυστογράφε, Μάξιμε θεηγόρε, σοφίας τρόφιμε.

https://www.askitikon.eu/agiologio/andron/1093/o-osios-maximos-o-omologitis-eortazi-stis-21-ianouariou-13-avgoustou-e_e_6141/