Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022

Η Τουρκία ιδρύθηκε για την ίδρυση του Ισραήλ και οι Σαββατιανοί ίδρυσαν την Τουρκία με την υποστήριξη των Άγγλων.

 

 Η Τουρκία ιδρύθηκε για την ίδρυση του Ισραήλ και οι Σαββατιανοί ίδρυσαν την Τουρκία με την υποστήριξη των Άγγλων.

Η Τουρκία ιδρύθηκε για την ίδρυση του Ισραήλ και οι Σαββατιανοί ίδρυσαν την Τουρκία με την υποστήριξη των Βρετανών.

Ένα ενδιαφέρον άρθρο με τίτλο «Οθωμανική εβραϊκή κοινότητα και η επανάσταση του 1908» τράβηξε την προσοχή μου. Ενώ ενημέρωνε τη χώρα του για την άνοδο στην εξουσία της Επιτροπής Ένωσης και Προόδου, ο Βρετανός πρεσβευτής εδώ είπε: «Δεν υπάρχει κανένα περίεργο γεγονός.

Ανέφερα την άποψή του ότι τα πράγματα πήγαιναν καλά, λέγοντας, « Καλοπροαίρετα παιδιά έχουν έρθει στο αξίωμα.» Αυτά τα «καλοπροαίρετα παιδιά» έχουν ήδη καταστρέψει και καταστρέψει μια ολόκληρη αυτοκρατορία σε μια περίοδο δέκα ετών. Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήταν ότι ενώ το άρθρο μιλούσε για «αιχμηρή ρητορική και αβάσιμους ισχυρισμούς», η εβραϊκή παρουσία στο κίνημα των «Νεότουρκων» υπό την ηγεσία του «İttihad ve Terakki». Τζεμιγιέτι» αναφέρθηκε.

«... Ο Άλμπερ Φουά, Εβραίος της Θεσσαλονίκης, είναι από τους κορυφαίους υποστηρικτές του CUP...


«Η εβραϊκή συμμετοχή είναι πιο εμφανής στην εσωτερική οργάνωση του CUP με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Αναμφίβολα, το πιο σημαντικό Εβραίο μέλος είναι ο Εμμανουήλ Καράσο, δικηγόρος και υψηλού επιπέδου Ελευθεροτέκτονας από τη Θεσσαλονίκη. Η θέση του στην αλλοδαπή μασονική Στοά, της οποίας είναι μέλος, έδωσε τη δυνατότητα στον Καράσο να κινητοποιήσει τους πόρους του για τους ενωτικούς συνωμότες.

Ο Paul Bessemer, που έκανε αυτή την ανάλυση με αφορμή τα 100 χρόνια από την ανακήρυξη της Δεύτερης Συνταγματικής Μοναρχίας, είναι πιο ενδιαφέρον:



"Το παρορμητικό και αλαζονικό κοινωνικό πρόσωπο του Karasso εκτός από την εβραϊκή, ενωτική και τεκτονική ταυτότητα είναι τόσα στοιχεία τώρα όσο και τότε για όσους ισχυρίζονται ότι το CUP είναι μια εβραϊκή/μασονική οργάνωση μετώπου. Ωστόσο, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα πάνω της. ηγεσίας, ο Karasso δεν ήταν ποτέ μέλος της κεντρικής επιτροπής του CUP και δεν ανέλαβε σημαντικό πολιτικό έργο. Αν και συμμετείχε στην αντιπροσωπεία που ανακοίνωσε την εκθρόνιση του σουλτάνου Abdulhamid II μετά την ανεπιτυχή αντεπανάσταση του 1909, ανέλαβε για τα έργα σιτηρεσίου/εφοδιασμού μετά τον πόλεμο.Μολονότι εισήχθη και αποκόμισε μεγάλο κέρδος από αυτό, όχι η φήμη του αλλά η κύρια αποστολή και η συνεισφορά του στο κίνημα έληξε όταν εξασφαλίστηκε η Επανάσταση του 1908.

Το παράδοξο του Bessemer ξεκινά εδώ. Ο Σουλτάνος ​​Β' του Καρασό. Θεωρεί ασήμαντο ότι είναι μέλος της επιτροπής που ενημέρωσε τον Abdulhamid για την απόφαση της υπόθεσης. Είναι όντως μια συνηθισμένη εκδήλωση η εκλογή Καρασώ μεταξύ όλων των βουλευτών; Αυτό είναι το πρώτο. Δεύτερον, υπάρχει ανάγκη να αναλάβει ο Καράσο κάποια επίσημη αποστολή; Τρίτον, είναι απλό πράγμα να σε βάζουν επικεφαλής της επιχείρησης εστίασης και, όπως είπε ο συγγραφέας, να αποκομίζεις ένα τεράστιο κέρδος; Έχει νόημα ο Karasso να συνεχίσει ενεργά στην κοινωνία μετά την τακτοποίηση του Abdulhamid και την υλοποίηση των σχεδίων του;

Ας ακούσουμε ξανά τι έχει να πει ο Bessemer σημειώνοντας τα εξής:

«Ο αρχιραβίνος Haim Naum Efendi, οι δικηγόροι αδελφοί Avram και Asar Salem Efendi, και ο Nissim Russo, ο Nissim Mazliyah και ο Samuel Israel συγκαταλέγονται μεταξύ των άλλων Εβραίων που ήταν υποστηρικτές της Επιτροπής Ένωσης και Προόδου, που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην Δεύτερη Συνταγματική Περίοδος (1908-1918)

Εξελέγη επίσης αρχηγός της παράταξης των «αφομοιωτιστών» ή της «Συμμαχίας», την οποία υποστήριζε μόνο η πλειοψηφία της Εβραϊκής Κοινότητας.

Ο αρχιραβίνος Haim Naum Efendi διατήρησε αυτή τη θέση σε όλη την περίοδο των Νεότουρκων -με την έγκριση του CUP- και ως ένθερμος ενωτικός και ως έμμεσος διπλωματικός δίαυλος μεταξύ των Εβραίων και ακόμη και ορισμένων ευρωπαϊκών κρατών και του CUP...»

Ο Σαμουάλ δηλώνει ότι το Ισραήλ έκανε καριέρα στη δικηγορία και άλλαξε το επώνυμό του σε «Ιζίζελ». Στη συνέχεια, αφού δήλωσε ότι ο Σαμουέλ Ιζιζέλ συμμετείχε «ηρωικά» στον Στρατό Δράσης, δίνει τις εξής δηλώσεις:

«Η συμμετοχή του στον Στρατό του Κινήματος του άνοιξε μια θέση στην αστυνομία, δίνοντάς του τη δυνατότητα να προαχθεί στον Υπαρχηγό. της Αστυνομίας στην Κωνσταντινούπολη.Όσο ήταν σε αυτό το καθήκον έλαβε μετάλλια ανδρείας.Το Ισραήλ έλαβε μέρος στην επιδρομή Bâb-ı Âli το 1913, που έφερε στην εξουσία την τριμερή ηγεσία των Ενωτικών. Τραυματίστηκε στη μάχη για τη σύλληψη των δολοφόνων του Μεχμέτ Σεβκέτ Πασά, και απολύθηκε κατά τη διάρκεια της ανακωχής...»*

Συγγραφέας, Ισραηλινή Δημοκρατία της Τουρκίας

Ακόμη και όλες αυτές οι αναγνώσεις αποτελούν ένδειξη σοβαρής εβραϊκής παρουσίας στην Επιτροπή Ένωσης και Προόδου. Από την άλλη, έχει επίσης νόημα ότι ο συγγραφέας τονίζει την «εβραϊκή/μασονική πλευρά» μιλώντας για τον Καράσο. Αν και ο συγγραφέας υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει μεγάλο βάρος Εβραίων/Μασώνων στο CUP, τα ονόματα που αναφέρει είναι αξιοσημείωτα. Εάν εξεταστούν και ερευνηθούν τα ονόματα που αναφέρονται, η εμπλοκή της Εβραϊκής/Μασωνικής συμμαχίας στην κατάρρευση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας μπορεί να αποκαλυφθεί με μεγαλύτερη σαφήνεια...

* 100th Anniversary of the Second Constitutional Monarchy, (Paul Bessemer, Ottoman Jewish Community and the 1908 Revolution), Vehbi Koç Foundation - Sadberk Hanım Museum, Istanbul 2008, σελ. 30- 35.

Επίτιμος
Ερευνητής Güven Συγγραφέας
http://sabetaysevi.blogspot.com/2011/09/turkiye-kim-kurdu-israil-kuranlar-m.html

Ο Άγιος Νεκτάριος για τον Ελληνισμό: Το ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΣ κείμενο.

  Ο Άγιος Νεκτάριος για τον Ελληνισμό:  Το ΜΝΗΜΕΙΩΔΕΣ κείμενο. ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΠΕΝΤΑΠΟΛΕΩΣ. Ἑλληνικὴ φιλοσοφία.  Δυὸ λέξεις· ἀλλὰ λέξεις...